2014年4月3日 星期四

結婚四週年去咗邊~?

始終都結咗婚4年~
訊訊問我想去邊到食~
早排忙到屎屎下...
我完全無心機諗去邊到食...
EVEN連訊訊... 都無乜心機... 大家都忙麻~
所以我提議, 唔好煩惱去諗邊間新餐廳去食~
去返AMIGO食LA~
訊訊大叫話好~
其實我地2個對"搵食"... 都特別懶~~
 
特別仲要係呢D結婚週年... (生日... XMAS... 情人節都係... 好怕怕...)
AMIGO呢~~~
有種特別o既情懷~
因為5年前訊訊o係到求婚~
果時我仲係傻下傻下咁~ 咩都唔識~
第一次去呢類咁有情調o既餐廳...
入到去都有點怯ga~~~~~
依家再去返~ 真係有種特別o既feeling~
感覺大家都長大咗~ (haha~~ 其實已經係中女一名~)
 
 
 
好彩我地o既週年係平日~ 所以訊訊只係早幾日打電話去book, 都仲有位~~
記得以前, 訊訊話比我知, fully book ga~ 提前1個月book先有位~~
 
 
 
一如以往~^^~
印有訊訊名字o既memo pack放咗o係枱~
感覺tailer made o既感覺~~~
 
 
 
所有純銀o既擺設~ 無變過~^^~
 
 
 
唔知o係咪Book位果時特別講明係anniversary呢~
我地又坐返5年前張枱~~
跟住個waiter同我地講~
呢張枱係求婚枱唻ga~
好多情侶都係指定坐呢張~~
 
 
 
 
 
 
記得5年前o既價錢... 好似係$7xx/位~~ (4道菜)
今年已經加到$900 la~ 仲要加埋一, 即係多謝一千蚊位~~
 
 
前菜~ 我地揀咗鵝肝~ 其實都好好好耐無食鵝肝...
因為覺得唔人道... 同埋又唔健康....
不過最終都係揀咗... 一.一"
 
入口即化, 厚切, 無渣, 真係好味~
高質呢~~~~~ 訊訊話無揀錯~~~~
睇相好似唔係太大舊~
但... 其實... 佢真係好大件ga~!!!!
 
 
而另一個前菜係PARMA HAM~
只可以話.... d密瓜駛唔駛咁甜...
同d ham... 夾到不得之了~~~~~
為之瘋狂~~~~~~
2款前菜都好好好正~^^~
 
前2日, 同朋友傾開計~
佢話我知, 依家o係hk想食有情調又好味o既餐廳, 閒閒地二千銀...
wa.... 我聽到... 又覺得amigo都唔算好貴....
乜原來依家hk食野真係咁貴.... crazy......

 
 
呢個時候~~~
wakakakakaka~~
意外的鮮花送上~~~~
訊訊果然睇到我想要花~^^~
haha~~~~ 99支~~ 好好好開心~~~~
訊訊話之前求婚+結婚都無99支~依家補返~~~ 甜到漏呢~~~~
 
 






到餐湯~
記得5年前, 我好愛佢地o既湯~~~
到依家都一樣~
因為佢地堅持, 到上枱前一刻, o係客人面前加料加熱~~~
我呢個蜆湯~
佢即場加咗蜆肉+蠔肉~
鮮甜到不得了呢~~~
認真... 真係好好好味~~~~
 
 
訊訊個清蟹湯~ 有點以法式洋蔥湯~~ 之不過個主角變咗蟹肉~
 
 蟹肉係即拆ga~ 仲食到有骨tim~~~
 
 
 
 
呢餐fine dinner都食咗成3粒鐘~
原因... 慢食慢上~ 佢唔急~ 我地又唔急~~~

飲完湯之後, 送上西柚味o既sorbet清下味~~~~

 
 
 
 
 
 
到主菜~
睇openrice話佢地個羊超正~
我係小小羊都唔like~~ 因為唔鍾意羊"so"~
但我知道... 如果用高級貴價羊~ 有羊味, 就唔會有"so"味~
嗯... 我終於知道係咩感覺la~~~~
唔夠...!! 真係唔夠呢....!!
得3舊仔羊架....!!! 太好味呢.... 唔夠喉ar~~~~~
 
 
 
而另一個係龍蝦汁芝士焗大蝦~
新鮮彈牙~^^~ 不錯~~ 但我都鍾意個羊架~~~~~ haha~~~~
 
 
 
食完~~~~ 餐廳送咗支紅玫瑰~~~
湊成100支玫瑰~~~~
 
 
呢一日收咗100支~~~ hohohohohoho~~~~~ 第一次收咁多花~~~~
 
 
 
 
法式甜品食得多~~
但好好好好味o既souffle真係第一次~~~~~~~
我叫訊訊都一齊叫souffle~ 點知佢點咗cream burlee~~~
 
 
 
 
到食甜品果時, 佢就後悔la~
佢不停食我個souffle~~~
因為真係好好好好滑~ 橙香+cream好夾好滑好香~
 
 
 
 
因為我地book o既時間係6pm~~
食最早~~ 無諗住會有live band走過唻獻唱~
點解咁講呢~?
因為記得5年前, live band成9點先show up~~(比較夜ga~~)
但可以book位果時講咗係celebrade anniversary~~
所以... 當我地食完甜品.....
又有意外~~~~~
佢地就出現咗~~~
 
 
連同呢個cake一齊送上~~~
仲幫我地影咗張即影即有送咗比我地~
so sweet^^~
 
 
amigo安排得幾好~
一切都唻得好浪漫好smooth~~~~
(當然... live band提前殺出... 訊訊要額外再比tips佢地...)
 
最後~食埋個amigo甜品雪糕朱古力~~~ nice~^^~
perfect ending~~~ 
 
 
 
 
好彩有渣車出去~~~ 如果唔係... 都唔知點捧呢束花....
重到我呢.......
但... 真係好開心~^^~
haha~~~ thanks thanks thanks 訊訊~~~~
 
 
 
最後... 好彩屋企有3個花樽...
啱啱好夠放...
如果唔係... 都唔知點算....
一.一"
 
 

4 則留言: