2013年11月3日 星期日

第一次自駕遊 ~ 沖繩 DAY 1

E~~~
 
 
 

呢到好似得得地WOR~~~
好好彩啊~ ELLE果到搞佢唔掂~
一唻D相UPLOAD只可以大約20張相... 搞到好多相都睇唔到~
二唻... 我真係駕馭唔到佢... 好難handle elle blog ar...
三唻, 大家留言都唔方便~
呢到雖然係簡單d, causal d, 但起碼貼近我"街坊"o既market ma~
haha~~~~
 
首先~ all babies跟我做一個程序先~
就係將呢到加入我的最愛~ or keep this links record~
方便大家tea time 4pm 鬆一鬆~~ haha~~~~
 
 
 
唻返第一篇o既沖繩遊先~~
大家仲記得我講過嗎~?
呢個沖繩trip係平平平平到不行o既early bird trip~
年頭book定~ 果時機票(with tax) 每人都只係$12xx左右~
連埋酒店計, 2個人玩返個5日4夜, total 機票+酒店都只係$58xx for 2~
o係咪平到傻呢~
$58xx / 2個人, 咁抵玩~
變相, 訊訊同我o既洗費都無乜就住就住~ 因為大前提都係以輕鬆旅遊為主~
 
 
 
講完個前題~ 就入返正題~
就係因為咁平~ 所以飛沖繩o既起飛時間... 我就隻眼開... 隻眼閉...
香港航空 hong kong airlines delay咗大約45mins~
45mins 唔算過份~ 但如果可以早返小小... 就very good~
上午11am機, 因為小小delay, 去到okinawa已經接近4點...
呢個trip plan咗係自駕, 5日自駕o既租車費+保險大約$15xx~
 
即係咁...
當你攞完行理已經係下午4點幾...
我相信大部份人都會心急快快起行~
但因為我地要去攞車先~
咁就要o係機場等候租車公司安排, 要等齊呢一班機o既租車客人, 先可以正式出發去攞車~
 
因此... 強烈建議!!
第一日o既行程, 唔應該租車~
試問, 下午4點幾先到步, 出到城都已經5點幾la~
做租乜鬼車ar~
第一日自由行住先la~~
 
點解我咁講~ 有原因ga!
let's see below~
 
 
 
 
等到到齊人之後, 大約4點半左右~
呢個時候, 就齊齊上租車公司o既巴士~
我地揀o既租車公司係OTS~ 沖繩都算係數一數二o既大型租車公司~
好似係由台灣人開設ga~ 所以大部份OTS職員都係識講普通話~
溝通好容易~~
 
上到巴士之後, 佢地開始有職員同我地講解租車內容 + 安全守則 + 保險內容... 等等~
我絕對認同以上事宜好重要~
不過... 點解唔可以一路開車, 一路講呢...?
o係架巴士到講咗接近15mins先放行...
 
 
 
 
職員講解完之後, 巴士就車咗我地去OTS o既門市比錢+攞車~
真係唔好彩... 由機場出OTS o既路程原本大約10-15mins左右...
唔知做乜事塞車... 足足坐咗成半個鐘先去到...
 
幾多人租車~~~~~ 好彩手續搞咗唔算太耐~
 
 
 
但... 搞完一輪... 準備攞車都已經接近6pm la....
果時我o係到諗, 如果第一日搭車自己出機場, 應該4點幾5點前已經去到酒店....
唉~~~~~
 
 
 
 
之後check 車~ 簽返d文件, 職員再教你點用GPS~
 
 
 搞掂好晒, 就可以出發走人la~
 
 
天黑la~~ 就唻日落la~~~~~~
 
由南部出返去那霸大約15mins車程~
但因為我地要研究個GPS, 都足足用咗半個鐘先去到那霸~
 
 
我地去到酒店附近就求其搵地方泊車先~~
 
P.S. 之前已經知道那霸泊車係要收費~ 但唔知道... 我地只係泊咗3粒鐘... 收咗我地1500YEN (HK$120)
感覺有點貴姐......
 
泊咗架車之後, 就搵酒店~
RECORE NAHA HOTEL~
o係正國際通街頭~  太太太方便~
我地頭2晚就住呢到~~
 
 
 
via JALAN book~
扣埋之前o既積分, 每晚大約$780~
算唔錯la~~~~
 
 間房都算大~ (點都比東京/大阪大~ haha~)
 
 
 
 
 
yes~ 天黑la!!!!
返到酒店settle down之後...
落得街... 已經接近7pm....
後悔第一日就租車~~ 如果唔係, 我諗可以o係5pm已經返到酒店~~~~
 
 
 
呢個鐘數... 到到都多人食飯~
而且仲係人多車多o既國際通~
唯有周圍行下~
 
 
我地行咗入國際通中段o既市場~
不過好多鋪都開始收檔la~~~
揀咗間老字號製菓店...
麻麻地~~ 好好好甜ar~~~
 
 
 
跟住又行下藥妝~
買咗小小野la~~~~
 
 
 
 
 
 
o係國際通有個好處, 就係不論街頭街尾都好多野行~
雖然d鋪都係差唔多~ 主力做遊客生意~
但... 夜晚五光十色~
的確幾吸引~
 
去到calbee專門店~
好多零食都係香港無ga~^^~
呢到買咗唔少~~~~~
 

 
 
 
 
之後, 見到有間專賣狗仔零食o既鋪仔~
買咗盒800yen o既零食比米米食...
點知... 返到hk佢唔食..... 唯有轉比哈哈食~
衰mic mic!!!!!
 
 
 
d狗仔衫都好靚~ 但成4000yen... 太貴la~~~~
 
 

仲見到好多呢d賣狗仔衫o既店鋪~ 都幾有沖繩o既色彩~~~
 
 
 
 
第一晚~ 第一餐o係沖繩食燒肉~~~
原本諗住食"國際燒肉" (主打食石桓牛)
但唔知點解... 去到無乜人.... 搞到我同訊訊驚驚地....
 
反而見到呢間"BAMBOHE"超多人~
但要攞埋飛仔, 訂埋位先有得入~
所以我就照排位, 店員同我地講大約等一粒鐘之後就可以有位~ 叫我地行陣先唻~~~
 
大約8:30pm左右~ 入席la~~~~
 
 
男女唔同價錢~
男士大約18xx yen~
女士大約16xx yen~
2個人加埋都只係35xx yen (hk$280)
係放題任飲任食wor~~~~
平過hk多多聲~~~~
怪唔之得咁多人等la~~~
 
 
不過咁~ 肉類o既品種唔係太多~
牛肉有3-4種~ 豚肉有3種~ 其餘係雞肉/漢堡扒/其他等等~~~
 
 
 
值得一提~
除咗肉食類, 仲有其他沙律, 面, 湯, 炒飯, 關東煮... 等等ga~~
 
 
 
 
 
 
等到肚餓... 無乜再影相... 就食la~~~~~!!!!!!
 
 
 
p.s. 飲品類都有6-7種~ 唔差la~~~~~~
全部自助~
見好多日本人都好守禮, 唔會拎得太多, 拎幾多食幾多, 無乜浪費~~~
值得學習~!!
 
 
 
 
我同訊訊都不停燒啊燒~
真係唔差呢~
呢個價錢食日本牛肉+豚肉~
你仲想點~~~~~
 
 
 
 
呢個沖繩炒飯~ 啱啱炒起~ 送和牛食~ 正啊~!!!!!!!!
我同訊訊差唔多每人一碗飯~~~~~~
 
 
 
仲有甜品~
不過唔記得影~ 有jelly, 生果, 紅豆蓉... etc~
 
 
詳細資料如下:
 
 
 
 
 
 
第一晚收穫, 主力買野食~^^~
 
 
 
 
 
第一篇後記~
1. 唔建議第一日就租車~ 除非第一晚已經北上恩納or名護~~
因為租車程序都浪費咗成2個幾鐘~ o係機場出那霸其實好方便~
2. 住宿可以揀那霸o既國際通, 因為shopping + dinning 十分方便~
3. 我地去果日咁啱沖繩打完風~好好彩無落雨~ 不過10月尾11月頭o既溫度大約平均得20度~ 其實都幾凍! 夜晚仲會跌到落16-17度~~~ 著多件衫la~
4.唻沖繩o既朋友可以放鬆d, 因為呢到富當地色彩, shopping o既地方相對無東京/大阪咁多~ 咁就可以放鬆玩, 放鬆食~
5.建議唻沖繩o既朋友最好自駕遊, 咁樣可以玩得遠d, 而且自己可以控制到d時間, 唔駛追住巴士時間~ 其實自駕遊o既交通費總支出都唔算貴~
 
 
好la~
個blog都總算暫時搞掂咗~^^~
大家留條毛當支持我la~~~~ hohohohohohoho~
cheersssssssssssss~~
星期一下午見~~~

28 則留言:

  1. 支持~~ hahaha
    呢度幾好, 個版面同yahoo差唔多 =p

    回覆刪除
    回覆
    1. haha~ 你留言方便嗎~???

      刪除
    2. 要驗證身份先留到言, 不過我有google acc, 所以都ok

      刪除
  2. 我星期六都飛沖繩啦。。。。就係當日睇到你個 post 而 book 的機票, 不過睇完今日的新聞, 驚驚地香港航空

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該 OK O既~ DONT WORRY~ ENJOY YR TRIP LA~~~~

      刪除
  3. 我上次去沖繩都有住過RECORE NAHA HOTEL, 位置超方便, 早餐好豐富~~~

    回覆刪除
  4. haha! u are here too, pls add me la

    回覆刪除
  5. 但係我仲未知點整返張heading張, 應該要choose邊個位

    回覆刪除
  6. 雖然呢度無yahoo 咁好!應該好過無!XDD

    回覆刪除
  7. 你教返吾使驗證留言啦!方便好多架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩你話我知~~ SET咗LA~~~~~
      咁要點整返個分類GA?

      刪除
    2. 呢個就吾識。你識你教我呀!哈哈

      刪除
  8. 十卜十卜, 我月頭先去完okinawa黎~
    我都怕煩所以揀左第2日先叫OTS黎酒店PICK UP我拎車, 著數好呢!!

    回覆刪除
  9. 我上年有bb之前去左沖繩,當時去貴好多呢,夏天去沙灘超靚!我都係等二日先租車架

    回覆刪除