2014年1月2日 星期四

HAPPY NEW YEAR & I'M FINALLY BACK

 
HAHAHAHA~~~~
YEAH~~
我終於都返唻LA~~~~
其實我一路都o係到, 不過忙住分貨執貨, 未有時間寫blog^^~
新年大大大大大快樂~
終於o係2014年1月2日寫返BLOG見大家~
其實無寫一排都會幾"技癢"GA~~~~ HAHAHAHA~~~
 
 
原本都諗緊今日大家應該都仲好HOLIDAY MOOD~
諗緊寫好, 定唔寫好~
但諗諗下... 唔係WOR...
如果唔寫... 咁新一年, 咪無咗個好o既開頭lor~~~~~~
 
其實今日都有一箱貨返ga~ 見到我影相o既背景~ 有一箱頂住~~
我都放低佢先~~~ 影咗相~ 寫咗blog先~~~
足以證明... 我太愛大家la~~~ wakakakakakaka~~
 
感動o既新一年~~
2014年~ 收到好多大家o既wishes~~
最多係叫我快快生仔~~ 同增肥成功~~
haha~~~~
 
 
講埋小小癈話先~~~
話說~~~ 2013年飛咗咁多轉~
辛苦咗咁耐~
所以, o係呢d時候, 係要抖抖~
訊訊瘦咗好幾磅啊...
成個人落晒形~ 陰公豬....
唔少blog友仔見到訊訊都話瘦咗好多~~
所以~~ 第一個要增肥o既唔係我, 而係訊訊先啱啊~~~
 
而呢2個星期我會密密寫blog update~
快快趕工~~~
熟悉我o既朋友仔blog友仔們, 都知我同訊訊生日只隔一日~ (1月生日啊~~~~~~~~~~)
所以o係今個月中, 我地會出走香港, 休息2星期去過我地o既生日trip~^^~
之後, 我就會放慢腳步update衫仔ga la~~~
 
 
 
唻la~~~~
開工了~~~~~~
 
 
日牌絨料 勾花方領 + 手袖 淨色 散裙op~~
講真~~ cutting十分好~
因為腰間o既車線位做得好details~~
 
2色入~
深藍色~~~
 
 
保暖+收身+料子靚~~
價錢貴d~ 都算係正常價位~~
 

 
側身睇~ slim ar~~
其實我著上身係有鬆位~
但睇落就好slim~~
 
 

 
for size s - m~
 
 
 
 
 
 
 
米色~^^~
米色效果會再詩文d~~~ 

 
靚靚~
咁講~ 冬天深色衫多~
但想搵件厚料o既淺色op, 就難d~~~
諗諗佢~~~
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
大家著完靚衫過xmas~ 就要諗下月尾o既農曆新年la~~~
hohohoho~~~上星期, 推介過呢件背心款op比個blog友仔~
滿意度十分~ 因為有肉地肥小小都著到~
仲要好slim^^~
日牌粉色千鳥格 小企領 織絨料 散裙 背心款op~
粉色+黑色o既千鳥格組合~~~
今年不論韓國or日本都大大大大熱~~
其實... 都唔係今年... 幾年前已經有, 長著長有~~~ 
 
 
衫身的確係比較闊~~
啱有肉地o既美女們~
加件打底就ok la~^^~ 
 
 

 
易著呢~~ 都係果句~ 靚料靚cutting~ (講到我都悶~ haha~)
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
韓仔 織格 拼恤衫bb領 + 勾花腳裙 長袖op~
今日返咗好多op~
因為易著麻~
而且有時著出街見人, or返工都好~~ one piece最方便~ 唔駛煩~~~
 
 

 
呢件韓仔都唔錯~~~ cutting直筒小 ~ 又係厚料~~~
 
 
 
 

 
close up睇下~~~~
其實... 一睇就知係貴價野^^~ 因為隻布幾特別ga~~
 

加埋個勾花腳~~ 正~!
 
 
 

 
 
 
 
 
 
今日有款韓仔外套~
彩點冷點 珍珠鈕 長袖外套~~~~
不過只得last one~~~~
之前見過類似厚冷小小o既中長外套~~ (講緊made in korea)
都要幾百大元~~
呢件相對好好好抵~~~
而且colorful小小~~ 帶點色彩麻~~~
 
 
 
 

 
想causal小小都ok ga~~~
 
 衫身唔會太短~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
唻la~~~
有幾款韓仔o既現貨~~
唔多la^^~
睇下有無心水la~~~~
 
on sales item~
減價~ $170~~~~
slim rose printed one piece~
 
 
 
 
dark grey color~
即係咁... 呢件以咁o既價錢...
真係平到不得了....
因為返貨價... 都唔係平...
>.<"
 
 
 
 
 
示範圖如下~
留意得深色有現貨~
 
 
 
 
 
 
釘珠荷葉領 加裁a-line 長袖op~
等我唻講下~~ 呢件個cutting好到不得了~
線條感十足~
 
黑色~~~
 
 
留意佢o係腰位每邊都加裁咗布~ 變咗加闊成a-line~~
個shape靚好多ga~~~~~~
 
 
 
而且個荷葉領加咗釘珠~ 靚好多a~~~
 
 
 
 
 棉絨質地~ 舒服麻~~~~~ 滑身d~~~~ 又可以保暖~~
 
 
 
 
 
 
絕對係激激激顯瘦o既一款one piece~~~~~
但話比大家知, 唔貼身, 唔貼肉~
只係cutting + pattern超好~~~
拼色 收腰散裙 2色入 顯瘦one piece~
好難搵到唔貼身o既顯瘦op~ (呢個真係事實~)
好多op都可能會較貼~~~~
駝灰色~~~
 
 
見到衫身腰位2邊做咗撞色效果~~~
真係望落腰會slim好多呢~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
對於forming... 真係有情意結...
唔知由幾時開始呢~~~~
就好似呢件千鳥格op咁~~~~~
唉... 我又中招la~~
留o係新年著~ 都唔係太過份姐~~
(咁新年點都要著新衫ga ma~~~ haha~)
2色入~ 連腰繩 千鳥格 絨棉質 a-line one piece~~~
藍駝色~~~~
 
 
 

 
 
 
 
 
 
p.s. 留咗貨o既朋友仔快快唻拎衫la~~~~~~~~~~~
唔好keep太耐ar~~~~~
happy new year ar~~~~~~~
 

19 則留言:

  1. forming千鳥格op幾$

    回覆刪除
  2. 連腰繩 千鳥格 絨棉質 a-line one piece~~~
    藍駝色~~~~
    how much ar?
    like it!

    回覆刪除
  3. 拼色 收腰散裙 2色入 顯瘦one piece how much ?

    回覆刪除
  4. 日牌粉色千鳥格 小企領 織絨料 散裙 背心款op~
    how much??

    回覆刪除
  5. 你好,請問日牌粉色千鳥格 小企領 織絨料 散裙 背心款op幾$?
    同埋腰size幾多吋/cm?

    回覆刪除
  6. 另外拼色收腰散裙顯瘦one piece 腰位size幾多? 布料有彈性嗎? 是否$170?~

    回覆刪除
  7. 連腰繩 千鳥格 絨棉質 a-line one piece 藍駝色
    how much? thx

    回覆刪除
  8. 日牌粉色千鳥格 小企領 織絨料 散裙 背心款op~
    How much? Can I order it? Thx

    回覆刪除
  9. Ok 我要一件,可否今天或明天到店舖交收?
    Thx tansy

    回覆刪除