2014年10月7日 星期二

oct korea trip round 1 ~ 從未試過如此痴線過~

 


從未試過如此痴線過~

點解我咁講呢...

事關... 我好少第1 ROUND POST會出咁多款...

但... o係第一晚已經入到停唔到手...

真係痴咗線咁...

件件都好靚... 件件都想要... 最終...

真係辛苦咗自己...

首先揀好衫, 要影相

影完佢地, 再影自己

仲要一路影, 一路諗下點襯~

好再d衫真係好易襯~ 求其著上身都搞掂~

最終搞下搞下... 接近300張相...

因為我仲要打打打, 寫寫寫...

真係omg la....

第一輪要出晒... 的確好困難...

所以揀揀揀~ 揀咗200張相左右~ 唔駛寫屎我~





仲有... 明明呢一晚唔算試出發去入貨...

但... 可以搞到朝早8點... 都仲未搞掂....

仲要涼都未沖...

我諗要朝早10點先有得瞓....

>.<

天啊... 救救我吧...

訊訊依家已經大覺瞓la~

得返我一個ja~~

(但點解仲打咁多癈話ga~~~)











唻la~^^~

d款真係太多~~~

接招la~~

預先提提大家~~

第一輪o既截單日係明晚12點前~

唔好諗住睇多幾輪~ 好快就order cut off la~~~

事關, 其實我都係得3晚補貨ja~~~

記住la~~~~~~~ 明晚(8 oct)截單la~~~~















2色人~ 撞色upper shoulder and sleeve 拼lace deco棉絨op~

長袖款~~

預返10月中到hk~

差唔到涼la~ perfect ar~~~

深藍+灰~






cutting十分好~~ 感覺除咗a-line仲加強咗線條感~~~










留意係深藍色~~~

















再唻有~

杏+淺卡其~















你話佢係灰色又得~ 淺卡其都得~

因為影相效果好接近~~

總之~ 拼色o既效果靚咪得lor~^^~




棉絨質地~ 都滑身ga~ very c服ar~~~
























記得上個trip單影咗一張相~~

hoyaa o既lace top~~

詳細description : hoyaa 白色雪紡lace front + 拉架棉 +後幅開叉雪紡top~~

依家只得白色可以訂~^^~




白色~~ totally係我杯茶~~ hohhohoho~~~

因為d lace拼落去真係好鬼靚~~

拿拿拿~~

最重要~ 留意到~ 腰位唔貼身~

唔怕個腩肉走出唻見人嘛~~~

不過大家都知hoyaa價位~~~

貴小小~ 但絕對值~^^~







波浪腳都好好睇~~~~

而且吾駛打底ar~~~

衫身有2層layers~






























micky mickey mickey~~~

熱潮仲未減退~出發前都有好幾個客whats app我~

叫我搵mickey tee~~

我揀過~ 睇過幾間~

呢間最好~^^~

cotton rib mickey printed 闊袖款tee~

2色入~

黑色~~~






講下點解會入佢~

原因~純棉~

而且唔係單單cotton tee~

佢係ribga來~^^~ 手感都好好多~~




而且~ cutting我like ar~

如果佢係闊袖四方款~ 我反而覺得太common~

咁樣o既sleeve shape幾特別~~











仲有啊~ 個pattern好緊要~^^~

like!!!!!















仲有灰色~~~














我襯咗打底裙~ 應間有介紹~








無論著牛仔褲~ or 短褲~

都絕對可以~^^~ 太太太太方便易著la~~~

大家有時著衫都要講求easy carry ga ma~~~~










衫身唔係一味闊~

係a-line cutting~^^~ 加分吧~~~
















點解咁多張相都cut咗個頭~~

haha~~~ 原因有時影相都掛住講野~

仲有1-2張仲打緊"喊路"~ 太攰la~~

haha~~ 所以咪無影到lor~~

咁樣仲好~~

集中力可以o係件衫到~^^~ 我用心良苦啊~~~~

2色入~ 立體花花雪紡腳 闊袖top~~

白色~~




仲有印象~ 上個trip o既灰色立體lace花花腳tee嗎~~

因為上次韓國斷晒貨~~

所以今次搵咗呢個款唻比大家止下渴~^^~

reli nice~

有時簡單款就最易著~~~


























仲有黑色~basic color 麻~~~
















都靚wor~ 效果都ok bor~~

仲瘦d tim~~~ hohoho~~~



























今日~ 我踏出第一步~~

因為pencil skirt o係韓國真係太太太太太hot la!!!!

熱到o既程度~ 眼見連肥妹都著~

所以我揀咗呢個款~~~ (應間介紹啊~~)



講返件top先~^^~ 成日離題~~

lace shoulder 拼條子長袖長TEE~~

2色入~~~

黑底白間~~






件tee到底有幾長~?

應間會知~~

注目地方~ upper shoulder o既lace~

以為 簡單~ 但已經夠晒靚la~~~~














襯牛仔褲一樣掂~~

簡單走人~~~




















仲有杏底黑間~~

留意唔白底ar~~~~












杏色拼lace natural d~反而容易接受d~起碼無咁易dirty 先la~~~

























所以話~~ 證明點解今季咁興pencil skirt~

其實真係好易著~ 好易襯~

求其著件tee就ok了~~~





2色入~~~ 衛衣料 船領 闊袖 tee~

咁簡單~?

yes ar~ 就係咁簡單~

佢只o係衫身到加車咗仚骨線~

咩details都無~~~






但我鍾意佢船領o既設計~~~~

高領d~ 感覺tee都可以elegant d~~






灰襯粉紅~~ good match~^^~ haha~ 自己讚自己~~~











or~ 加條底裙(傘裙)都ok ar~~~























白色~~









不過話時話~ 呢件衛衣tee一丁點都唔貴~

買唻粗著最好~~~

而且.... 諗都唔駛諗~ 就可以著出街~ 呢d衫最值啊~~~




白襯黑~~

衛衣都可以襯到grand grand地感覺~~~

hohohoho~~~~
















其實, 我試到邊件, 就著邊件~~

今日呢轉衫都好易著~

百搭啊~ 所以好多款都留咗~~

秋意漸濃~

可以開始入貨la各位~^^~




白襯白底裙~

另一個感覺la~~


















forming 2 ways 孖襟金扣 lace allover jacket~

點解叫2 ways~?

人地真係做外套ga~

不過我扣埋咗~

咁又可以做top~

grand grand ar~ 呢個價錢唔算貴lu~~

因為佢用料/手工/cutting所有野都一流~~~

黑色~~~~






有小小公主袖~~~~












外套相我只係求其影咗一張~~~








黑色lace帶杏色底~ (camel tone)















仲有米色~

(米杏色~ 帶小小粉tone)

呢隻色girly d~~~














2隻色都靚~

你揀邊隻呢~~~~~ hee~~~~





























其實第一輪post~ 已經有幾個係代搵款~

但我唔想刻意提住ar~

我都想有自己特色ga ma~~

但... 呢個不可不提......

因為........ 佢真係好鬼靚~

你可能會講~ 咪 又係普通一件loose knit~

no no no!!!

佢隻料好soft ga~~ 仲要滑~~

仲有睇真d~ 佢係屬於毛絨料~~ 靚料啊~~~

毛絨料闊袖loose knit~

灰色~~

仲要呢隻灰係令人好舒服o既grey~~






哎啊~~ 真係好靚ga~^^~

貴d d la~ 但都正路o既~~~~ (其實我話貴... 咪又係$2xx~ 有幾貴姐~~)












襯裙都好好看啊~~~




















米色~~~~~

感覺好舒服ar~~~










其實我諗過度過先決定入~~

正因為佢係loose knit~如果佢係厚實實一件knit~

咁就唔入lu~~

香港天氣... 大家都知....

hot hot hot~ i'm so hot~~~~~



















如果入面襯咗撞色裙~~ 再加埋boot~o係咪一流呢~^^~


















各方意見我都接受~~

就正如~~

好多客叫我搵鬆身op~~

我真係努力咁搵ga~但有時, 想搵件靚cutting又fit到size L o既美女們~

係有一定難度~

所以點解今晚行咗咁耐....

我搵到la~~

啱有肉地o既美女~~ fit size L~~~

2色入~~~ RUBBER PRINTED A-LINE 長袖OP~~

留意前胸o既pattern係rubber printed~^^~ 都幾別啊~~~

黑色~~ (其實可能係深寶藍...)




呢隻色一定slim~ hohoho~~

其實我唔係好carry到~ 因為佢都真係偏闊身~~~






one piece ar~~~

真係好難搵ga~~~~~~

仲要靚靚地有款o既op~~ 仲難~~




















仲有camel~~

秋裝一定要nude tone~
camel駝色~ 襯boot一定好睇~^^~














a-line cutting ar~~~ 包唔會貼腰+貼pat pat~























呢件必入~!

原因~ 價錢吸引~

仲有佢的確有款睇~~~

2色入~~~ V pattern lace deco 撞色闊袖top~~

我叫佢做V pattern~ 好易見~ 好易明~

個lace pattern呈v shape~^^~

呢件V仔~ 真係平靚正~~~



駝+深紫藍~~

又係襯PENCIL SKIRT~~~ HOHOHOHOHO~~~






OR簡單牛仔褲LA~~







衫身都闊身ga~~~






















仲有白+灰~~~

其實2隻色差唔多效果~~~

我初時都諗.... 不如只係入一隻色~~~

但諗諗下... 大家可權選擇ga ma~^^~














haha~~ lazy me~ 無除咗牛仔褲就咁影~

小小怪~ 但勿怪我~~ 因為我真係好攰啊~~~~
























yeah~~~~ 今季大熱o既駝色長款外套~

突然唔記得呢種長款外套叫咩名tim...

軍褸~? no.... 屎la.... 個腦諗唔到野la....

是但la.......

駝色綑黑邊反領摺袖長褸~~

啱依家天氣~

防到風~ 有內里~~~~

真係行咗好耐, 格過價先入ga~

真係想大家搵件平靚正又有d款睇o既褸ar~~~

價錢定o係$300樓下~~ 夠開心la~~~~

















型啊~^^~

而且size無分~~~ 即係咩人都fit到~~~

幾hapi~~~ haha~~~






襯黑~ 襯白~ 太易襯la~~~






間條都ok~~ 你話佢幾平易近人呢~^^~



















通常外套/褸我都會出多一款~~

等大家可以揀下麻~~

超鍾意佢隻色~~~

影出唻淡咗小小~

其實鮮色d~ 信我眼光~

隻色好靚~^^~

2色入~~ 薄料冷質 長款有袋外套~~

價錢$2xx~

隻料一丁點都唔吉肉~~

有時搵長外套~~

除咗顏色之外~~ 用料好重要~~~












撞色效果~~~ 正啊~~



所以我必必必必必必留啊~!!!







我明日就著~~ hohohoho~~ 忍唔住la~~~
















仲有藍色~~ (其實仲有米色/黑色~ 可以訂貨~)

















呢隻藍有小小似孔雀藍~~

幾靚a~^^~

唔再係navy果種深藍/寶藍~~~

彩色d~ 無咁悶麻~





















好la~~ 介紹今日打底~^^~

好少見皮裙呢~~

仲要係咁易襯~ 個cutting用料都靚o既皮裙~~

3色入~~

cotton rib + 仿皮斜裙~~

白色`~











不論我單著~ 加外套著~ or襯底著~

效果都十分十分十分好~~

白色一定留~諗緊秋冬留唔留埋黑色呢~~~







你話佢唔易襯~~? no way!!

而且咁樣o既皮裙~ 好少見ar~~

連埋上身bor~ 可以打埋底wor~~

勁方便~~~











仲有深灰色同埋黑色~~






深灰色拼深藍皮~

呢隻色好型~

原本無諗住入~

但見sales妹妹著住... 又好難忍水~~ 真係好靚~~!!


















黑色~~~

家常便飯la~~~~











唔駛我講點著~~ 都一堆襯法~~~



























推介~~

靚靚cutting洗水牛仔褲一條~~~

有時搵牛仔好難...

牛仔褲可以有幾十幾百個款+cutting~

但邊個cutting先至靚~?

今次揀呢條, 但見到呢間批發有影model相~~

cutting的確好~ 入咗唔怕著肥pat~~~ hohohoho~~~









秋冬顏色+洗水~~~











今日著住佢~~ 影咩都靚~~~ wakakakakaka~~~

呢d咪叫做賣花讚花香lor~~~

























yeah~~~~~ 到pencil skirt la~~

2隻色~ 留晒~

原因~ 價錢唔算貴~~

絕對十分勁合理~^^~ 仲要你估唔到o既價位~~~

粉紅~~

橡筋腰~~

方便到暈~~~~


























黑色~~~







真係好好睇呢~~~

呢條裙係我意想唔到o既收穫~~~~



























\hohohoho~~

上年秋冬~ 唔少人問我著緊對Boot o係邊到買~~

我上年果對係幫襯個行家買~ 雖然係真皮... 但都仲要收我$8xx~~

今年~ 我搵到對9成9似~~

超易襯~ 鞋形靚~

雖然係仿皮~ 但靚o既短boot唻講~ 真係算抵ga la~~

黑色~~~




















睇返今日d相~~ 全部著住佢~

深淺衫都照著~~ 佢有幾靚~~~

d相話晒比你知la~^^~















推介2條鏈~^^~

秋天都唔少得戴頸鏈ga ma~~~

帶返條有fall winter element o既~~~














仲有呢條~ 淡金色珍珠~~ haha~~ 輕身版~~

唔知大家會唔會好似我咁...

之前果條單粒珍珠... 好重ar.... 戴得多條頸會唔舒服~~~

戴條輕身d~ 感覺輕盈好多~^^~




















買開野都知我o既價位~

有d衫款如果我講明貴小小~ 其實都係大約$2xx姐~

正常都位set o係$200樓下~

happy shopping la all pretties~

have fun~~~~~









p.s. 我依家要去沖涼la~~

之後仲要瞓覺....

大家可以whats app or inbox我~~~

我會o係下午時間3-4點回覆大家~^^~

yeah~~~ 支持支持~~熱烈支持~~~~~~





2 則留言: