2013年10月3日 星期四

馬爾代夫的日與夜 (1) 環境 & 介紹 CENTARA RAS FUSHI

首先, 要打返篇"前言"先~
唔知點解~ 成日打遊記, 個前言都特別多野想講~~~~~
要數數呢個MALDIVES TRIP有幾個重要事項...
特別之最, 有以下數點:


1. o係呢7日內, 我肥咗8磅! 你可能會話, 8磅好小事...
   但... 對我唻講... 一年都肥唔肥2磅, 短短7日就肥8磅, 係絕對嚴重o既事...!!
   果到好食好住, 食完就瞓, 起身又食... 完全無憂無慮... 太矛盾la~~~~

2. maldives o既紫外光指數額外強勁... 我已經搽足110度sport o既sunblock, 都黑咗好多~
   痛恨自己太過lazy! 一日只係補得3-4次防曬, 其實正常理應一日補6-7次... 何況... 我同訊訊成日都落水...
   就今次... 我起碼黑咗幾度~ (訊訊更加唔駛講... 變咗個泰仔~)

3. 最hea o既一個旅行~ hea到有時坐低望住個海... 可以發呆呆足個幾鐘~
   覺得自己時時刻刻都o係到發緊夢....
   直到搭飛機走果時, 都覺得好唔真實~

4. 最好o既航空公司 - singapore airlines
   嗯... 絕對無踩香港航空公司o既意思... 但輕輕一比... 星航真係仲要比日本航空公司仲要好~
   至於HK果d airlines... 已經被比下去~ 真係超超超good! servies 一流~!

5. 絕對係平靚正o既一個maldives trip~
   你可能會"車"我~ 馬爾代夫邊有得平...
   我知... 因為閒閒地幾萬銀~ (但我又要讚下自己) book得早~ 睇時機睇得好~
   o係呢7日(5晚) 全包 - all inclusive plan o既package, 其實唔過4萬玩一星期~
   隨時抵過去日本玩~ 仲要唔駛再"洗突" or 找卡數~

6. 繼上點~ 因為相對比, 比其他resort平~ 咁佢o既質素就相對會差~?
   no la~ 比想像中還要好~
   centara ras fushi絕對去得過~
   所有staff都好nice~ 個個見到我地都會講good morning / good afternoon / good evening / have a nice day ... etc...
   你話~ 試問見到所有人都對住我地笑 & 問安~ o係咪感覺好舒服先~^^~





好la~~ 講完前言之後~ 可以開始寫我同訊訊o既第一篇~
馬爾代夫的日與夜 (1) 環境 & 介紹篇~





由於年頭book咗~ 果時mega airline o既direct flight未做到9月尾~
除咗mega airlines之外, 仲未有其他直航~ (唔似依家, cx & hk airline都有直航)
所以, 我地揀咗singapore轉機~
p.s. singapore airlines真係超掂~! 空姐大部份質素都好高~ 個個都蓮子咁口~ 而且來回total 4餐o既飛機餐都好ok~^^~



下午大約3點幾機, delay咗9個字, 去到singapore已經7點幾~
可能因為delay, 順勢由singapore 飛male o既機都delay咗成粒鐘....
一.一"
無言... 不過~ 算la~~~~
再飛4個幾鐘就到male~
male (即maldives首都) 比香港時間早3小時~
到達當地時間係10點幾~ 出境之後, 就見到好多個counters~
全部都係d resort o既counter唻~



行咗一圈~ 見到centara group o既counter la~~


位於#12號~




當地職員好nice咁同我地握手, 同埋慰問我地攰唔攰~ (first impression已經好好~)
由於我地係第一pair去到, 仲要等多4 pairs 人~ 大約等15 mins之後, 就人齊la~



揀centara ras fushi o既另一原因就係, 佢就腳, 搭speed boat 大約15-20 mins就到resort~~~
咁, 起碼第一晚去到resort只係10點左右~ 都唔算太夜~~~~~



上船前著救生衣~
興奮ar~~~~~~~~!!!!



見到male呢到都有游客行緊~~~~






yeah~~~~~大約15mins~ 就去到resort la~
呢到全個島除咗房間內, 其他地方都係沙地~
感覺好natural~~



resort map~
其實規模唔算大~ 但應有盡有~ 放心~^^~



夜晚o既lobby另有一番風味~





依家~ 唻介紹下其他島上o既環境~


唻得馬爾代夫~ 主要都係想要"水清沙幼"~
i agree~^^~
centara呢到ok ga~
lucky us~ 我地去到o既第一晚, 聽staff 講天氣, 唻緊幾日都天晴~^^~

第二日~ 起身~
天空無乜雲~
好好陽光~ 照射落d海水到~~
好靚ga~~



d沙好白好幼~ 真係好靚^^~



第二朝起身~ 太hyper~ 連妝都未化~  haha~~~~~


影下相~~~


wakakakakakakakaka~ 總之就係爽ar~~~~





第二日~ 天空開始多雲~
不過都係keep住天朗氣清~~
 


影下水上屋~
water villa~~~~~


見到唻呢到o既遊客好多都著長裙~^^~
好正ar~~ 但我個人偏好短褲多d~ 方便落水麻~~~~





有個泳池~ 可惜我地一次都無o係到游過~
鍾意佢可以坐o係泳池入面order野飲~ 一路飲, 一路遊~~~
個feel好掂~







睇唔睇到係乜東東~?
其實佢準確o既名我都唔知~
我同訊訊只係叫佢做"baby shark"~
yes~ 係鯊魚仔~^^~
 


係條橋邊(淺水區)唔難搵到佢地o既蹤影~
最多果次係見到4條ga~~~~
yup!!!! 4條ar~~~~~

有一次仲聽到有一pair香港人話浮潛時見到條baby shark~~~~



如果你問我, 仲見到咩魚~
我地仲見過3次魔鬼魚...
最勁一次係落水浮潛, 去到深水區大約5-6米深, 見到佢o係我身下游過.......
果時第一個感覺絕對唔係興奮...!
而係勁勁勁勁勁驚..... 因為親身.... 睇到... 勁大隻....
嚇屎我........
訊訊都話驚..... 一.一"
雖然知道佢無攻擊性...
但都係第一次咁近距離見到......





島上仲有海鷗~
成日都飛近water villa~ 可能等食魚~~~~~









不過要講~ water villa 之間o既距離的確太接近~
會見到隔離房o既露台做緊乜~
感覺無乜privacy~~~~




夜晚唔可以飲得太酸醉...... haha~~~ 我怕會叉錯腳, 跌落海~~~





另一個謀殺菲林o既地方~ 又係泳池~
夜晚o既泳池會變色~^^~ 池底仲有閃閃燈光效果~ romatic~~~




夜晚游唔到水~
但可以吹下海風~ 睇下星~^^~
馬爾代夫o既天空好多星~
唔係講笑~ 有一晚仲同訊訊見到流星~~
有4粒咁多~~~~~~
可能一世女得一次睇到流星ga ja~~~


o係呢到, 著得性感d, 少布d, 都無問題~~~ haha~~







拿拿拿!!!
講解下先...
點解要同個fire hose & 水泡影相...!
事關我同訊訊影緊相, 有個staff行埋唻, 同我地講幫我地影相~
佢叫我地企o係呢到, 係靚景~ 仲話個個都o係到影...
心諗... o係fire hose側邊影...? 無野啊...!!!!???
 


點知, 佢愈影愈興奮... 仲叫我地擺呢個post, 又擺果個post......



認真騎呢.....
不論post / 景 / 人 都咁騎呢....



呢張真係駝呢之最... 夾住.... 阻咗個海.....
最終... 我地比咗us$2佢... 打發佢走......
一.一"





島上左個間gym room~
都有鬼佬唻做gym ga~~~


個view好靚呢~^^~





gym room隔離係E-ZONE~


有2隻game打... (不過唔啱我地玩...)
原本諗住最尾果日, check out後, 可以o係呢間game room到玩返一陣...
點知.... 留咗10 mins就走人~






resort有個viu bar~
開放時間由11am - 24pm~
最開得最夜o既一間bar~
睇到日落~ 而且環境都幾舒服~


環住海~ 坐得好舒服~~~~^^~
成日都唻viu bar到叫野飲~~~


仲有網床~~~~ 正呢~~~



唔記得呢一日係第幾日影呢~? 已經黑咗好多~~~~~





我地試過環島行咗一圈~ 大約10-15mins已經行完~




沙灘上成日見到寄居蟹~~





平時仲有樣樂趣~ 就係捉呢d白蟹仔~~~
當然la~ 要愛護環境~ 捉完要放ar~~~


kawaii~^^~ 啱女仔玩~~~
唔驚wor~ 唔咬人ga~






記得最尾一日~
我地無得late check out~
12點check out之後, 就無所事事周圍行, 周圍影下相~~~



就係最尾一日出事....
唔記得補sunblock...
搞到返返hk之後, 皮膚敏感...............
曬傷咗.......





好la~ 第一篇大約講到呢到~^^~
我依家仲煩緊我果8磅...
點減呢........???????????
oh poor...........







後言~
1. 言語溝通得到嗎~?
主力都係英文~
記得上年11月去關島都有講到溝通問題, 其實只要你識得講簡單英文, 都唔會太難溝通, 有時手指指都ok o既~ 唔駛太介意~
而且lobby有個識講普通話o既女職員 (好似得佢一個識講chinese....) 有佢都可以幫到你~
2. 島上多強國人嗎?
老實講, 有大約3成係內地人, 但比我想像中還要自律~
起碼佢地都詩文, 而且都算nice~ (只係大部份唔識講英文o既時候會出現"聲大大"o既症狀~)
其實咁諗, 唔好戴有色眼鏡去睇佢地, 佢地都係去渡假姐~ 想買個舒服環境, 所以都無咩"騎呢"野會發生~

3. 我地去到果時, 個staff有輕微同我地略提, 島上大約有200個住客~ 有一半係鬼佬~
其他一半就係唻自香港 / 中國 / 台灣 / 日本 / 韓國~
但我唔多覺有台灣~ 反而日本&韓國就好多la~~~~

4. 貼士需要比嗎~?
我同訊訊預先兌咗大約40張us$1~ 諗住要唻比tips~
因為呢d地方多鬼佬, 而佢地帶落唻o既傳統都係成日比tips~
例如比bell boy, waiters, or others staffs...
點知... 我地都唔算慳住慳住... 由day 1 派到day7... 都只係比咗大約us$30左右~
(每次大約us$2)
當然, 眼見鬼佬真係成日比tips~ 而日本&韓國就無呢個行為~~~
所以... tips呢個issue, 自行決定la~~

5. 唔識游水點去?
錯la!!! 雖然唔識游水可能會膽怯~ 但世界上有"life vest" 呢樣野~
著咗救生衣, 點都會浮到, 唔會沉落去, 咁樣玩水都安全~
不過, 當然就唔好游得太遠~ 因為有可能會順住水流愈游愈遠~ 一去無回頭ga~~

6. late check - out
唔可以保證有得late check out~ 最起碼我地住果種premium sunset water villa就無...
因為全個resort得14間premium water villa... 入住率爆到七彩~
我果我地同個職員講, 佢話fully book, 如果要late check out可以, even到8pm都ok~
但需付上us$200~ (搵笨~)
如果其他beach villa or water villa 大多數都可以extend到2pm check out~ (normal check out time 12 noon)

沒有留言:

張貼留言