2014年4月14日 星期一

1ST ROUND @ KOREA APRIL TRIP (平唔係大晒GA!)




我有好多野想講呢... >.<"

今日... 真係唔多精神...

原本諗住可以踩到零晨5-6點... 點知... 4點已經收咗工...

史無前例咁早...

今日... 訊訊肚痛+胃痛...

而我就唔知做乜事個肚抽下抽下咁... 行一步就辛苦一步...

平時我同訊訊o既胃口都好到加零一...

今日... 食慾不振...

搞到成晚都行得超辛苦...

人在外地... 最怕就係病...


但唔知點解.... 都仲係搞到7點幾8點先寫好個blog lor....

一.一"






好~! 呻完感覺舒服d~

今日個topic係想發洩想講好耐ga la~

我知... 我知...

我賣得平唔係大晒...

但... 我一個人... 執貨係我... pack貨係我...

賣貨係我... 寄件係我...

訂貨+追貨係我...

覆inbox+mesg都係我...

可憐我一個人做咁多野...

我只係叫你"如果想訂貨, 麻煩請send inbox問"

點知... 你就話我無交代... 賣得平唔係大晒!

我睇到, 都唔知好嬲定好笑...



其實fb o既mesg我真係會睇漏ga...

我唔係聖人...

所以.... 請大家可憐下我...

最好whats app我... or inbox我... (取代o係fb張相到留言...)

咁樣... 真係會幫到我好多ga.....

please.................





今日... 唔知點解呢...

間房細咗....

haha~ 睇相一睇就知

平時影相會多d位ga~ 今日d相好明顯張張都cut細咗~

細咗之餘, 仲見到隔離床位~

真係有點樣衰~~ 但無法子la~~

酒店安排咗間細房~~ 我想抗議呢~~~











今日有件想搵好耐, 今次終於搵到o既牛仔jacket~

仲有~ 白色op~ 花花op~

仲有仲有~~ 有對超多人搵o既花花鞋~^^~

精彩ga~~

可惜... 體力真係有限, 只係行咗一半~~

不過唔緊要la~ 照睇照睇~~ 一樣咁豐富~~~~





















我唔明... 點解年年季季呢類白色通花op都會咁靚ga...!!!

真係唔明lor~~~~

唔入... 又好似對唔住自己咁...

唉... 中招了~~~

布質通花有內里 uppper + 下擺裙 背心op~~

感覺有小小似係自己襯~~ 因為係分開2層~~

當然~ 係一件one piece唻~~~







我對白色... 就係停唔到手...

不過好彩訊訊都話好睇~~

其實諗諗下~ 上年果條都比我洗到舊舊地~

換過條新o既都好正常姐~~~~~~~



著上身唔貼肉~ 仲有小小鬆身~~

其實呢類布質op無彈性, 所以唔會設計到太貼身~~~



裙擺通花好靚^^~

















屎la~~

我見呢季o既米奇熱潮仲未停ar...

crazy.... 大部份有出tee款o既批發都會出米奇pattern...

但... 我覺得有時太多會太over....

所以揀tee o既時候~~ 揀咗佢~^^~

2色入~~ 條子雞翼袖 天馬+floral printed one piece~

型型地~ 長長地~~

易襯又好著~~~~

藍間~~











黑間~~~

2隻色其實差唔多~~

只係睇係屋企本身多咩色o既間條衫再決定~~~









o係set價方面...

我都頭大...

因為d won升得太急太快....

搞到唔見洗... 不過依然係keep住happy tansy price~^^~

























呢個牌子~ 又係貴價品牌之一~~

除咗monica j, refill有賣sleeveless 收腰o既op之外~

今轉我入咗blooming~

其實識咗呢個brand好耐... 不過價錢就....

硬係唔啱傾咁....

以往成日見到佢出d op又係靚到不得了...

但... 只可遠觀~

不過... 今次呢隻色... 真係好靚呢~~

加上呢隻布料又係特別d~~~

屎就屎la.....



blooming sleeveless立體玫瑰暗花 (2色入) 拉鍊收腰散裙op~~~~

粉色~~

好搞笑~ 訊訊叫佢做"初戀"~

佢話著上身感覺有初戀o既味道~~

咁的確... 係好好好好靚~~ (心心眼中~)

只係睇你捨唔捨得~~



講明先~ 出面賣$5xx~9xx 不等ga~~

(我係$3xx~ happy ma~)









之前好多人都話refill d op影相無咁靚~

但實物靚到加零一~

嗯...

咁我可以話... blooming呢條op~

實物睇係靚到加零二~~

wakakakaka~ (爛gag~~~)







我like mint色多d~ sharp d~

有d似soft apple green o既感覺~~~





cutting真係好好好nice~~~































代blog友仔搵~~

其實我絕對welcome大家send相比我~

叫我搵野~

不過... 有時未必搵到晒~~ 都係盡力盡力~~~

好似話坊間三百幾~~

嗯... 不過真係靚ga~^^~

三百幾可以o係我到買2件~ 咁講會唔會好吸引呢~~~

勾花絮絮膞 泡泡袖形 plain color top~~

2色入~~ 白色~~

其實好簡單~~

不過隻料就唔再係cotton knit fabric~~

挺身咗~ 感覺都grand咗~~~





個膞位又真係幾靚呢~~~~





黑色~~

最slim o既black~~~

真係都幾多人鍾意黑色~~~~

著得"瘦"最緊要麻~~~

































夏天就到~~

floral pattern唔少得~

搵咗件平靚正o既花花pattern op比大家~~~

點解推介~?

因為呢個時候加外套著可以~

加線仔loose knit著又得~

到再熱d~ 單著就最perfect~

最緊要唔貴麻~~~

2色入~~~ 背心 小散裙花花 op~~~

天藍色~~~





留意到衫身+裙擺cutting~

都係呈a-line~~

而且有彈力~ 唔怕細件~~~













到深藍色~~~

你鍾意咩色多呢~?

批發美女話我知, 深色多d人揀~

唔知o係咪又係因為個"瘦"字呢~?


































記得之前都入過呢類basic款~~

無法子la~ basic款o既op最多人搵麻~~

lace公主膞 plain body a-line op~~

2色入~~

黑色~~







裙長又唔算太長~~~

可當長衫著~~~~









灰色~

我最最最like o既係公主lace袖~~

入膞款~

咁樣就會著得slim d~~~









pat位加闊咗好多~~~ a-line著上身包唔貼pat麻~

























hohohohohohoho~~~ 留ar~~~

擺display已經鍾意~~

鬆鬆地身~ 又夠舒服~~~

同埋cutting著上身比我想像中仲要outstanding~~~

黃色棉麻質感 闊袖散下擺top~~~





我就係like佢夠鬆~ 帶出種relax feeling ar~~~





而且黃色著上身夠舒服~~~

(同埋唔貴ga~^^)





















呢件又係幫blog友仔搵ga~^^~

原因2個~

因為佢本身較有肉地~ 想搵件靚小小, 又唔會太誇張o既op~

呢件op佢見過真身又摸過上手~

料子係十分舒服~ 未搵到呢件op我都唔知~~

原來係棉質... 但織成花花pattern~

個hand feel的確好soft好軟~~~

另一個原因... 當然又係價錢la~

佢話唔駛問都知人地貴wor....

哦....

見到就入la~^^~

棉質織花花 中袖綁袖 散裙op~

淺藍色~~~





手袖位可以綁蝴蝶結~^^~







試上身除咗真係幾舒服~~

的確feel到有肉地o既女仔係啱著~^^~

仲應該會著得幾好睇tim~~~





















3色入~~ 格網布 闊袖 top~

見到韓國好似好hit呢隻布料+格紋o既pattern~~

可以玩下新野~~

藍色~~~





cutting都係偏鬆身~

我襯咗短褲ar~~~~





留意~ 要自己打底~~

呢隻藍色有好好似天藍色~ 但又有小小似紫藍色~

所以3隻色入面, 我最like佢~~









粉色`~~~~

我tuck in著~ nice nei~~~

















最basic o既白色~~~



close up睇la~~~

































唔知做乜事...

up up下... 搵唔到相...

算la..... 無時間再搵佢出唻...

3色入~~

upper shoulder 透紗 散腳背心top~~

plain color~ 白色~~~








得一件白色有示範相....

>.<"

只可以話平靚正~~

抵著~~~~~ 買la~~~~~~~






mint color~~~









black color~~















登登登登~~
就係佢~~~

想搵件唔駛太深色~ 可以當top~ 又可以當jacket o既denim外套~~~

上轉已經有留意... 但未搵到心水~

因為我本身麻麻地太多車繡pattern車o係牛仔布上面~

呢件plain effect~ so nice~~~

而且留意佢o既cutting & design~~

特別d ga~~







以為係闊袖~ 但只衫身闊~~

我反摺咗袖~~ 型好多呢~~~~

睇下佢襯衫ar~~~

真係好多衫都夾到~

以為詩文唔得~ 錯la~~ 係絕對襯ga~~





仲有花花類~~~ so spring~~









所以必留~~~!!!!





鬆鬆地型型地~ 又有另一種感覺~~~

















另外搵咗款長外套比大家呢~~~

2色入~~~

長款拼lace腳 線仔長外套~~~

candy pink~~~~









都係果句~ 長款外套仚埋pat~

仲可以o係視覺效果上拉長咗~~ 感覺高瘦d~















仲有黑色~~

其實仲有白色ga~~ 但無入手~~~

黑色做外套係最大路~

而且長款外套, 永遠唔會out~~



























好la~^^~ 大家有無留意今日o既短褲呢~

我主力想搵d slim d~ 可以做到高腰~ or 唔駛一定要tuck in o既短褲~~

3色入~~

最大最大最大吸引係~ free size~

以為佢咁收pat + 收腰就無size~?

佢o係後腰位係橡筋ar~~

所以size s to size L都啱著~~





藍底花花~~



















仲有大路黑色~~

以經驗~ 黑色係返工OL必買GA~^^~














天藍色~~~





天藍色效果試上身反而最特別~~

CC~~~





















最後~ 到好好好好好多人搵o既花花布鞋~~

留意~ 我搵咗幾間~ 揀咗呢對~~

有小小唔同o既係包邊佢唔係用粉紅色~

而係用返白色~~~

不過~ 效果其實無乜大分別~~

最緊要... 都係made in korea~

好似話坊間大約賣$3xx 至 $4xx不等~

嗯... 開售價係...

$295~ (其實有大約十幾蚊係運費.... )

留意ar~~ 因為要慳返d cost~ 所以我唔會寄鞋盒ga~~~~~~~~









每一隻腳都有小小唔同ga~^^~ 請注意la~~~



不過估唔到...

會係咁容易襯衫lor~~

唔親身試過... 係唔會知ga~^^~

size尺碼- 正常~ 無偏大or偏細~~

可以放心~~~











see~~ 以下d衫全部都啱夾~~~~

haha~ 估佢唔到~~~~

今季個trend好靚ar~^^~

多返d tee又有另一種味道~~~ like!!!!

同埋再講~ 呢對鞋都幾舒服~~~




























記得ar~~ 有whats app就whats app me la.......

仲有~^^~ 所以影相o既鏈都係賣ga~^^~ 都好靚呢~~~~



2 則留言:

  1. How about your shoes? made in Korea? Can i order 1pair? how much? Thank you.

    回覆刪除
    回覆
    1. $295
      deposit $145 hsbc#543-200-281-001
      order take 7-10 days

      刪除