2014年11月17日 星期一

KOREA NOV ROUND 1 - 哎喲喲~ 有無咁遲啊~~





哎喲喲~ 有無咁遲啊~~

遲唻o既moody monday~ 我唻la~^^~
我聽晒你地話~ 因為盡量唔會CHUR到太盡~
時間慢慢行~ D款睇中先入~

至於瞓覺呢~~HAHAHA~~ 雖然又係瞓得5粒鐘都無~
但起碼我唔會心急想出POST先~~ 等我抖順條氣先做~~~



D款大約10-12個~ 比以往少咗幾款~

又係等自己無咁辛苦...

因為PREPARE一個款o既時間+心機其實都好多~
又影, 又寫咁... 所以, 盡量揀晒d靚野比大家~~

咁仲好la~~ 可以集中d~^^~





同埋會盡量打埋尺寸比大家~時間無咁趕~
咁我就可以叫訊訊比埋尺寸我~~

太家有尺寸睇~ 就心中有個譜知道大約size如何la~~~~
hohohohohohoho~~~









哎呀~ 明明要出post~ 但仲咁多癈話講...

haha~ 我次次都係咁~
尋晚好慘啊....

落到機, 返到酒店, 食埋野都仲未有雨落~
但出發攞貨就開始落雨, 仲愈落愈勁.....

我同訊訊拎住一包二包... 真係好論盡...

真係辛苦錢啊....
天啊... 今晚唔好再落雨啦........















好多客都想搵op~
yaeh yeah yeah~~
唔好成日黑白灰咁悶la~
整返件粉拼灰o既千鳥格op la~~
長袖款ar~ 你見我摺咗袖都仲係長袖~ 唔怕吊袖麻~^^~
粉色千鳥格 小袖款 op~

個description好簡單~ 我都諗唔到點形容佢~

但一件咼幾簡單~~





身長 81cm

chest 39"
waist 38"






隻料算係絨料~ 厚厚地ga~~~ 貴價料麻~^^~

一件過加boot著perfect ar~~~~













後領有拉鍊~^^~


















op op op op op~~
op太渴市~ 仲要係靚op~ 仲渴市~~
forming o既收身拼 馬夾款 a-line op~~
料靚~~ 真係幾好~~

衫身拼馬夾係咗織絨布~ 效果幾好ar~~~~

2色入~黑+灰~





身長 84cm
chest 35.5"
waist 32"
pat 48"





woo~~~~ 個shape / cutting真係super nice ar~~~





而且我想講~ 咁樣拼色法~ 個body會著得好slim ar~~~



















仲有灰色~~~

如果太多黑色op~ 可以揀下佢~~









著上身效果都好好好靚ga~^^~



























我其實真係有用心去搵野~ 但成日又要就住個價錢...

唉... 唔可以太貴...

就算太貴... 都要平賣...

keep住呢個mind..... 令我太太太太痛苦la~~
要諗下~ 個款要靚~ 但有時入貨價真係好貴... 生意難做啊...



眼見拼裇衫款o既款大多係top~~
呢件op~ 都搵咗我一陣ga~
心諗點解拼裇衫款得top, 無op ga~
yeah~~~ 比個5我~ 搵到la~~
SUPER SOFT 針織RIB 拼散散下擺恤衫OP~~

2色入~~

深藍拼白~~~

我鐘意~ 著上身夠長身之餘~
腰位收得好之餘~
PAT PAT位加闊款o既恤衫有種輕鬆a-line感覺~~~





身長 78cm
chest 35.5" (有彈力)
waist 34"
pat over 46"











真係咁樣一件過都ok~~~

















仲有大路灰色~~~





韓國好多灰色衫~~~

有時睇睇下... 灰色仲大路過黑/白色~~



































shalala到~^^~
可惜尋晚去, 佢現貨得白色~~~

衫身 lace花拼衛衣top~~~

白色~~~





又幾好睇bor~^^~
你都知shalala o係hk賣一定貴~
閒閒地坊間一件top都過$3xx~

嗯~ 呢件抵返晒~~~







身長 56cm
chest 43"
waist 39"





呢件鬆鬆地~ 啱好多女仔~
有時想著鬆身衫~ c服好多~^^~















仲有隻黑色~

不過尋日去到無晒貨~

批發姐姐話要過2日先到貨~^^~

咁我都明~ 黑色點都slim d~~

















乜真係咁興呢2條banana咩~?
haha~~ double b (banana)扮chanel feel~
好搞笑~~~

滑滑絨料~~ 3隻色~
超抵入手~~~

因為有pattern得唻~ 佢都真係幾舒服~
而且~~ 呢類tee款最玩一季最抵~~~



灰色~





身長62cm
chest 41"
waist 40"




















米色~~~













真係點著點襯都好睇~

超百搭啊~~~~!!!

哎啊.... 好想著住佢放假啊.....

我好想休息啊.......



















仲有黑色~~型型地嗎~? wakakakaka~~







































其實好想搵lace款~
但唔知o係咪韓國呢邊~ 太太太太凍呢~
d lace好似收咗山咁~~~ 一.一"



所以要搵下第二d詩文款~~
close up隻料超超超超靚~~

但隻料有小小ichy~ 但冬天打返件底~ 就吾怕吉肉lu~~ 正~~

2色入~~~

又係貴價牌子~~ 但又要平賣.... 天啊....

點解對我咁唔公平......

2色入~~

織格紋拼金 收腰 散下擺 長袖top~~



黑白色~~





身長62cm
chest 35"
waist 31"







靚啊靚啊~~~

仲好鬼靚~~~











close up睇隻料~
感覺好貴價Tim ar~~~













仲有粉色~^^~
so sweet pink~~













不過燈光未必影到好清晰~~
我個人唻講.... 鍾意粉紅~~ wakakakaka~~







以為尺寸會細件~
但我著上身仲幾鬆~ 留意有餘布~~
後幅係拉鍊~ 會收腰小小~~























wooooooo~~ yeah~~
有朋友話我知~ 佢上年件biker格過價先買都要$6xx~
今年坊間依然有~~~

平平地都要7-8百先買到~

仲要可能無毛毛底~

毛毛底 大反領 猄皮料 反摺袖 粉色拉鍊款biker~~



呢件野尺寸有排打...

因為有3個碼.....

我著緊size s~

感覺slim d麻~~

屎la...粉色.... 我中招啦.......

訊訊都話好好睇.... 點算啊.......



最緊要... 呢件野好重... 單單由韓國寄返hk o既運費已經要大約$2x/件~~

成本貴啊...

但都要計到最平lor....
再講多次.... $4xx 呢個價錢真係最最最最低啦..........

切記唔好講價啊... >.<







size s:
身長 53cm

chest 33.5 - 36"
waist 30" -32"



size m:
身長 54cm

chest 34"-37"
waist 31"-33"



size L:
身長 55cm

chest 35 - 39"
waist 33" - 35"





其實尺寸唔可以作準~
因為biker唔會扣晒著~ 所以開胸尺寸其實再鬆身好多~~
好似我果件size s chest size~ 正常就34"左右~

但開胸款去到36-37"都無問題~~~











睇個cutting~~~ o係咪好正呢~^^~

d毛毛好滑好暖啊~~~



























EVEN我著得sport d 都ok a~^^



















其實仲有粉藍色/杏色/全黑色~~~

















代搵款~^^~

我都覺得佢幾靚~
原來係hoyaa ga~
好多hoyaa o既粉絲啊~~
但你都知... hoyaa o既價錢唔會平得去邊~~~
2色入~~~

特別在佢一邊衫身o既立體層層網紗~~~

不規則o既衫腳~~~ 特別d~ 仲好la~^^~

如果唔係~ 件衫唔靚ga la~~~ hehe~~~

灰色~~~







衫身都偏闊身~
其實好多客都反映hoyaa呢個brand尺寸唔細~ 有肉地都啱著~~~









身長 67cm

chest 38.5"
waist 37"



















批發小姐話最好賣係粉杏色~~
oh reli~~~~
(其實仲有黑/白色~haha~)

















呢隻色girly d~







衫身cutting真係幾好bor~ 原來有小小a-line ga~~

























yeah yeah yeah~~~
到最期待o既頸巾~
眼見.... 有d頸巾o既批發價都好貴....

所以要揀過... 諗過... 先好入~~
我個人鍾意雙面顏色~
因為一條可以有2隻色襯麻~
o係咪抵好先~~

跟住又睇睇下...

發覺韓國d頸巾.... 有d無寫made in korea......

好彩無中招姐~~~

要... 就梗係買made in korea la~^^~
超c服羊絨隻面料巴黎paris pattern scarf~~~
夠闊夠長~~~

粉+灰~~









我正正就係鍾意佢個巴黎鐵塔o既pattern~ 好吸引啊!!!!









真係好靚a~
仲超滑tim~^^~

識貨o既, 就會知道呢d雙面羊絨頸巾~

o係坊間賣$2xx~
所以... 真係唔係為賺錢....

頸巾咁大條你估輕身咩...

運費都唔平啦....

















仲有sharp色d o既桃紅+深灰~~



其實2隻色都靚....

我2隻色都鍾意~~
入貨... 梗係要搵自己心水o既款唻入~~
haha~ 可以留埋比自己麻~~~



























2色入~~~ plain pattern 滑料針織knit 有袋長外套~~

是咁的...

早一星期, 涼涼地...

我想搵件靚色o既外套著...

竟然搵唔到....

i mean... 我衣櫃原來得杏色類外套多...

所以...

決心今次要入返件靚色比自己~~

super super pretty pink~ haha~亂咁改~~

但呢隻粉色真好soft好靚麻~~~







有袋~~

而且隻料中好舒服~~~ 可以仚埋pat pat~~ hehe~ 正啊~~







身長88cm
chest 無限制 over 45"

waist 無限制 over 45"























韓國妹好like著白色外套~~

的確呢類長外套~~ 白色著上身o既感覺真係好refresh~~~











我見佢地有時用唻襯黑色衫~ 都ok~~







所以~ haha~ 我求其著ga ja~~~























今日有條短褲~~

2色入~~
織絨布拉鍊+後腰橡筋直筒收pat pat短褲~~











2色入~~~ 黑色/藍色~~









後腰橡筋~~
腰size 24"至31"
pat 40"-42"
咪以為大pat pat著唔落~~~ hee~~

























上個月有2款鞋~
但無波鞋~
new star又返唻la~~~~

正啊~~~~~

粉+灰~~
大路~~~~
批發哥哥話係今季新色~~
(衰格~ 今季加咗價~~)







個底加厚咗~~
MADE iN korea ga~^^~











附上2隻色o既鞋帶~
除咗撞藍色以外~ NEW STAR仲比咗條灰鞋帶~~ 可以換下款~~

















爭D唔記得~~~
眼見今季興D太空棉/仿皮LEGGING~
但真的.... 唔係條條太空棉LEGGING都著得SLIM.... 有D會著得肥....

LEGGING... 最緊要著得SLIM麻~~
所以我終揀咗佢~ 仿皮裙o既legging~~

2色~~

全黑~~~







留意啊~~~仿皮位置係由中間位先係~
點解~? 細心o既你地~ 諗下~ 咁樣係仲瘦d~~
中高腰位就貼住腰邊~
下擺裙先散散~ slim好多~~







純正冬天料~^^~ 舒服~~









仲有灰色~~~ 深灰色~
放心la~ 唔會太淺色~~









效果ok ga~^^~













同埋太易襯~~
基本上唔駛煩~ 用佢唻取代任何一件o既bottom都ok~~



















各位留意~
所以價錢係唔包郵費~
因為冬天衫太重~ 郵費可能好貴~~
而且, 唔係毎位客人都揀by post~

可以唻鋪仔拎~ or lai chi kok mtr交收~

咁樣可以save more la~^^~






3 則留言:

  1. how much: 收身拼 馬夾款 a-line op & 針織RIB 拼散散下擺恤衫OP & Leggings

    Thanks ^^

    回覆刪除
  2. 係呀~ 慢慢嚟搵貨好啲,你地無咁辛苦! 嘩你地雨中抬貨都真係幾係野吓 OMG
    嘻… 深粉紅十灰色雙面羊×頸巾幾長同幾錢呀~ 請問。另外質料係算重的嗎? 哈'" 唔好意思,我唔清楚哩隻料,佢應該唔係輕身絨料嗎?

    回覆刪除
  3. 有些妈妈无法怀孕,试了试很多方法,但还是没有效,过后她找到了这家wukelandaiyun.cn代孕机构,也去尝试,她告诉我们哪里的所有设施都非常完善,且价格也很公道,也有多语种工作人员,不久她拥有自己的孩子了,非常开心,不来这家真的会后悔,欢迎来询问。

    回覆刪除