2013年12月10日 星期二

3rd round ~ 就唻cut off la~

 
 HEY HEY~~~
第一轉及第二轉o既截單時間就到la~~
快快把握時間la~^^~
尋晚反應唔錯~ haha~~~ 比我預期中要好好多~
comment大多都話衫款靚靚~ 而且價錢平平~^^~
最好反應都係forming o既top款~~~~ (我杯茶~~~~ wakakakaka)
 
 
 
 
 
原本諗住今日下午可以有d時間出去行下街...
點知... 都係足不出戶咁... 除咗食夜晚果餐... 可以出下去1粒鐘...
之後又急急腳返酒店上網覆單...
oh~~~ 我都好想o係韓國行下街ar.....
>.<"
 
 
 
 
 
 
 
唻到第三轉~~
要注意~ 第3 round o既截單時間係星期3晚 o既10pm~
而為咗簡化程序~
今次都有第4 round, 但第4 round主要以sales item為主~~
可以補貨o既sales item~ 好吸引呢~~
 
haha~~ 其實今轉仲吸引~
除咗有靚靚one piece~~ (某個brand o既op o係香港賣成$6xx 至 $9xx不等ga~~!!!!!!)
仲有條搵咗好耐o既窄牛~^^~
點解韓妹可以著到對腳咁slim~ 就係佢la~~~~
 
唻la~~~ 睇衫la~~~~
 
 
 
 
 
 自留款~!!!!!
忍唔住la~ 雖然已經好幾件間條...
但呢件... 真係忍唔住手... 行咗2晚, 終於都入咗.... haha~~ 睇見佢好幾次, 都但忍住~
條子 (厚實料子) 拼散散恤腳 top~~~
2色入~~~
黑白間~~ 
 
 
講下先~~~ 後幅長d~ 仚到pat pat位ga~~~
但加上佢o既腳邊白色散腳車裁~
真係靚好多~ 型好多呢~~~~!!!
 
 
 
 
 
 
嗯... 我只可以話佢個design真係掂~!!!
 
 
 
灰間~~
同埋又講下~ 佢隻料好掂~~ 好厚, 實正~~~ 唔會起毛粒果種ar~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
雪紡恤衫top~ 其實已經成為韓妹o既代表~
每個人點都有幾件~~
嗯... 我都見好多靚靚韓妹好簡單著, 簡單襯~
以為要襯半裙~ 點知就咁著窄牛就ok~~~但感覺... 又真係好夾wor~~~
 
2色入~ 雪紡拼織格布紋 (閃質) 珍珠領 恤衫top~
白拼黑~~  
留意睇ar~~
佢領邊有2排珍珠ga~~
grand d~^^~
 
 
造工唔馬虎, 後幅都有織格布紋~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
黑拼駝格~~
呢隻再顯瘦d~~ 始終係黑色麻~~~~~
 
 
帶小小粉色o既織格紋~~~
基本上呢類top太太太易襯~ 求其著件下身就ok ~^^~
 
 
 
 
有客話我知o係韓國當地boutique買呢類恤衫top, 閒閒地都接近三百蚊...
嗯... 二百幾蚊都走唔甩~~
何況又釘珍珠...
價錢大約$220~ 真係最平價la~^^~
 
 
 
 
 
 
 
 
 隻料子不錯呢~~~
係就係短咗小小~ 咁咪當長衫著lor~~~~
織格紋拼淨色手袖 橡筋腰 短op~~
 
 
 
衫身o既織格紋帶點shinny effect~ 唔會太誇張~^^~
 
 
 
其實講咩都好~~ 如果cutting唔ok, 都無用~~
所以尺寸算唔錯~ 可以仚住個肚仔+pat pat~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 monica J
呢個牌子好多人買開韓仔op都識~
因為唔平麻......
11月o既korea trip都有入過佢2款o既背心op~
happy price 係$290 - $295~
真係都幾多客反應... 出面最平都賣$3xx~ (仲有好多賣緊四五佰...)
錢啊錢啊~~~~ 點解你會咁唔見洗~~~~
所以... 我都希望keep住平價~
但出面真係貴.... 正如我返貨價錢都接近二百大元la.....
立體玫瑰花紋背心款op~~~
批發姨姨雞手鴨腳想翻譯比我知, 尺寸做闊咗小小~
因為monica J 呢個BRAND o既op大多數只啱size s o既女仔著~~
但佢話今轉尺寸刻意加闊咗尺寸~ 用多咗布料~~
原意係多d女仔著到~~~
 
我著上身o既感覺都係~
度尺後, 胸闊有36" (以往得34" ga ja....!!!)
腰闊有30"-31"~
不過因為cutting + 車咗拉鍊~ 所以感覺都好收身~~~~
 
close up睇~~
真係好靚呢~
年尾啱晒~
多function~~~~ 加多件外套就ok la~^^~
佢.... 真係好好好靚~~!!!!!
 
 
 
 
 
 

 
有內里~^^~
 
 
 
 
 
 
 
呢個brand~~~ 係for size m or L o既美女們ga~^^~
因為批發姐姐都係較有肉地~~ 但著咗... 真係... 嗯.... 瘦成個碼~~~
而且設計lace位o係腰間~ 可以分散注意力~~~
靚好多~
2色入~ lace waist  手袖位撞色 衫身散裙 (a-line) one piece~
粉色~~~
 
 
其實... 我覺得我著咗上身都偏鬆小小~ 因為真係鬆~~~
由腰闊, 腰位, 到pat pat~~~ 都仲有好多位~~~
 
 
個腰間o既lace花真係好特別~~ 好少見呢~~~~~
 
 
 
 
 
 
藍色~~ 感覺有點似黑色~
但係navy ar~~~~
 
 
 
 
 貴唔貴~?
算正路la~~~~
因為佢個牌子都唔係出平價野~~~
但著得瘦wor~~~ 絕對值得~^^~
(其實只係$250 ja ma~~~ haha~)
 
 
 
藍色會再slim d~^^~
 
 
 
成個shape都好靚ga~
 
 
 
 
 
 
冬天少不了冷衫~
見呢幾年earth tone, nude color 都係大熱~^^~
而且佢價錢都叫抵著~^^~
就入佢返唻la~~
杏駝色 立體粒粒 闊袖knit sweater~~~
 
 
 
幾得意ar~~ 立體粒粒點點~^^~
而且衫身偏闊~ 著起上唻都較為舒服~~~~
 
 
 
 
 

 
衫身有羊毛成份~ 保暖度十足~^^~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
我見好多韓妹都著得好bulky ga~
bulky look 對佢地唻講真係easy job~~
橫掂呢件唔係太貴~~
入返唻try try~
一試... 感覺又真係ok wor~~~ haha~~~
causal wear o既粗間拼色 闊袖bulky top~~~
藍白combo~~
留意~~ 唔係黑色~ 而係藍色^^~
 
 
其實好簡單~ 我試過襯窄牛效果仲靚~~
都真係幾korean feel~~~
 
 
 
 
 
 
 
仲有米黑combo~~
其實效果差不多~~~
 
 
都係果句...
因為佢幾抵~ 所以先入~~~ 咁效果唔差, 留返件比自己都唔係太過份姐~~~~
haha~~~~
有時著呢類衫都幾舒服ar~~ 唔駛煩~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
我賣o既衫... 希望可以樣樣類型都有d...
有時, 真係想滿足大家...
呢樣係真ga~
但最主要都要睇價錢...
有時太貴, 入返唻又怕吃不消...
呢件背心op~ $170 o既價錢... 我都o係到諗緊...
點解有毛毛... 仲有絨布...
冬天o既op都可以咁平...
賺少d無所謂, 最緊要達成我追求o既野~^^~
人人都啱買~~~~~
 
made in korea wor~~ 仲想點姐~~~~
絨料毛毛質前幅 背心op~~~
杏駝色~~~
自己加打底la~^^~
加lace o既打底會grand d~~~~ 
 
其實... 呢件op.... 點睇都唔似$170 lor~~~
haha~~
似貴野多d姐~~~~
 
 
 
 
 
 
 

 
 
仲有全黑~~~
simple black~~
永遠都係最瘦o既黑色~^^~ 
 
 
中間加咗毛毛~~ 的確加強咗腰位線條感~~~
 
 
 
 
 

 
再感嘆多次~~~~~ 平啊~~~~~~~~!!
 
 
 
 
 
 
 
 我諗... 呢件係著得最瘦o既毛毛衫~~
haha~~ 係訊訊叫我入ga~~ 佢話著紅色好睇~
有時買衫要信下男人眼光~~~
估唔到... 又真係幾ok~^^~
假2件毛毛top 拼散腰半裙 one piece~~~
酒紅色+黑色~~~
 
 
真的~!!!!!
如果以毛毛衫唻講~ 呢件op真係我著得最最最slim o既毛毛衫~
膞位/手臂唔會太肥~~
而且酒紅色暗暗地, 唔會太sharp太搶色~~
 
 
真係好似自己襯o既2件頭咁~~
但留意~~ 係一件one piece搞掂晒~~~~
even睇側身都好slim ar~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
要注明一件事~
呢類半裙o既裙款係呢季都幾hit ga~~~
散裙款~~~~
駝+黑色~~~
 
 
呢隻色感覺classic d~~~
 
2隻色都靚~
但訊訊叫我留紅色~^^~ wakakakakaka~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 呢一轉我強調想搵闊身小小o既op~~~
通花膞 plain blk color 散裙 尖夾 op~~~
我成日都覺得佢係寶藍... 但訊訊話係黑色,....
anyway~~~ 總之係深色.....
 
個膞邊o既勾花靚靚~^^~
我覺得如果再加條腰繩就仲靚~~ haha~~~
 
 
 
衫身的確係偏闊小小ga~~
有肉地o既朋友仔可以諗下~^^~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 靚野出場la~~~~
我考慮咗好耐... 先捨得出手ga~~~~~
其實11月份果次已經對呢個brand有興趣~
問過d朋友之後, 就知佢唔簡單~
"refill"呢個brand~ 主力賣背心one piece~
而且, o係銅鑼灣閒閒地賣$8xx起~~~
我知道之後... 都嚇咗一跳...
今次唻... 左諗右諗... 先下定決心入~~~~
當然... 價錢真係唔平...
就算么我賺小小... 都要$3xx~
原因... 佢返貨價真係太貴~~~
但只可以話... 實物o既佢... 太太太太太靚~~
靚到真係想據為己有~~~~ haha~~~~
 
light color tone 織格紡 with shiny effect vest op~~
後腰有拉鍊~~~~
呢隻係soft green ar~~~
隻色... 好少見呢~~~~~
 
 
 
都係果句~~ 實物靚上好多~~~
 
 
諗諗下~~~ 就算呢一季著完~ 留返春夏都ok wor~~~
 
 
 
 
 
 

 
而我~ 最終留咗粉色~^^~
哎呀~~ 燈光太爆la~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
話過你地知~ 已經忍唔住今日著咗~~ wakakakakak~~~~
襯咗件round 1 o既毛粒粒大褸~~~~ yeah~~~~
 
 
 
 
 
 點都要有件外套~^^~
藍金色knit 闊袖款長外套~
韓國o既外套有點好~
大多數係闊袖~
 
就算我入面著得再bulky~ see~~ 都唔覺好fatty麻~~~
 
藍金色~~~ 都易襯~^^~ basic野~~
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
我揀咗呢條~~ 留比自己~~~~
hahaha~~
粉色千鳥格ar~~~~
愛屎佢~~~~
好滑好舒服~~~~~
價錢都叫做ok la~~
 
 
 
條條都係織ga wor~~~~ 你仲想點~^^~
隻色真係好淡好靚~~~~
屎la....
我又衰咗o係粉紅色手上.... 一.一"
 
 
 成日覺得韓國頸巾好~ 因為夠闊身~ 可以做埋批肩~~
而且圍住條頸真係super warm & soft~
試過有d羊毛頸巾太太太吉肉~~~ 係暖... 但唔舒服~~ 頂唔緊~ 之後都無再入過~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
今日o既短褲仔~
難搵啊~~~
呢隻shape o既短褲真係難搵彈性腰圍~~
free size~ 後腰橡筋~~~
著上身係勁細pat pat~~ haha~ 包得好~ 直筒型~~~~
nice!!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
唻唻唻~到今日推介o既窄牛~~~
其實我有個好笨o既問題問咗批發叔叔...
我問佢, 點解唔出橡橡腰...?
佢話, 改晒la~~~ 話比我知... (真係覺得自己好蠢.... >.<")
依家d褲全部有分size, 由25"腰到30"都有, 橡筋腰只會分2個size左右
其實好多人都未必會fit返自己o既腳型~
諗諗下... 又係wor~
見住d韓妹著窄牛, 全部都唔係橡筋腰wor~~
做人... 要updated下....
既然都有size分~
點解仲要條橡筋腰呢~~~?
不過... 批發叔叔, 最緊要係因為橡筋腰o既褲形會愈著愈差~~ cc~~~ 原來如此~~~
 
 
size 由25" 至到30"~
我拎咗27" / 28" / 29"
因為... 我咁o既size著27"啱啱好~~
(我就當27"係size s la~~)
諗緊... 25"到底咩人著到...??
 
 
 
 
 
 
 
 
27"  腰29.5" 低腰 / pat 34"
28" 腰30.5" 低腰 / pat 35"
29" 腰31.5" 低腰 / pat 36"
 
留意pat位係會造得貼小小~ 但個shape真係靚到無朋友~^^~
 
 
 
 
最後~~~~ 特別推介今日條短珍珠金鏈~~
$150
貴~?
唔算貴la~~~ 但想型小小~ or elegant d 都啱襯~
所以... 我都留起咗條~
for xmas & 新年麻~~~
有時accessories好重要~ 明明件衫好簡單, 但加咗鏈之後, 成個感覺可以靚好多~~~!!!
 
 

2 則留言:

  1. how much is the 窄牛?

    回覆刪除
  2. 如果你们觉得代孕是可以被接受的,本人建议你们到这家代孕机构wukelandaiyun.cn他们的服务是世界级的,价格也非常合理,也有广泛的数据库的最好的鸡蛋捐赠者,绝对拥有你想要的孩子性别,价格也非常公道,他们还包含全部的检查,不加任何费用,欢迎来询问他们。

    回覆刪除