2015年1月7日 星期三

OMG! 今晚負9度啊~



真係唔係講笑~
第一晚落完雨之後, 第二晚就跌到落負6度~
睇天氣報告仲話今晚跌到負9度...

HAHA.... 真係爽啊~~~~

尋晚連訊訊都頂唔緊... 有D暈暈地~
可能成日都一凍一熱咁... 好惡頂...

真係辛苦命.... 仲有2晚要捱....

希望唔好成日都大風吹啦~ 因為韓國呢幾日都好大風...

下下咁吹埋唻... 真係人都癲... 係凍到發癲~~~~









OH YEAH~~~ 我估唔到今日會搞到朝早9點...

真係愈唻就愈晏... 我... 打埋篇BLOG就會去瞓LA~
跟住~ 你地就可以搵我落單~~
太好LA~~~~~ 我要快快手搞掂佢~~~~

HAHA~~ 但唔知點解, 成日都咁多癈話講~~~~~













2色入~ 絕對值得入手o既長款tee~

原因~ 著上身比預期瘦太太太太太多``~
而且拼色組合十分好~~~
2色入~~~

扭紋pattern拼色袖長tee~~



身長 69-70cm

chest 38.5"
waist 39"





白色~~~


你會留意到~ 2邊腰位用咗深藍色~~ (影相深到似黑色~)

waaaaaa~~~ 條腰望落去只會更加slim~~~ yeah~~~





講真啊~~~ 隻料咁樣拼法~~ 其實都唔平ga~~~

而且仲可以仚pat pat~~ so nice~~~

















仲有灰色~~~

仲瘦~~ (奸笑~)





說真的~~~ 真係超ok~~~

開心價位~ 益晒你地~^^~

























omg~~ 我唔記得咗影入面件小企領雪紡top arrrrrr~~~

留意ar~~ 件背心格仔one piece係唔包入面件top ga~~



代客搵ga^^~估唔到著上身咁好睇~

其實綠色格紋一向好有捧場客~
永遠長青麻~~~

羊絨料 綠格紋 收腰散裙 背心op~~

單色~~



著上身仲好grand~~~

點都要入手一件~~

因為大方得體o既op超難搵~~~~







身長 84-85cm
chest 34-35"

waist 31"

pat over 46"







仲好slim tim~~

後腰有拉鍊位~~

























op op op op op~~

有客留言叫我入多d可以拜年o既op~~

haha~ 我笑咗出唻~

因為呢種情境似曾相識~

永遠o係新年果幾日就會煩搵靚衫著~

除咗要新衫之外, 又要見得人~ 又要大方~ 又要有款~

wa~~~~~ 好難搵姐~~~

所以推介~~~

2色入~

假鈕deco tweed料拼袖one piece~



睇埋落去你就知~~

杏色~



隻料絕對夠grand~ 但又唔會太誇張~~



身長 78-79cm

chest 36-37"

shoulder 14.5"

waist 35"-36"

pat 38.5-39.5"

sleeve 61cm



見得人~ 唔差呢~~ hohohohoho~~~















唻返隻黑色~~

感覺會slim d~









我個人點都係鍾意杏色~ 清d麻~~~





















唻返件粉色系~

抓毛衛衣 勾花領 + lace衫腳 長袖tee~~

單色~~

淡粉色~ 啱啱好~~

真係會超好著~~ 超易著~~!!

呢樣好重要~~





身長 66cm
shoulder 19"
chest 40-41"

waist 38-39"

sleeve 56cm







我鍾意佢衫腳有lace~~ 成個感覺開心好多~~



就咁著件tee就搞掂la~























好多人都捧場o既牌子~~

F字頭ga~~ hee~~ 你估唔估到呢~~~?

2色入~ 絨料 腰間lace deco 收腰散下擺top~~

淺灰~





絕對絕對好睇~

而且呢個價位真係又算好平~~

因為呢件入貨價好貴~~

認真的...!!





身長65-66cm

chest 37"-38"

waist 32"

shoulder 13-13.5"

sleeve 59cm



呢個brand o既cutting出咗名好~

明明有肉地~ 著上身都可以奱得好slim~~

所以出面賣得貴係有原因ga~~~













唻返件深灰~~~

有時都唔係好想下下入齊色~~

因為影相又要影多幾張~

但.... 盡希望都可以比多d options大家~~ 希望你地多d choices~ 買得開心d~

o係咪好體貼呢~~ wakakakakkaka~~











講真呢~~ 呢件野真係for有肉地o既女仔~~

會著得好slim~~



















有朋友話~ 我呢排好少入間條衫~

一言驚醒夢中人~

yes~ 真係好少stripe pattern~~

原因~~ 唻唔上眼~haha~~

要搵返幾款靚d o既~ 特別d o既條子衫麻~~

2色入~

shoulder + waist 勾花deco 闊袖款 棉tee~~


紅色~~





始終仲有一個月到新年~

入返d有顏色o既衫款~ 都好正常~

唔好成日都黑白灰la~~ 諗諗佢~^^~

唔會太誇張~~







身長 66-67cm
chest 42-43"
waist 40-41"







佢仲唔太短ga~我著上身~ 仚晒成個pat pat~

效果好ok~~~













白色~~

最最最basic color~~











效果o係咪好好呢~~

我都留咗~~ wakakakaka~ 因為太易襯太易著~~~

同埋.... 超抵lor~~~~

講真, 隻料好ok ga~~ 絕對唔係薄薄一件~~





















我又留咗~~

其實我都有諗過呢個款po 唔 po...

始終我係留比自己~~ haha~~

bling bling collar plain color knit sweater~~

2色入~

灰色~~




close up睇下ar~~

你會發覺佢領形好靚ga~~

我鍾意佢帶小小企領feel~~







衫身最好係plain~ 咁就簡單得唻好靚la~~~ (你明唔明我講乜~~~ haha)





身長 59-60cm
chest 37.5-38.5"
waist 36"




同埋好怕D sweater著上身好貼肉~

呢件唔貼身之餘~ 都唔會貼肉~^^~



隻料仲唔吉肉tim~~













仲有白色~~~









白色效果好ELEGANT~~

好清好清啊~~~

HAHA~~ 其實我覺得自己著咗呢件之後靚咗~~

HAHA~~~

真係呢~~ 自己讚自己~~~







如果襯裙著仲靚AR~^^~

















op Op OP ONE PIECE~

睇唻我打到傻傻地~~

都勉強可以做OP~ 但要自己加LEGGING~~~

黑白粗間 拼散裙黑色裙擺 op~

單色





簡單唔複雜~

但往往最易carry就係呢d~^^~



身長 73-74cm

chest 35-36"
waist 24" to max 44"
pat over 46"
shoulder 12.5"
sleeve 57cm









散裙款我鍾意~~ 覺得呢隻SHAPE最好睇~~



















成日都見好多街客搵打底衫~ 拿拿拿~~ 唔係真係保暖打底衫果種~

而係可以著o係op入面~ or 襯褸果種有款打底衫~

因為坊間呢種TOP款真係唔平~

可能無乜款果d都賣成二百幾~

邊到整件百幾蚊又有款o既top姐~~



勾花領 cotton rib plain top~

2色入~~深灰~~~





身長 60cm

shoulder 12-12.5"

chest 33"-34" (有彈力)

waist 30-31"

sleeve 60cm



















仲有隻淺灰~^^~









其實2隻色都好易襯~~~

只係一深一淺`~







個collar o既勾花pattern不錯看ga~



















原本今個trip無諗住特別入褸款~

但... 我見到好啱自己心水~~

心大心細... 屎就屎la~~

因為自己要咗件~~

毛毛大反領孖襟 綁腰帶款 猄皮 (羔毛底) 中褸~~

除咗有灰色~ 仲有黑色~~~

free size~~

我著有小小鬆~~

但其實真係好好睇~~~~





孖襟款~~ 其實永遠都興ga wor~~~~

手袖邊+衫腳都有毛毛邊~~









褸入面係羔毛底~~~仲要做埋配色~ 好細心~~





唔綁帶o既效果都好slim~~

絕對唔會Bulky~~~





你地o係坊間見到o既毛毛biker可能都要賣超過6-7百~

何況呢款仲要係長身~

所以$5xx好值得入手~~~







最緊要....

佢真係好靚ar~^^~

所以... 我先忍唔住要入返件比自己~

做女人都對自己好d~~



件褸o既線條+剪裁位好fit ga~







身長 73-74cm
chest 36-39"
waist 32-35"
shoulder 15"
sleeve 58cm (可以反摺袖)



不過留意~ 無鈕扣款~ 因為自己綁腰帶~

所以尺寸無乜限制~~~























我要好似韓妹咁著白色窄牛~~

再襯boot 或者high heel~

靚到暈~~~~

白色彈力窄牛~~ 有分碼~

size S (25")

size M (27')

size L(29")









Haha~~ 我以為自己瘦咗好幾磅~ 著size s應該好ok~

點知.... 錯啦~~

我著size S feel到窄~

但著size M又覺得鬆鬆地~~





















推介品~~

絨料短褲連LEGGING~

韓製LEGGING料好~ CUTTING正好多人都知~

好多懶人都想搵D"高層次" o既legging~

即係連埋裙~ 連埋褲果d~~



所以今轉推介~

橡筋腰款連短褲legging~

超好著~~~



黑色only~~







睇下示範圖~

以後著下身唔駛再咁多煩惱~

仲唔會著肥個pat pat~~


















成日都話... 女人對格仔係情有所鍾~~~

不過咁~ 格紋又真係十分十分長青~~ 年年如是~~~

所以~~ 呢個款o既長boot著上身, 真係幾grand ga~

猄皮拼格 雙拉鍊 黑色boot~~







個鞋形又係超好睇~





高44cm

踭高 5cm (無暗踭)

上筒圍 34cm

小腿闊 35-35.5cm





又係留意~~~~~~

偏細一碼~~

以我為例~~

37碼腳~ 呢對要著38號~~~
















同樣地~ 第2 round o既價錢又係開心到笑~~~

唻la~~

今晚截單la~~

yeah~~~ 希望家睇得開心買得開心~~



p.s. 我瞓覺先lu~ 你地唔好急~

慢慢唻~~ 預我瞓6個鐘之後覆你地ar~^^~

黃昏時間見~~~

沒有留言:

張貼留言