2014年3月21日 星期五

埋唻睇~ 埋唻揀~

呢個星期返咗幾次補貨~ 終於都叫見尾~
再等下星期一, 就會大埋最後一轉~
咁就真真正正可以見天明LA~~~
呢轉korea trip足足搞咗我3個星期...
真係痛苦到呢... 一.一"
 
 
今日篇blog~ 就可以post反d款仲有現貨o既~~~
 
 
假2件小企領衛衣拼dog dog skirt one piece~
衫身尺寸都偏鬆動~~~ (都真係幾闊身~ 睇唔出呢~~)
 
 
 
 
 
 
 
補咗返唻~ LAST ONE LU~~~
DOT DOT 黑色散裙OP~~~
的確幾靚幾有味道~^^~
 
 
 
 
 
 
REFILL OP~
REFILL出品~ 真係幾靚GA~~
所以.. 我都留咗件FOR我同訊訊4週年食飯著~^^~ HAHA~~~
加件外套已經搞掂~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
有時... 我都會搞錯野.... MARK錯數...
所以~~~ 呢件補多咗返LA~~ WAKAKA~
預咗自己一件~ 但仲有2件~^^~
啱心水就留LA~ $170 o既golden knit~
顏色幾靚幾sharp~~~
cutting唔錯~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
仲有rose pattern stripe闊袖tee~~
有埋花邊腳~^^~
成日聽到d客講, tee最抵著~
正確理論應該係, 因為tee最易著~
價錢相對平~ 所以咪叫抵著lor~~
 
 
有時tee都可以襯d elegant d o既bottom~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
原本訂咗黑色補貨.. 預計呢個星期要到hk..
但等到頸都長, 都未見影...
等等下... 唔知做乜事, agent send咗件粉色比我...
真係頭都大..... >.<"
事但la~~
粉色都靚~~~
腰間勾花vest op~
 
 
 
 
著上身感覺~
比平時refill果d背心款op再闊身d ga~~~ 鬆動d~~
 
 
 
 
 





lucky~~
灰色, 黑色 都要等2星期~
但好彩白色有現貨~
娃娃紗網 白色top~~~
知道出邊賣得貴呢~^^~ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
chanel fabric vest op~ 短身款op~~~
我必定加窄牛著~~ haha~~~~
加返條靚靚項鏈~ sharp ar!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
仲有件平靚正杏色外套~ mini chanel feel 金線杏外套~~~
$160~ 你仲想點姐~~~~~~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
好la~~ 到sales item~~
統一價~ $155 ar!!!!!!
嗯... 如果你地當中係有人訂咗... 但我未通知你...
就話返比我知~~~
因為sales item數量唔多la~~
mint + lace腳長袖op~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
lace outer + printed 89 word tee~~
今年大熱o既lace面tee~~~
灰色~~~
 
 
 
 
 
黑色~ 型型地~ 都ok ar~
起碼玩一季唔會肉赤~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
仲有shoulder lace 拼腳top~
灰白色~~
 
 
 
 
 
 
 
深灰色~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
好la~^^~
happy friday la~~~
 
 
p.s. 記得我係逄星期日休息ga~~~~~ 唔好盲中中星期日過唻ar~~~~~~~~~~~
 
 
 

4 則留言:

  1. 我見相$170 o既golden knit 連LACES 裙仔成SET 有嗎? 幾錢呀, ?

    回覆刪除
  2. 藍色連身還有嘛?我比較肥!下擺夠寬嘛?

    回覆刪除
  3. how much for假2件小企領衛衣拼dog dog skirt one piece?

    回覆刪除
  4. shouder lace 拼腳衫幾錢?

    回覆刪除