2013年12月4日 星期三

1.5個月的反應 - Pyna-C Moisturizer 神奇保濕修護液

老實說~
試用一個半月之後~ 真係比我想像中好好好好太多LA~~
十月o係馬爾代夫返唻之後, 黑咗唔少...
唔少見到我o既朋友仔都話... 黑咁多, 唔知要幾時先白得返...
當時心諗... 唉... 唔怕la.... 過完個冬天, 等5-6個月應該會好返d...
 
 
直至試用Pyna-C moisturizer~
可以針對美白, 保濕, 修護皮膚~~~~
始終都係中女...                  
要開始注重皮膚o既保養~~~~~
 
 
 
我用咗一個半月, 消耗咗大約6份之1~~~
有時仲會毫不留情咁bump多小小~~~~
如果有效, 其實都唔介紹佢o既份量用多用少~~~~
一支有成60ml~ 相對其他精華, 份量真係算多好多~~~~~
made in japan~^^~
 
 

 
 
初初都怕會好油, or太笠~
點知, 一丁點都唔油, 仲好快吸收~~
成日覺得d美白精華一定係會較為滋潤~
錯la~~~~ 反而清爽d~ 有助on top再搽其他精華, 就唔會油上加油la~~~
 

 
 
好快吸收晒~~~~
其實好舒服~ 無乜特別o既香料~~~~
 

 
 
 
 
 
話就話用咗一個半月, 但我呢張"before" o既相...
其實係2個幾月前影....
果時皮膚真係黑d, 黃d~~
而且... 嗯... 都有其他皮膚o既問題~~~
 
 

 
 
 
 
唔同燈光都有影響唔同o既皮膚效果~
但的確係白色, 滑咗~ 斑印都少咗~~~~~~
 
 

 
 
 
睇下佢o既小簡介~~~
 
 
 
大家可以o係呢到買到~^^~
 

購買地點: www.adorebeaute.com.hk (online-shop) 免費送貨

1 則留言:

  1. 如果想找价格公道且服务好的代孕机构,我朋友推荐的只有这家wukelandaiyun.cn,朋友说他们的医生,护士等等真的是非常贴心,很少会有这样的机构,代孕妈妈也可以选择,代孕母亲也会帮助您携带孩子并照顾她的健康,诊所也有代孕和卵子捐赠计划。

    回覆刪除