2015年9月4日 星期五

2015 北海道8天遊 (day 6)

唻到第6日~
你地悶未呢~~
haha~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
如果未悶~ 請比面睇埋最後2篇la~^^~
寫埋呢2篇, 我o既遊記就告一段la落~~~ 多謝大家捧場~~~
 
講到furano natulux hotel o既早餐~
係滿意o既~
因為都係超豐富~~
每人有一支furano出名o既牛奶~
 
 
仲有任飲咖啡/tea/fruit juices~

 
 
訊訊食厭咗日式早餐~ 所以揀咗西式~~
有炒蛋, 火腿, salad, 生果~

仲有面包~
面包配佢o既牛油先係重點~
d牛油好香好香ga~~
 
 
 
 
而我o既日式~~
我係食得晒所有野ga~~
白飯都食清光光 (仲想再添飯果隻~~~~~)
早餐比尋晚o既芝士火鍋好太多~~~ haha~~

 
但... 講真... overall唻講... 呢間酒店都係唔合格......
如果再唻... 我唔會揀佢.... 怕再次失望~
 
 
 
10am check out後~ (好好好早啊....... 媽啊... 點解要10點啊...)
去買furano最後o係手信~
始終呢到出產o既農產品係出名~^^~
 

 

 

 
 
大大間超市~ 又係咩都有得買~
話時話... 我地去每一個地方, 都好似必去超市...
笑咗~
但真係好好行呢~~~~~
(但都證明我真係一名師奶~)

 
 
呢到仲特別多camping o既野賣~~
好想去camp~~~~ 回歸大自然~~~


 
 
我見到呢個~ 好想買~
佢其實係一個可以放o係石油氣爐上面做燒肉~~
仲可以2 ways~
印象唔貴ga~~ 好似hk$2xx~
但訊訊唔比買....

 
 
仲有呢個我都好鐘意~
佢係製碎冰ga~
可以好簡單好容易就就到冰碎~~~ 二百幾蚊~ 訊訊當然又係唔比買la...
哼哼....!!!

 
 
 
日本真係好多kitty o既product~
呢個係櫻花味期間限定o既空氣清新剷~
好靚~ 陣味好清~ 好淡~ 幾舒服~
又唔比買....
咁行超市唻做乜啊...!
咩都話唔比....
真係妖爆佢....
(因為我地3隻喼都接近9成full.... 仲要未行outlet... 所以... 只可以睇... 唔可以買...)

 
 
超市出面已經有個地方可以比小朋友睇下馬仔~~~
餵下羊仔~~
 

 
 
 
 
好la~~~~~ 出發去美瑛la~~
大約40分鐘左右~~~
又係超出名o既四季彩丘~
(其實同富良野d花田係差唔多)
但都想唻睇下~~~

 
今日天氣差咗呢~~
好多雲.... 想落雨咁~~

 
好就好再~ 呢d花田, 其實係無入場費用~
even你去幾多次, 都唔比錢~
佢地主要係賺遊客買手信同埋其他遊戲設施o既錢~~

 
 
我地中伏... 買咗個jelly食~
麻麻地~~~ 陣味麻麻地~~

 
 
好想買呢d車~ 但最終無玩到~~ 因為... 無人玩...
羊群心理~ haha~~

 
 
see~~~~ 天氣漸漸變差~~

 
但... d花我覺得比富良野果到仲要多, 仲要靚~^^~
無唻錯~~


因為呢到佔地7公頃~ 真係超大~~~~



 
不停影相影相影相~~~ haha~~





 

 
 
可以親身餵羊駝~~~
500yen/位~




但請小心羊駝吐口水~~
因為羊駝好易發皮氣~~ haha~~ 好可愛ar~


<- 佢個造型好憂鬱~ haha~





呢到不知不覺都行咗個幾鐘~~~
個肚又始餓la~~

 
 
有餐廳可以食lunch~~
我又食湯咖哩~^^~
超大大大大大大大碗~
我食到一半已經頂唔緊~~

 
 
訊訊o既炸蝦飯~~ 都好味~~~

 
 
 
 
食完飯就差唔多走lu~
好彩上得車快~ 因為真係落狗屎~
超超大雨的~
你見d向日葵唔識望向天就知~~~ haha~~~~
 
一望無際~~ 好靚ar~~!! 可惜配咗個灰色天空....

 
 
又落雨la~~
不過個天鍚住我地~^^~
當離開美瑛之後就無再落雨la~~~~

 
 
我地下一站向北廣島進發~~
 
經過high way休息站~ 又食雪糕~
因為呢到有第2位出名o既軟雪糕~~
 
 
不過... 我反而唔like~ 因為太太太太creamy la~
我鍾意水水牛奶果種~ haha~~
太creamy反而口感好實~~~

 
 
 
大約1.5鐘之後~ 就到達北廣島o既三井outlet~~~
outlet擺明係訊訊杯茶啦...
我又唔買衫褲鞋....

 
訊訊好進取~ 把握時間行~~~

 
三井outlet多d premium o既brand~
burberry, coach, polo, micharl kors, jimmy choo, ugg... etc...
好多名牌子~~
印象中比新千歲o既rera outlet多牌子野~
大約有120間鋪~~~


 
訊訊話幫我影幾張相之後, 可以收工~
佢就可以專心買野~~
當然~ 佢o係到買到衫/褲/鞋...
而我... 當然係零收穫~~

 
 
 
 
行到接近8點~
終於可以去酒店攞房la~~~
yeah~ 我解脫la~~~~ (拍手~~)
 
o係北廣島到訂咗呢一晚酒店~
因為太夜, 無影到酒店係咩樣~
但感覺係大型有歷史o既酒店~
因為好似有成400間房~ 好大好大~~~

 
 
又係一泊2食~
因為我擔心北廣島搵唔到好野食~
所以訂咗呢到o既和式炭火燒海鮮~~~

 
 
首先前菜+魚生~~~

 
海鮮到~~~~~~
 
 
有鮑魚/大蝦/蟹/魷魚等等~~
 
 
 
 
個爐係真係炭火唻~~ 好香ar~~~

 
個天婦羅好味~~~ 係長腳蟹唻ga~^^~ 正~!

 
 
永遠到最尾都要有個飯~
但個飯明明係已經食到飽...
但都仲覺得好好味...
天啊..... 點解ga..... 一.一"
 


 
 
柚子雪糕~ 清一清個胃~
 
 
就係咁~~~ 第6日完結la~~
 
 
 
呢間酒店日本名叫"札幌北広島クラッセホテル" 如果我無記錯英文名應該係xxx golf club resort / hotel之類~
因為佢本身有自家私人golf場比住客玩~
但因為我地夜晚先check in~ 所以咩都睇唔到~
但之前講過, 呢間酒店係大型~ 見到有得做gym, swimming pool, 仲有大浴池可以浸~
應有盡有~
不過只係房唔算太新~~
 
我地一泊2食~ 一晚計返hk$2200~
如果唔食dinner & breakfast, 最平約$1000~ 都算合理~
所以我地左計右計, 加$1200有海鮮晚餐食, 又有buffect早餐食, 先至決定book埋2餐~~~
 
當然~ 如果唻北廣島, 唔一定要好似我地咁stay o係到, 可以去返札幌市~
因為車程只係20-30 mins~ 其實好近~
但因為我地唔想煩泊車~ 札幌市d酒店好多都無泊車~
同埋札幌已經行過, 所以先決定新鮮咁stay o係北廣島~
 
 
 
 
呢幾張相係jalan到cap返唻~
 
我book房果陣, 最細o既雙人房已經fully book~
得返大一個碼o既2張雙人床~
 
 
 
酒店都有個浴場~ (唔係係溫泉定浴場呢~?) 到夜晚真係好多人拎住毛巾去浴場到浸~
free of charge~
 
.
 
 
我就係睇咗以下2張相~ 先決定book埋佢地o既dinner~
睇下幾幾幾幾豐富~
影相總是美麗的~
雖然實物都好豐盛~ 但無呢張相咁勁~ haha~~
 
 
 
 
話說酒店o既早餐出名o既有呢個omelette...
但我地第二朝太遲食... 無我地份... >.<
 

 
 

沒有留言:

張貼留言