2014年1月3日 星期五

保持神秘

尋日好多blog友仔whats app問我~
到底會去邊到玩2星期~
放大大大大大假2星期~^^~ 我最想去歐洲~~
haha~~ 但係彈藥唔夠...
訊訊話平有平玩... 佢話想去果到feel下咖啡香~ (我話... 佢多餘~~ wakakaka)
對於我唻講, 一場去到... 有得睇, 無得食...
會屎人ga....
訊訊成日都話... 我一個人, 一對手, 每日咪最多拎一個包包出街...
何解會買咁多袋...?
包包呢樣野...
我都唔知點解...
總之就係鍾意.... >.<"
 
所以, 呢2星期唔係出發歐洲~
去邊到~?
保持神秘~
到時再同大家玩遊戲~~~ wakakakakaka~~~~
 
 
 
 
happy friday~
我終於可以正常正常寫blog la~~ hohohohohoho~~~~~
唔會再停下停下~ 感覺好滿足~~
 
 
 
 
日牌 壓紋夾棉料 酒紅色珍珠領散腳top~
呢排會返多d紅色類o既衫仔~
近新年la~
呢2日打開電視, 都開始睇到賀年廣告...
屎la~~ 真係過得太快...
啱啱先過完xmas~ 咁快個新年就殺埋身~~
都好~^^~ 著上呢d colorful o既衫~~ 個人都醒神d~~
 
\
close up睇下呢~~
衫身o既壓花紋都幾靚ar~~有
仲有珍珠領仔裝飾~
 

 

衫身唔算太短~
起碼我今日著條牛仔褲都ok~~~
 


影出唻有小許橙色~ 其實係酒紅~
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
不得了~
又係著瘦人~~~
日牌 熨閃石方領 + 密針雙面料點點 針織料op~
棉質製~ 舒服感十足!!! 

同埋著上身感覺十分slim~~
膞位~ 手袖位~ 腰位~ 都好瘦~
但留意衫身其實唔細件~
 


腰間有打摺位~~~ pat pat唔會貼麻~~~
 


dot dot pattern^^ 幾時都興~~ don't worry~~~
 

 


p.s. 仲有寶藍色~ (即係深深藍色~) 如果唔like黑色~ 可以考慮埋寶藍色~~~

 

 

 

 

 








yeah~~~~ 瘦人可以揀下呢類色~~ 過新年麻~~~ 點都要有1-2件靚色系o既衫仔~~
韓仔 天藍色兔毛knit 配立體釘珠花花 荷葉袖/腳 top~
 

 
天藍配灰色o既手袖/領/衫腳~
中和咗太girly o既feeling~~~ 


衫身hand feel好soft~~~
 

顏色靚~~ 如果係day light到影~ 會再sharp d~ 好少見到呢類color tone~
 

 

 

 

 






韓仔釘珠領配織格chest deco 恤衫top~
basic korean style呢~~~
襯下半裙~
or causal著感覺都型型地~~
 

 
唔會太透~~ 最起碼我打底著黑色~~ 佢都唔會現到底色~~~

 

 

 

 

 

 







日牌full lace 連棉質inner 長袖散裙op~~
2色入~
黑色~~
想搵瘦瘦黑色op~ 揀佢無錯~^^~
 


lace allover~ 腰位做 waistband~
所以感覺有返條線條感~~~
 


唔貼pat pat~
惻身睇o係咪好瘦呢~~~~
 

 



 

 

 


仲有米色~~

 


棉質打底好重樣~
因為冬天先唔會有靜電而搞到條裙痴唻痴去~~~~
 

 

 


我幾時都愛白色~^^~
 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
我地下星期一見la~^^~

6 則留言:

  1. 仔釘珠領配織格chest deco 恤衫top~
    請間衫身幾闊!?幾錢!?

    回覆刪除
  2. 你好, 想問日牌 壓紋夾棉料 酒紅色珍珠領散腳top幾錢呀?? THANKS~~

    回覆刪除
  3. 韓仔 天藍色兔毛knit 配立體釘珠花花 荷葉袖/腳 top 幾錢呀?? Thanks.

    回覆刪除
  4. 日牌 熨閃石方領 + 密針雙面料點點 針織料op~ how much

    回覆刪除