2013年12月9日 星期一

1ST ROUND ~ DEC KOREA TRIP

其實呢... 我都覺得個SUBJECT有點"娘"...
但突然間又諗唔到用咩做標題~ HAHA~~~
係有點求其~ 但算LA~~~~~
 
第一日唻到韓國, 天氣無我想像中凍~~~
夜晚溫度大約3-4度~ 吃得消~ 無問題~
可能捱慣咗呢~ 感覺一切都好SMOOTH呢~~~
 
唯獨... 就係出發前, 部NOTEBOOK壞咗...
點算...? 無咗部腦, 就咩都做唔到, 推有屎屎地氣咁拎返以前部NOTEBOOK出唻~
點知又OK WOR~~~~~~
呢D就係叫做"新不如舊"~
HAHA~~~
 
 
好LA~
同大家再講講~~~~~~
由於呢轉12月o既韓國trip~ 係今年最後一次~
而唻緊... 我諗我會好好休息一下~~
所以, 呢轉韓國直擊 係為大家入定x'mas / 新年衫~
要把握機會~
happy tansy price會好好為大家搵靚款~^^~
其實我心目中好想入褸...
但今晚睇完...
都唔知大家心目中價位o既褸係點...
大部份都要成$8xx 起~~~我怕入完返唻... 會去唔到~~~
 
仲有呢~~~~ 想講~ 呢轉korea trip, 大家唔好心急~
雖然我個人12號就會返到hk, 但希望大家可以比一星期時間比我返補貨+執貨~
所以預計會o係12月20號左右會通知大家收貨~~~~
咁大家就可以儲定d彈藥~~~
依家訂衫, 20號後先拎衫~ 彈性大好多呢~~~~~ hohohohohohoho~~~~
 
 
 
 
 
 
人到中女... 成日都想搵d啱自己o既衫~ 但有時又唔想太mature~~~
太多過火o既pattern又唔係太鍾意~~
haha~~~ 冬天最好係黑色+lace~^^~
小波浪企領upper lace 馬夾領款 散下擺短op~~
有點似mini op o既感覺~ 短身小小~
但效果唔錯~~~
我其實係見sales妹妹著住佢加毛毛褸~ 效果出奇地靚~ 先入ga~~~~
 
 
個小企領幾特別~~~~
手袖都係lace~其實加件黑色打底就ok~~~~ 唔覺透~~~
 

 

 
話比大家知... 其實我o係條裙入面著咗條厚底legging... haha~~ 所以感覺有點腫~~~
但其實件op的確幾修, 而且唔會太窄~~~~
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
呢轉會入多d冷衫/sweater/knit等等~~
好奇怪... 我新年特別鍾意著冷衫...
唔知點解呢... 我其實都問過自己...
點解新年前一定要入定幾件冷衫過年...
er.... 我諗係由細到大養成o既習慣~
再講~ 冬天著冷衫, 好正常姐~~~~~~~ hohohohoho~~
 
 
2色入~ 冷衫撞色袋仔 + 袖肘貼 鬆身sweater op~~
湖水藍~
我第一眼已經like呢隻色~ 唔駛黑黑沉沉~~~~
 

 
衫身的確係偏鬆~ 但好再唔係闊袖~ 唔會著到個人仲橫~~~~
留意wor~ o係pat位仲特別加咗針~ 係真係再寬鬆d ga~~
 

 

 

 

 

 

 

 
到米色~~
簡單舒服~
我知道有人唔鍾意藍色^^~
(我有好幾個客都唔like.... even幾靚o既baby blue都唔喜歡.... oh~~~)
米色就望落再soft d~~
 

 

 

 

 
 
其實件sweater op可以好簡單~ 加條legging就ok la~~~ 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
個小丑通花領好特別~~
其實呢... 呢件衫我o係HK批發見過...
但... 我覺得唔值呢個價錢~
o係韓國見到, 即問價錢~~
wa... 個價錢駛唔駛相差咁遠....!!!!
不過... 香港批發都要食飯... 佢地都要做生意~ (各有各苦況...)
既然見到, 就入佢返唻~^^~
小丑通花領+衫腳 knit top~~~
2色入~~
light pink~
衫身係plain~ 只係靠個通花領+衫腳做deco~ 加分~ 
 

 
因為個領真係比較少見ga~~~
 

 衫腳其實可以束高著~~ 但我個人唻講... 麻麻地~~ haha~~~

 

 

 

 

 
仲有灰色~~~
偏淺色~~ 都係一睇望落去好soft o既感覺~~~
 

 

 

 
襯下身呢~ 我都係求其襯短褲~ 已經ok了~~~~~~
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
我明白... 點解韓妹咁鍾意skinny cut~
因為我發覺... 每次我著襯貼身小小o既韓製op...
訊訊就會猛咁話靚~
有無咁過份~~
可能線條突出咗~~ 感覺的確帶多咗女人味~~~
lace sleeve + 冷質dull lace allover op~~
2色入~
其實我唔係好清楚呢種係點製造...
佢本身隻料係knit o既冷質, 但on top又有lace~ 又唔係印上去wor...
不過可以話隻料好靚~^^~
深灰色~~~ 

 

 

 

 

 

 
睇到隻料嗎~?
 

 

 
仲有淺灰色~~~
拼咗白色lace~~~~
 

 

 

 

深色就感覺slim d~
淺色就再清d~~~ 好難揀呢.... 一.一"
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
我最愛佢後領o既ribbon~~
當然佢o既shoulder勾花pattern都好outstanding~~~
黑色勾花膞 + 後領綁大ribbon 蝙蝠袖長衫~
 

 
衫身都幾長~ 仚晒成個pat pat~~~~
最靚除咗勾花之外~ 應間會close up睇到佢後面o既ribbon~~~
 

 
覺得膞位勾花太透~~傻豬~ 加件黑色底衫就ok la~~~
 

 
衫身尺寸鬆動d~ for有肉地o既女仔著都ok~~~~
 

 
見到後面o既ribbon la~
其實可以除咗佢ga~~~ 如果你真係唔鍾意的話~ 但我覺得好靚ar!!
所以... 我留咗比自己~~ wakakakakakak~~~
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
成日覺得韓國o既通花靚~
even連衛衣都可以match得好好~~~
wonderful~~~
明明causal wear~~ 但加咗通花靚咁多~~
後拉鍊拼通花後幅 灰色衛衣(絨毛底) top~~~~
 

 
拉鍊位自行調較~~ 就算拉到好上, 都唔會走光ga~~~
 

 

 

 

 
留意~ 呢隻衛衣係加厚咗絨毛底ga~~ so so so warm~~~~
 

 
我就襯咗直筒裙款o既legging~~~
 

 
see~~~ simple but pretty~~~~
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
candy pink color knit rib + 珍珠蝴蝶結膞 闊袖top~~~
其實每件衫都有一定o既原因... 我先會入~
呢件係幫客搵^^~
佢話o係出面見過$3xx~
其實... $3xx都唔算貴... 因為依家鋪租... 人工... 成本咩都貴...
而且冬天衫 (冷衫wor.... 仲有釘珠wor...仲有衫重身咗, 運輸成本都高... ) 係真係會貴d ga....
不過奇就奇...
我見到... 又唔駛$3xx wor...
連$2xx都唔駛....
er.... 算la........... always做自己~~~~
 

 
衫身係偏闊d~~
但我著上身又唔覺~ haha~~~ 可能我膞橫~~~
 

 
又係襯直筒裙+legging~~~~~ nice~
其實咁樣真係好易襯~~~~
 

 
我只可以話... 呢個價... 簡直係問心無愧~~~
而且... 絕對超值~!!!
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 上個月有款粗冷款o既長外套因為批發失驚無神執咗笠...
搞到想補都想唔到...
今轉要入返件又係粗冷o既外套~~ 但又想收身d~ 又想著到厚衫~ 同時又要易襯~~
wa~~~ 三個願望ar~~~ 滿足到你la~~~
knit rib plain color with pockets 長外套~~
留意到嗎~ 長度係仚埋我條短褲la~~~
所以真係算長小小ga la~~~~
灰色~~~
 
 


最緊要尺寸唔係太細~ 入面著件厚身小小o既衫都ok~
而且襯淨色 or 有pattern都可以~~~
 
 
 
 
 



仲有camel color~~~
我留咗呢隻色比自己~~ wakakakaka~
我年年點都要有件camel tone o既外套先得ga~~~
會襯到我d下身短褲or one piece裙~~~
 
 
 


都係果句`` 太易襯~~~~~ 無難度呢~~~~
 
 
 







短袖~?
yes~~~ 因為可以襯底麻~~~~~
仿皮袖仲型la~~~~
拼仿皮袖 (後幅偏皮) 前幅閃閃粒粒織格紋one piece~~~~
偏型o既一款~~
點解我著上身之後會變得詩文咗ga....
明明人地批發小姐著得好型ga.....
 


close up睇下~~~~
佢隻料真係幾掂~~~~~ 韓國布真係唔同d~
而且仿皮布都可以放入機洗~ 方便好多~~~~
 
 
 
 
 








oh~ 我今日著o既短褲仔~
絨棉格紋橡筋腰短褲~~~
估唔到...!! 個價錢會咁抵~~~
所以... 我二話不說留咗條比自己~~
實情係易著易襯... 只係$150... 你仲想點~
made in korea wor~~~~~~~~~~!!!!!! (大叫please~~~~~)
 
 
 
 

 
 







又係代客搵~^^~
呢個韓國牌子o既legging係好多boutique都有賣~
好似話閒閒地最平$180至$250不等~~~
嗯... 客仔話我知... 真係好好著, 好舒服, ,吾起毛料, pattern好靚... 等等等等..... (總之好處優點一籮籮...)
佢叫我搵小鹿斑比~~
真係又比我見到wor~~ hahaha~~~~~
嗯~~~ 摸得上手真係好舒服!~~~~!!!
如果著plain color + 呢條legging真係會幾靚~
但因為legging屬於私人物品.... 所以我就唔試上身ga~~~~~~
價錢$150~~~ ok la~^^~
 


最重係~~~ 佢好好好好好好收腳形!!!
唔想著到條腿粗~~~ 就要揀佢la~~~~~~!!

 
 
 








好la~~~~~~~
我都唔明...
點解d韓妹真係著咩... 都好似著得咁好睇~~
肥又著到... 瘦又著到... 太太太太過份...!!!
講明先~ 呢件真係一件中褸~!
唔係外套~
佢係激暖款~
除咗粒粒毛絨之外, 衫身內仲有層戟絨厚布~~~~ 防風+保暖~~~
2色入~ 拉鍊款~~~
格唻格去...
呢件算係平靚正....
接近$400 o既價位~~~
黑色~~~


批發話黑色係最熱賣~
因為冬天麻~~~~
而且design得bulky小小~
有點fashion trend o既味道麻~~~~
 
 
 拉埋拉鍊~~~~ 感覺都ok~~~~ 不過真係好暖ar.......



見到層絨布.... 係超厚ga!!!!!
 

 

 

仲有白色~~
用唻撞黑色~~ hohohohoho~~ 感覺實在太好la~~~~~ 


唔記得講~ 話明褸款, 係有袋仔ga~~~~~
 
 
 


用唻襯格仔.... 又真係幾靚幾trendy~~~
 



 
 
 
 
 
或者我話唔怕凍o既原因係因為佢~~~~
上一轉入ga la~ 留咗條比自己~
今日終於著咗~~~~
估唔到.... 係咁舒服~~
即係咁, 你想搵條有絨毛o既legging其實唔難~ (made in china大把~)
但想搵條舒服+收腳o既legging, 仲有直筒裙包住o既legging~
就難d~^^~
推介~~ (真心推介~!!!)
因為真係好舒服~ 而且太太太太易襯la~~~~
直筒裙連legging (全絨毛) legging~
黑色~~~
 

 
同埋我想講~ 坊間有d直筒裙其實唔係好夠長~呢條就夠長~^^~
唔會行幾步, 要扯一扯~~~~
 
 
 

 
最緊要佢隻絨毛好滑身~~~~ 正啊!!!!
 
 
睇我今日就係咁襯~~~~
又係估都估唔到.... $160呢個價錢....
抵呢~~~~~~~~~
 
 
 
 
 


最後~~ 再講多次~
所有accessries (頸鏈)都賣ga~
特別條長串串珍珠鏈補咗貨la~^^~


記得我會先覆whats app~ 後覆fb inbox~~~~
have fun la babies~^^~
我瞓覺先la~~~~~~~~

1 則留言:

  1. 看到很多的夫妻无法拥有自己的孩子而沮丧,也曾想过去领养,其实可以来这间wukelandaiyun.cn代孕机构,也有多语种的工作人员使客户留在诊所更舒适,他们拥有最好的代孕妈妈给你选择,代孕母亲也会携带着你健康的孩子,也可以选择孩子的性别,真的超级棒,赶快来询问吧。

    回覆刪除