2014年4月15日 星期二

2ND ROUND @ KOREA APRIL TRIP




其實原本諗住2ND ROUND o既post可以趕o係尋日下午出~

但... 一起身, 發覺腰痛, 背痛... 仲有肚痛...

oh... 真係覺得好慘...

抖咗一個晏就, 先叫做好返d~

所以...

無法子...

呢個2nd round... 要o係今朝同大家見面~~



要留意ar~~~

尋日第一輪o既截單日係今晚ar~

大家唔好等la~~

快d place order la^^~



而預計呢個trip會出4轉post~~

每個post都其實帶點唔同o既主題~

例如尋日主力係出one piece~

今日就主力causal d~



其實有部份都係girly d~ or返工d~

我又唔想齊中o係一部份...

要會分散下d styles~









今季o既op好靚~

仲記得上季...

op特別難搵... 今季好lu~^^~

見到件靚布料o既op~ 隻花紋好特別~

睇勻全場都見唔到呢隻布~

只得一間有~~~~

貴ar~ 貴ar~~

但同坊間比, 都係平一大截~

物有所值o既~~

暗紋千鳥花紋 背心a-line one piece~

最like佢o既紫色~~

今季想搵紫色~ 有~!

但難d~ 靚o既紫色太難求la~~~



影相出唻o既效果好似太光~~

佢又唔算係純千鳥格~~

因為佢mix咗其他pattern~~

呢種效果特別like~~~



衫身走a-line效果~

並不是散裙la~

所以尺寸比尋日件blooming op再鬆小小~~

有肉地o既女仔可以考慮下~~~

幾貴...?

仲要比blooming貴ar~~~















仲有黃色~

sales美女著住呢隻色~~ 令我覺得好靚~~

原本諗住3件都係入紫色~ 諗諗~ 黃色都好靚ar~~~













有內里~^^~















我唔敢入d太chanel o既chanel tee~

據我所知... 有個行家比人告...

就係因為入咗件"chanel tee"

好似話tee上印咗#5 chanel~

因此... 就出事la...

就正如... 訊訊都叫我唔好入太多mickey tee...

因為香港disney會告wor...

諗過度過~

揀咗呢件~^^~



classic with golden chain 短袖長tee~~~

唔太chanel~ 但有自己特色~~

黑色~


留意領位o既金色chain已經縫咗上領~ 唔會甩, 又唔會fing唻fing去~ 安全好多~~



上圖~ 我襯左半裙~

下圖~ 簡單好多~ 就咁窄牛~~









mint color~ 留意ar.... not white color...

is mint ar~~~~







影出唻... 真係太白la~~~

長tee有樣好~

鬆身~ 簡約~ 又可以仚pat~ 加牛仔褲就出得街~

仲可以感覺型型地~~~























又係比sales妹妹吸引住~

我唔否認~ 韓妹o既吸引程度... 比我想像中仲要勁~~

有時佢著上身... 好平凡o既一件衫~ 都感覺好靚~~~

哎呀~~~~~

2色入~~~ pointelle loose cutting 中袖款 top~~

dirty pink~

我自己襯咗半裙~~

今年好興一種"sporty" o既襯法~

明明係裙~ 但襯上去唔會太女仔~~







衫身鬆鬆的~

pointelle效果唔會太透肉~ nice~~~

唔想太sexy麻~~







仲有白色~~~

白色~^^~ hee~~ 我留咗~ 貪佢其實襯好多下半身o既items~~

同埋又唔貴~ 無所謂la~~~ haha~~































呢類op原來都多人搵~

有小小grand~ 但又有感覺girly d~~

2色入~ 公主袖 直間半透膞/袖 散裙op~~

黑色~~



裙擺好散~ cutting幾好ga~~

最起碼見得人麻~~~~











仲有白色~^^~

好似指定咗咁... 有黑就一定有白~

白色就詩文d~~

好再佢公主膞效果唔會太勁~~ 啱啱好~~~























 




有款外套~^^~
簡單得唻有款睇~
同埋返工la~ 去街la~ 都十分好襯~~~
lace allover solid color cardigan~
無粒款~~ simple simple simple~
真係太易著~^^~




 
 
黑色~~
簡單到其實唔駛煩就可以揀佢著出街~~~

















我like~~

點解呢~?

因為3月份唻韓國, 見到件差唔多o既op~

當然果時隻料同依家呢件隻quality有小小分別~

但lace pattern+設計差唔多~

但價錢就差得遠la~~

仲記得上個月見到果件差唔多貴呢件成一倍幾~~

呢件happy price~~ 買得過ga~^^~

lace front 拼散裙 sleeveless op~~~

2色入~

粉色~~~~






用料唔同唔緊要~ 最緊要著上身靚~

咁就ok~~~

haha~~~何況...呢個價~ 真係超值la~~~













mint color~

話時話~ 今年o既mint color同上年又有d唔同~

今年個color trend感覺再fresh d~ 淡d~~

嗯~~ 令人忍唔住手o既感覺~~~~



































推介~!! 因為我留咗2隻色~~~ wakakaka~~

我叫佢做平靚正另類打底op~~

咪以為好求其~~~

$155買到o既韓仔打底邊到搵~?

最緊要係單一件都出得街麻~~

3色入~~~

mint color~

sharp d~~~

留意係散裙款~

可以on top加件outer~~







真係唔差呢~~~

再講多次~ $155買到o既~ 值回票價~~~~







仲有黃色~~

我留咗黃色同mint color~~ wakakakakaka~~~



黃色唔會太誇張~~~

但又幾醒神~~~










白色~

其實仲有黑色~ 但無入到~~ 鍾意o既朋友可以叫我入ar~~~~































有幾個blog友仔鍾意呢個brand~~~

所以入咗~~~

little bow bow短袖 散腰 長top~~

有幾長~ 仚咗成個pat pat la~~

2色~~ 黑底+白bow~~~





呢類top都幾受歡迎~ 最大原因... 瘦...

又唔會太細件~

肚位可有散散效果~ 仚住d肥腩~~









白色~~











韓仔style~~~~





























我知我知... 今季多lace麻~~

其餘連causal tee款都加入lace~~~

ivory lace allover + 78 word 中闊袖lace top~~

唔明我講乜~?

真係一件causal wear~~

但用咗allover lace做~~

加埋前中有個唔係太outstanding o既78數目字~

唔錯ar~~~ 唔浮誇~~ 我like~!







襯牛仔褲ok~

襯短褲都唔差~~~





















順應某位美女要求...

要入多d通花布o既op... 一定要係白色...

haha~~~ 我知... 我已經係白色人~

但原來唔少女仔都同我一樣~~ 非白色不可~~~

白色通花布質中袖款 散腰下擺op~~~



衫身都係偏鬆~

可以加條腰繩~ 咁就會slim d~~







其實都唔駛點形容~ 因為真係簡單+靚~

wakakakaka~



















價錢又係吸引~

我特別鍾意佢o既花仔領~~~

不過有樣唔好~

就係呢件top只for size s o既女仔著~~

有肉地小小著都唔好睇~~~~

花花撞色領 雞翼袖散下擺top~~

2色入~

黑色~~














仲有寶藍色~~ 其實... 顏色又係差唔多... >.<

不過~ 平價~ 值得入手~~~~

























2件套twin set~

lace sleeveless 散裙 outer op + 棉質背心款打底~~

black~~





我最like佢出面件outer lace op~~

因為用咗180度車截~

感覺好散好散~~~







配埋件靚仔打底~~ 唔駛煩~~~





件打底質素唔差ga~

又可以用唻襯第二d衫~~~~





仲有白色~^^~





今季多lace我知~~

所以... lace op唔少得~~































嗯...

好多blog友仔叫我搵西裝外套~ 西裝褸~

由上年叫到依家...

嗯... 唔係唔入...

但d價錢真係太貴...

賣得太高價又唔係我o既宗旨...

要好積極咁搵... 先搵到...

see~~ 拼咗雪紡o既西裝褸~ 長長地款...

終於搵到~~

有candy pink~~

批發姐姐話candy color係主力做香港客多, 反而佢地國內客係賣白色多~~

嗯... 果然... 係唔一樣ga~~~









hohohohohoho~~

我都覺得好靚~ 中長款西裝褸~~~

最好個袖要反摺~ 咁仲型ar~

點襯...?

無辦法...

襯咩都襯到~~~~

我仲諗緊留咩色...











著呢隻西裝褸有樣好~ 就係骨架會覺得纖細d~ 修長d~

經過幾件唔同裙o既配搭測試... 真係ga!!!!













到白色~~

真係o係韓國都見到好多韓妹係著白色外套~~ 嗯~~~~

點算呢...??





白色感覺... 又有另一種味道... >.<"

價錢...?

$3xx 可接受嗎~?

之前眼見都要$4xx-6xx不等ga~~~~

























好la~^^~ 我今日著o既窄牛~~~

公開la~~~

淺色洗水~

依然係靚cutting~ 著到super slim~~~

size 由25"至30"~

25" = XS

26" = S (我著緊size s)

27" = S至M中間左右

28" = M

29" = L碼左右~

如此類推~~~ (最大去到30")











呢種洗水又未去到好好好白o既效果~~

所以隻腳都係好slim~~

















仲有今日條半裙~

改善咗~

上季d半裙好多都好短ga~

今季加長咗la~~~

2色入~~

橡筋腰 candy color skirt~~~~

















藍色~

唔會太深色~~ 感覺cuasal d~~



















or sorry... 搞到最尾... 原來唔記得影佢~

poor doggy...

其實好可愛ar~^^~

doggy pattern 拼袖色top~~







可愛在佢有珠珠鏈~ 仲有pink dot dot 髮帶~so cute~^^~

屬於平靚正選擇~~~~















好la~~ 我依家去洗白白la~~

跟住瞓覺~

大約會o係2點左右覆大家野~~

whats app me or inbox me la~^^~

1 則留言: