2014年3月4日 星期二

全智賢的誘惑~ round 2

 
 
唔係唔想幫大家買IOPE...
但睇過... 真係好多好多好多都已經斷貨...
而加上SALES小姐都答我唔到幾時再返貨...
特別係IOPE o既lipstick... 誇張o既情度係得返1-2支騎呢色...
其他都一掃而空...
再唻係foundation... 之前我post過上fb~
得返中間色#23~ 其他色都無...
全智賢小姐o既誘惑實在太強勁...
不論本土... 中國... 台灣... 香港...
全部人都o係到爭爭爭~~~\
所以...
除咗#23號foundation有現貨外~
其他就忘記佢la~~~
(sales小姐話#23呢隻中間色好彩都係啱啱補咗貨返唻... 如果唔係, 真係乜都無~)
 
 
 
 
 
 
第二輪~ 我寫得有d趕...
所以大家睇住先~
4色入千鳥格 sleeveless a-line one piece~
4隻色都好靚~~ 係春天o既顏色ar~~~~~~~~
屎la... 我中招la~~
有baby blue~~~
淡淡o既藍色~~~ 我最愛~~~
 

 
cutting係a-line~~
腰位又唔會太貼~~ 呢點先好~~ 太收腰唔係人人都carry到麻~~~
 
 
 
 
 其實話佢係baby blue~ 影相又覺得尸有d紫色tone~~~

 

 

 
 
訊訊就話黃色最好睇~~
我都agree~ 因為開季唻到韓國, 真係見到好好好好好多黃色類o既top / op~~~
 

 

 

 

 



黑色~ 係最regular o既千鳥格紋~~~
眼見韓國都仲係好多千鳥格o既pattern~~~ 真係咁hit~~~~? haha~~
 


不過呢~~ 我想講~ 最大原因我會入呢件背心op~~
係因為... 我覺得真係太好易~
返工o既ok~~
但causal都ok~ 加條legging + sharp色小小o既外套又可以出街~~~
 

 

 





粉色~^^~ 批發妹妹話係best seller~ 粉色最賣得~~
講漏咗~~ 依家買咗呢件~ 春天著得~ 直到夏天都著得~~ 幾抵著~~~~
 

 

 


粉色感十足~ 好fresh ga~~ 

 


pat pat size加闊咗~~~ 唔怕貼pat wor~~~
 







覺得堅靚cutting~ 堅靚料~
我地入貨通常做法, 會行咗靚場~ 即係貴價場~ (即批發價成4,5佰蚊果d呢~)
先行咗, 吸收下有咩靚款~
再行返中價場~~
呢件~!! o係貴價場見到~~~ 點知~ o係中價場又見到~
價錢當然平太多la~~而且有9成相似~~
咁點解唔入wor~~
7分袖 灰色拼黑色lace a-line cutting one piece~
衫身有棉質內里~ 絕對係靚料o既一件~
 


好多blog友仔都偏愛呢種cutting~ 其實我都唔例外~
不論肥瘦都啱~
因為a-line得夠闊~ 所以感覺都幾散幾飄逸ga~~~
 


see~ 個curve夠大呢~~~~
 

 

 

 

 
 
 

 
 
 
 
 
 

春季見到好多都係呢類小企領~~~
lace shoulder + sleeve 拼馬夾款 收腰 op~
2色入~~
白色~~
較為slim cut + elegant o既一款op~
 


close up睇下~~ 小企領感覺不俗~~
 

 

 


留意衫身車線~ 做得幾好~ 合返衫身線條~~~
 

 

 
 


 有黑色~~~
 

 


mature d~ 但又slim d~~~
 

 

 







唻款得意d~ casual d o既~~~
狗仔printed 棉質 間條tee~~
2色入~~~
其實衫身主色都係白色~ 只係stripes o既顏色有別~~

紅間~~
 


我自己加咗條紗裙o係底~ 感覺豐富d~ 無咁悶~~ 何況依家大熱麻~~~
 

 


睇下個dog printed~ 其實好得意好搞鬼~~



 

 
 


仲有黑間~
我知道身邊有d朋友仔唔鐘意紅色間~~ haha~~ 所以黑色間必入~~~
 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
依家韓國有一種風~ 係好似kawaii d~ 好似日本風~
但又帶點自己特色~~
我見到批發到cap咗唔知咩唱歌組合o既一張相~
佢地就係著住呢件dot dot op~~
我著... 就梗係無明星著得咁好睇~
但是呢~~呢件op~ 真係可以講得上係平靚正~
好睇好著~~ 再加上... 唔知咩韓流明星都著~~ 咁就值回票價la~~
dot dot printed words sleeveless a-line one piece~~
2色入~
白色~


cutting不錯不錯~ 腰位唔貼~ pat pat加闊~~ 唔駛擔心~
其實可以當底裙著都ok~~~
 

 

 


 



仲有黑色~~
or 套件knit top o係出面~ 撞色果隻~~ 感覺都好好~~~
 

 

 
 

 

 






 
4-5個月之前~ o係韓國都入咗類似呢個款...
春季又出唻~
不過重點係~~ 料子相似~ cutting相似~ cutting相似~
但價錢就平得多la~!!
值得入手ga~~~
3色入~~
lace手袖 收腰散腳下擺 連lace腳top~~~
 
黑色~~ 


我會留~ yes~ 又留~~~~ 我諗返到hk之後要開始執衫la~~
 

 


 

 



好再~ 佢有lace腳~~ 感覺多咗野~~ 但價錢就好化算~~~


白色~ 我留o既係白色~^^~ (hee~~~ 春天留白色~ 好正常姐~~~)
 


衫身彈力都幾好~~~
 

 


 





仲有呢隻好型o既藍色~~~
呢隻藍色好型~ 而且夾咗黑色仲好好睇tim~~~
 

 

 
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
呢件lace top好靚~~~
而且好多種matching o既方法~~
勾花lace 長袖 小波浪腳 outer~~
類似呢種o既outer~ 春天最好著~~
入面可以加吊帶~~~ or紗裙~~ or背心~^^~
一物多得~~~ 
 
 


再唻~ 加吊帶o係出面~ 當底衫又得~~
 


再唻~ 真係當top~~~ 加件外套點睇~ 靚呢~~~~~
 


著上身o既cutting仲有小小鬆動~ 最緊要唔窄~ 咁就點著都好睇~~~
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
真係太多呢類causal tee / 衛衣類o既top~~
唔入好似對唔住自己~~~
lace collar / shoulder 衛衣 小闊袖top~
2色入~~
唔算厚料~~ 啱依家天氣著~~
白色~~~


又係加咗紗裙~~ yeah~~~ 真係超易著~~~
 

 

 

 

 




仲有灰色~~
灰色o既lace帶小小粉色~~~ 特別d~
 

 

 


你鍾意咩色~~~?
講比大家知~~~ 只係$170 ja~!!!!
快快快留返件~~~~

我知道好似差唔多o既韓tee平平地都要二百以上~^^~
真心的~ 平d賣~ 大家都開心d~~
 

 

 

 







好la~ 今日有2款外套~~
一款返工d~~
with shoulder pad 間紋 長袖 開胸外套~~
2色入~~~
黑間~~~
 


o係咪好靚呢~^^~ 高貴d~
用o既料都係幾靚ga~~~
有少許金銀線裝飾~~~ grand d~~~
 

 

 





仲有淺色o既粉藍間~~
 


close up睇下~~
呢隻色仲帶點pink + green o既感覺~~
 


 

 
 
 








好la~ 呢個款點解無著上身~
原因... 因為批發話無得補~ 而我又影咗相~
就post上唻la~~~
現貨得幾件~~~~
今年好興ar~~
柯根紗花花pattern 闊袖網衫top~
呢類top大多係鬆身款~~
 


causal得唻好靚呢~~~
可惜... 補唔返~~~~

 

 

 







仲有一款外套~~~ 詩文d~ 簡單d~~
pointelle in plain color 有鈕長袖外套~~
2色入~
灰色~~~
 

淺灰色~~ 涼涼地o既天氣其實真係必備一件線仔外套~~~~
 


成日聽到人話灰色外套好難襯~
er... 點解咁講呢~~
襯baby blue色~~ or 淺色~~ 白色黑色~ 都好ok ga wor~~
 

 

 

 

 



再講~ 呢件外套都可以當top咁著~~~~
打返件底就ok la~~
又可以2著~ 方便到呢~~~
白色~~~~
 

 

 


白撞黑~~ always la^^~
 

 

 







留意到嗎~?
今日著咗條淺粉色o既窄牛~~
又係分size~ 包著到slim slim slim ar~~~~
 

 

 


今日呢條我要著size 27"~
其實size 26都著到... 但著得太辛苦... 呢條要改著m碼~ (27") 肥咗肥咗~ hee~~~~
 







legging因為衛生原因就唔試la~~
韓國棉出產o既legging真係好舒服~ 同埋好瘦小腿~~~
2色入~~
花花pattern~
淺灰~~
 

 
 



仲有深灰~~~~
 

 

1 則留言:

  1. Hi, 你好, 請問黑色喱士袖, 藍色散腳件top 幾錢? thanks..

    回覆刪除