2014年1月9日 星期四

完全唔明...
到底係我部腦問題... 定係手問題...
每日開機都要同佢搏鬥...
唔係呢個問題, 就係果個問題...
你會話... 咁做乜唔換咗佢...

事實上, 已經換咗部...
但果部又有問題...
依家用返部舊機...

咁... 可能真係我個人問題...
搞到部部機傻傻地...
尋日就UPLOAD唔到相...
而今日呢... UPLOAD到, 但張張相都變大晒...
變到鬼屎咁大...
真係... 一.一"
仲要縮唔返細....



順帶一提~^^~
明日BLOG會暫停一日~~~~
因為明日有要事要做...
要出去整整佢....
一搞就大半日~
鋪仔都會休息~~~
但訊訊o係lai chi kok mtr交收係正常ga~~~~~






依舊果句~
清貨期間啊~~~~ 現貨數量唔多...
呢排好多貨想補, 但都未必補到...
好多blog友仔都投訴... >.<"
可憐的我地... 我又賺唔到... 你地又買唔到...
所以... 要快快手la~~
因為清到8899...
真係唔多貨la~~~~





韓仔 花花coating lace + 勾花upper chest deco 長袖魚尾裙擺op~
單一隻色~^^~ 好靚呢~~~
我好like呢隻料~
但無奈之前太貴.. 唔捨得入手~
依家批及都減咗小小價...
終於貼返我o既賣價la~~
$220 (之前成$3xx ga....!!!)




靚就靚在佢隻materials~~~
顏色都十分討好~~~~
 


upper chest o既勾花我都好like~^^~
新年到la~~~ 啱晒~~~~~~
 

 

 

 

 

 








有多一件~
韓仔 混色粗針knit top~~~
尺寸都會偏鬆小小~~
粗針野保暖度十足~~~
唔錯唔錯~~~
$230~
 

 

 


其實causal著係好ok ga~
有時諗唔到著咩~ 一件knit + 牛仔褲已經 ok la~~
or 襯返短褲都一樣靚~~~
 

 

 

 

 







尋日posted過~ 應承咗幾個blog友仔今日要著上身~
留意... 現貨得返2件...
韓仔粉銀白滑料毛毛闊身束袖knit top~
我著上身... 感覺好"兔仔"
唔知點解... 就係有種兔仔o既感覺...
講唔出... 可能毛毛滑滑~^^~
yes~ korea ga^^~
$180~ 抵la~~~~~  (好彩批發減咗價....)
 

 

 

 

 

 

 

 








有件褸做sales~^^~
carry fm korea~~
mint color 絨料 連可拆毛毛領 反領 撞灰色手袖 啪鈕款 大褸~~
 


公仔著住~
留意現貨係size m~~~
 

 


oh~ 個袋係假ga~^^~
 


size m~ 我著上身後偏鬆~
啱有小肉地女仔著~
幾型~
韓國今年都與有candy color o既大褸~~~~~
 

 

 

 

 







仲有款冷織外套唻唔切試~~~
2色入~~~
cable knit sleeve + plain color 啪鈕中款外套~~~
橙粉色~~~
 

 

 




仲有灰色~~~~
 

 

 


3 則留言: