2013年12月9日 星期一

話咁快就第二輪 ~ 2nd round of dec korea trip

每次出POST前都要PLAN下D款式o既安排~
而出post後呢, 又要諗下有d咩地方需要改善~
正因為係咁, 每次出post都好多野要諗~~~~~~
連瞓覺都好似諗緊d款式o既編排... haha~~~ 上晒腦~~~~~
 
唻到第二日~ 呢個trip比上次輕鬆~
起碼可以出去食個飯~
記得上次... 直情連落街食野都無時間, 一連幾餐, 都係叫訊訊落街去便利店買d紫菜卷食...
足足食咗好幾餐... 痛苦到呢....
(正因為輕鬆咗, 所以先同到大家o係到講咁多野~~ wakakakaka~)
 
 
 
記得la~ 再提大家多一次~
今轉返貨時間會稍遲一星期ga~ 預計12月20號先到貨~
(真係覺得自己好長氣~)
尋日有個blog友仔whats app我~
話我呢個決定都好~ 因為上果轉都要回一回氣先再入手~~~
haha~~~ 咁到12月中至尾, 就差唔多~
我聽完都覺得舒服晒~~~ 因為, 買衫都要你地買得舒服先ok ma~~~~
 
 
 
 
 
 
好勁ar!!!!! (拍手~~~~~~)
第二轉趕得o係夜晚post~
其實呢~ 咁都好~ 提早出post, 即係我時間變相多咗~
咁就可以休息多d~~~ 無咁辛苦麻~~~~~
但同時, 呢一轉出多咗款~~^^~
one piece都幾靚下ga~~~~~
 
 
 
釘珠荷葉領 加裁a-line 長袖op~
等我唻講下~~ 呢件個cutting好到不得了~
線條感十足~
 
黑色~~~
 
 
留意佢o係腰位每邊都加裁咗布~ 變咗加闊成a-line~~
個shape靚好多ga~~~~~~
 
 
 
而且個荷葉領加咗釘珠~ 靚好多a~~~
 
 
 
 
 棉絨質地~ 舒服麻~~~~~ 滑身d~~~~ 又可以無暖~~
粉色~~~
 
pink o既感覺~~~~
girlish d~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
我可以話比大家知~ 韓妹真係好多都著千鳥格呢~~~~
所以我忍唔住再入手~
不過~ 都要呢件背心款o既one piece價錢ok~ 款式ok~ 質地ok~
我先入手~~~
3色入~ 千鳥格紋絨料 連羽毛閃襟章 背心one piece~~~~
灰色~~~
 
 
可以咁講~ 入面真係著住件簡單plain o既黑色top就ok la~~
完全唔駛煩~
想靚d咪著lace top ~^^~
 
 
附送羽毛襟花~~ 靚ga~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
仲有好特別o既綠色~
又係咁... 見住批發妹妹著得靚~ 忍唔住~
不過呢隻綠色真係好特別~~~~
 
 
 
最緊要... 唔難襯~~~~~
 
 
 
 
 再唻~ 最basic o既黑白色千鳥~~~~
 
 
衫身cutting唔駛講~ 因為已經夠靚~~~~
韓國出品o既背心one piece我都幾有信心~~~ 因為... 真係靚~~~ wakakakak~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
到forming la~~~
我又忍唔住la~~
呢件留咗比自己~~~~~!!
試諗下~ 著住件咁靚咁soft o既花花pattern過x'mas~ 
o係咪好正呢~
因為真係好難見到咁soft o既floral printed ar~~~
 
 
forming floral printed knit 散腰top~
materials... 好似knit咁~
但on top再加咗floral o既printing~~
的確係幾特別~~~
真係好好好好靚ga!!!!!!!!!!!!!
天啊....!!!!!! must have item!!!!!!
 
 
 
我就襯咗半裙~~~ 感覺都ok~^^~ 詩文d~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
絕對係激激激顯瘦o既一款one piece~~~~~
但話比大家知, 唔貼身, 唔貼肉~
只係cutting + pattern超好~~~
拼色 收腰散裙 2色入 顯瘦one piece~
好難搵到唔貼身o既顯瘦op~ (呢個真係事實~)
好多op都可能會較貼~~~~
駝灰色~~~
 
 
見到衫身腰位2邊做咗撞色效果~~~
真係望落腰會slim好多呢~~~~
 
 
 
 
 
 
 
仲有黑色拼灰色~~
2隻色都靚~ 但我偏愛駝色小小~~~
 
 
 
 
 
其實... 側身睇都覺得超瘦.....
>.<"
呢件op... 太太太太過份la~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 附上real fur shoulder deco (可除) knit 闊袖plain color 長衫~
2色入~粉色~~~~
 
 
衫身有個好處~ 以為佢好plain~ 但加咗fur shoulder o既裝飾~
即時覺得grand咗~
其實我對fur呢樣野就無乜好感...
但... 有時.... 唉... 算la~~~~~ (下刪xxx字...)
 
 
 
 
 
 
仲有黑色~~~
 
 黑色我就tuck in~~
效果又感覺唔同晒~~~~ 同半裙都好match~~~
 
 
 
其實睇到衫身都係偏鬆~^^~
效果... 加咗fur... 真係唔同d.... elegand~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
無錯~~ 我對lace真係情有獨鍾~^^~
even連冬天~ or 買完N件lace衫之後~
但仲會留lace衫比自己~~~~
2色入~dull lace allover 散下擺 衫身有內里 top~
其實呢件lace top都可以用唻做打底襯衫都ok~~~~~
白色~~~
 
 
 
散下擺個cutting加分~^^~
唔會貼肚腩之餘~ 真係靚好多~~~~
 
 
 
 
 
 
 
仲有米杏色~~~
效果差唔多~? haha~~ 小小la~ 但睇實物個differenc會大小小~~
 
不過咁~ 呢隻色感覺再elegant d~~ 同埋特別d~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 成日聽到d客話, 點解韓妹d衫可以著得咁靚...?
er... 其實... 你諗下...
我地無韓妹整容o既面孔~
又無佢地化到鬼屎咁白o既化妝技術~
又可能無佢地成支竹o既身材~
其實... 佢地都係咁著衫~ 但套o係我地香港女仔身上, 就感覺唔一樣~
no ! 我唔認同~
著衫係著自信, 係我地著衫, 唔係衫著人~
件衫靚固然重要~ 但我地都要有自信先得ga ma~~~~!!!!!!
其實佢地d衫可以好簡單~ 著衛衣+legging~ 但已經好有味道~~~~
有時簡單d~ 幾好ar~~
絨棉拼格仔手袖 loose cut 散腳下擺 top~~~
2色入~
駝色~~~~

 
我襯咗第一轉果條legging~ 簡單易襯~ 太方便la~~~~
 
 
 
 
 
 尺寸的確係偏鬆~~~
寶藍色~~~
 

 
而且著上身又唔覺太肥~~~ not bad~~~~
 
 

 
其實類此呢d top o係hk見到, 平平地都二三佰...
點解d衫會愈來愈貴....
(但我賣d衫就愈來愈平...??)

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 又到forming出場~
其實見到香港批發入~ 但我覺得太貴~~~
一見到已經無問價錢入la~~ 訊訊問... 點解唔問價錢先~?
因為我知道香港批發o既價相差太遠la~~ hahaha~~~
forming mix color 散腳下擺 + lace勾花腳 top~
2色入~~~~
navy color...
即係咁... 睇相我係分唔到寶藍 & 黑灰色o既差別...
因為好接近~~~~ 
 
 
 
 

 
打晒燈先見到藍/灰o既分別~~~
 
黑灰色~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
對於forming... 真係有情意結...
唔知由幾時開始呢~~~~
就好似呢件千鳥格op咁~~~~~
唉... 我又中招la~~
留o係新年著~ 都唔係太過份姐~~
(咁新年點都要著新衫ga ma~~~ haha~)
2色入~ 連腰繩 千鳥格 絨棉質 a-line one piece~~~
藍駝色~~~~
 
 
 


 

 

 

 
仲有黑白色~~~
估下我留咩色~~ hhohohoho~~~
 

 
我覺得加咗條腰繩真係靚好多~
即係咁... 可以話條腰繩散買平平地都要$30 la~~~
呢件one piece $2xx~ 抵la~~!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2色入~~~ collar絮絮deco plain color loose cut 長衫~
白色~~~~
 
 
衫身的確幾長~~ 差d仚埋我條legging la~~~~
 
 
 
 
 
 
仲有花灰色~~~~
 
 
 
 
 
可以話係平靚正~
底有絨毛ga~^^~ 加厚~~~ 抵著la~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
思前想後... 都留入咗比自己~~~
其實係見個客著得靚~ 忍唔住再入返唻~~~~~~
唉... 做女人... 真係太多野想買la~~~~ haha~
織格紋 散腰下擺長袖 (後拉鍊) top~
2色入~~~
淺色~~~
 
 
 
 
 
 close up睇唔到tim~
佢呢隻織布格紋其實唔同一般o既格仔布~~
韓國布料特別d~~~
而且帶點閃閃效果~~~
 
 
 
 
仲有黑色~~~~~~
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
今日有件causal款o既dot dot 外套~~~
kawaii~^^~ 我鍾意~~~
2色入dot dot knit 闊袖長外套~ (有袋)
芥辣黃~
唔想咁悶~ 我推介呢隻色~ 有時著衫撞下色~ 真係唔錯~~
or入面著件簡單tee~ 都ok麻~~~~
 
 
 
 
 
 
 

 
留意到衫身仲有暗紋ga~^^~
 
 

 
 
另一隻色係駝色~~ 較為深色~~~~ 配上白色點點~~~~
長款外套真係有個好處~ 仚住pat 位唔駛煩~^^~ haha~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
最後一款top~~
推介^^~ 今年多下半身款~~
咁上身自然要搵多d款唻襯~~~
造工/用料都好好~ 但價錢就十分親民
始終.... 呢個價錢想搵件靚top... 買少見少la~~~
 
釘珠串領 前幅mix color 拼淨色手袖/後幅knit top~~~
fine guage d o既knit top~~~
唔係雪紡~ 但都造得出呢種top o既效果~~~~十分ok~~~
黑色~~~~
 
 
 

 
tuck in比大家睇下~~~~~~
 

 
料子十分ok~~~
 
 
 
close up~~~~
 
3 色入~~~
 
 
 
 
再唻米杏色~~~
simple d d~~~
soft d d~~~
 
 
 
而且衫身唔算太短~~~
 
 


 

 

 
 
 
 
最後粉色~~~
粉色都幾特別~~~
 
 
 
 

 
 
 
 最後~ 開估售價~ $180~~~
唔好唔記得~ 佢唔係薄料ar~~~~~
真係好好好好抵la~~~!!
 
 
 
 
 
 
 
yeah~ 到最後~
今日著o既寶藍色橡筋腰半裙~^^~
點點pattern~~~
又係must buy item~ 因為只係$170~~~
made in korea~~~~ 買la~~~~~~~~
 
 
 
 

7 則留言:

  1. 釘珠串領 前幅mix color 拼淨色手袖/後幅knit top
    想要米杏色 (keep one pls^^)

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. how much for 附上real fur shoulder deco (可除) 黑色knit 闊袖plain color 長衫~ & dot dot 黃色knit?點樣可以send email比你?

    回覆刪除
  4. 我有一对夫妻朋友找了一家wukelandaiyun.cn代孕机构,也去尝试,她告诉我们里面的所有设备都是超级完善的,医生也是使用现代化方法,高专业性的医学来帮助你,也有最好的代孕妈妈给我们选择,之后她真的怀了双胞胎~真的是可喜可贺,也听说这家代孕机构服务真的是超级棒。

    回覆刪除