2013年10月19日 星期六

自家拍婚紗相@馬爾代夫 (下)

o係yahoo blog執前拿拿林搞掂埋呢篇自家拍婚紗相先~
到時轉新blog唔駛再打麻~
好多人都讚話拍得唔錯, 有專業水準~
搞到訊訊好鬼屎開心~~
但... 其實.... 某d效果... 真係要靠執相o既朋友仔執出唻~
朋友仔話, 好彩我唔駛"執瘦",,, 如果唔係, 佢真係幫我唔到, 只係幫忙執下d效果, 已經用咗佢2-3晚o既空餘時間~ oh~ 真係感激幫忙~~~~


真係好好好好好好好鍾意馬爾代夫~
去完之後, 不停咁同身邊o既朋友講, 去啦去啦, 唔好等都唔好再諗la~
d package只會一年比一年貴, 快d去la~~~~~
咁靚o既地方, 好希望大家都去感受到~

有blog友仔問, 但果幾日就係咁困住o係個島到, 好悶wor~
其實睇你點睇~
如果你本身係鍾意sporty~ 都可以出海自費參加佢地o既活動~
or, 浮潛玩大半日已經攰到7彩~ 再休息hea下坐o係佢地o既bar到吹海風~
真係好好好好正ar~~~~~~~~
唔知.... 訊訊幾時會再ok我地再去呢......





下半場o既婚紗相~^^~
真係要留紀念~ 其實睇返以前d婚紗相, 感覺都有唔同~
以前好似真係"嫩口"d~ haha~ 依家成熟咗唔少~~~
而且.... 虎紋位置... d紋深咗唔少......
>.<"
女人睇呢d... 最叻........




一路由沙灘行返去water villa~
就係呢個時候~ 6點幾... 開始有人行出唻~
其實早餐buffet由7點開始... 唔知佢地咁早出唻做咩呢...???


呢張.... haha~ 求其影~ 大家就會見到個頭... 真係好求其咁夾起ga ja....



呢一日個天開始多雲la~~~~~~ 大風~ 都開始大浪~~~~~


呢幾張... 我面對住個陽光...
影到我就盲...... 真係睜唔開眼........


其實我係皺晒眉ga~~~~~~



水上屋ar~~~~ i love!!!!!!!!!!!
可惜centara ras fushi d水上屋大密~ 如果唔係, 仲正a~~~~




係呢~ 呢幾張d post... 真係差唔多~~~
技窮la~~~~ 擺唔到咩post la~~ haha~~~~~



唔知點解... 呢part d相執到好有日落feel...?? haha~~~~



我地行到去水上屋o既盡頭~~~~


果到無乜人la~~~ 可以慢慢影~^^~



都係果句~ 可惜部相機唔係d咩靚機~
如果唔係, 取景個位會再靚d~~~


好彩... 我個鼻都唔算太扁...
好怕影呢類側身相...
會影到d輪廓好扁ga.........



唻返張自拍先~
好多blog友仔都問, 點解訊訊唔著埋西裝一齊影~
er... 佢好怕熱ga~
而且求其影就得姐~
如果自己都影埋一份~ 又要set位, 又要擺2人o既post, 又要整呢整路...
唔知要影幾耐先影到一張~
所以算la~~~ 我一個人已經夠la~~ wakakakakakak~~






呢幾張, 我地返到入房影la~^^~
坐出個露台到~^^~



陽光啱啱照到唻~~~~~ 無記錯, 果時大約7點左右~


d海水真係好有層次~^^~




haha~ 我地間房係374 ar~~~
我個包包面ar~~~~~~~~!!!!



最後一張~^^~
finish~~~ yeah~~~~~







大功告成la~~~~
happy~~~~~~~~~~~~
下次再影, 可能係影全家福la~~~ wakakakaka~~
著婚紗... 應該無乜可能lu~~~~~~~~~

1 則留言:

  1. 如果你们要找代孕机构服务,我本人推荐这家wukelandaiyun.cn,他们可是有提供非常完善的服务,也有多语种的工作人员使客户留在诊所更舒适,他们也提供客户的舒适住宿,三餐以及司机的载送,每一个细节都做得非常好,欢迎来询问。

    回覆刪除