2014年3月31日 星期一

2星期後~



我回歸了~

好似好耐無寫BLOG~~呢種感覺返唻LA~~~~

如果唔寫BLOG, 其實即代表果日好忙...

忙到連BLOG都無時間寫...

其實KEEP住寫, 可以抒發下情緒~~~~~



而下一個korea trip係4月13號~~ 即2星期後~
3月呢個korea trip我比agent玩到謝....
我晚晚不停咁狂追佢... 搞到連agent都怕咗我...
叫我以後訂貨唔好追佢...
>.<"
所以...
4月o既korea trip到時會有小小變動...
order procession要諗諗點先可以改善~~~~






尋晚今日大家o既話題都係圍住落冰雹~ 誇張呢~~~

真係世界變la...

當時我同訊訊o係街到食完飯, 好好彩咁上咗部的士返屋企...

聽到的士車頂"啪啪啪啪"... 好得人驚...

我心諗... 點解落雨會落咁o既聲...

好好彩... 情況唔係維持好耐...

而我同訊訊都好快返到屋企... (原本仲諗住返鋪頭拎野... 都拎唔到...)





呢個天... 到底發生咩事...

世界各地都好多事發生...

唔鍾意咁樣... 希望世界和平安定....

人人都開心, 咁就最好....















無示範圖... 原因... 相機又無電....

今日準備得唔夠充足~~

2色入~~ 日牌lace shoulder 拼棉質幼間條子 闊袖top~~

黑白間~~~



呢件我襯咗條通花腳legging~ nice nei~

causal wear~~~ 唔駛煩點襯底~~

單一件搞掂~~~









棉質感~~~ 幾好幾好~~~







legging是這樣的~^^~

幫你仚埋pat pat~~~









仲有杏間~~~

顏色淡d~~~~



呢隻色就襯咗長底裙~~~~

今年個trend~~ 我like^^!

















韓仔~~~ 靚啊!! 個pattern我大大大大喜愛~~

巴黎鐵塔+心心+bow bow+星星 patterns 中袖有袋有內里op~~







我又係襯咗條legging~~







長度對我唻講, 做op都勉強ok~~~





但我鍾意... 就係佢個pattern~~~

衫身都偏闊身小小~

有肉地想遮住絕對可以~^^~























唻返件elegant d~

批發姐姐話我知呢件勁爆~~~

因為底層色丁布襯黑色lace好夾~~

日牌black lace allover + 杏inner 明骨收腰 one piece~~~









同埋留意埋佢o既裙腳位~ 加闊咗~~~

























o係街到見到... 見到效果不錯~~~

但我著唔到果種好"型"o既味道...

技窮了.....

chanel釘珠crossover mickey printed 闊袖tee~~

橙色~~

(仲有米杏, 同埋黑色)











單一件已經ok la~~~

衫身都係偏鬆身d~~~~

橙色幾sharp~ 3隻色入面我最like~~~





















韓仔暗花小公主膞 拼雪紡腳top~

以往呢類top都會偏短~

呢件反而相反~~

係幾長ga~~~ 仚埋pat pat~~ 不錯呢~

唔鍾意短款o既朋友們可以諗諗~~~~









佢個暗花紋我幾鍾意~~ 衫身雖然plain~

但cutting好麻~~~~~~









得返last one^^~





8 則留言: