2014年3月4日 星期二

韓國i'm here ~ round 1

可憐o既訊訊.... 啱啱沖沖下涼...
竟然熱水變凍水...
凍到佢大叫...
酒店都唔知發生咩事...

訊訊連頭都未洗好, 就已經沖唔成...
唯有用凍水拿拿林沖完佢...
無奈我仲未寫完blog...
未可以叫酒店幫我地轉房...
最慘係... 夜媽媽5點幾...
酒店都唔知安唔安排到房比我地...
p.s. 我仲要係未沖涼ga..... 點算.....




第一晚o既攞貨夜都算好成功ar~~~
攞貨攞到無晒錢...
都幾失暈...
好彩有錢再去兌返d won~~~~
因為第一晚往往都入唔到太多~~
但今年開季d貨好靚ar^^~
lace la~ one piece la~ even連tee都好有睇頭~~~




我o既happy price終於都唻la~~
價錢一如以往~ 都係果d價~~
只有平平平~ 没有貴貴貴~~~
講句真o既~ 我都想平d, 搵多幾個客仔~
唔求賺大錢~ 只求開心識多個客仔~~
咁樣長遠唻講, 都有著數麻~~~
 
 
 
既然所有野都係made in korea~
咁我唔再咁煩la~ 唔駛件件都再打個"韓仔"o既字眼~^^~
呢件呢件~ 我鍾意ar!!!!!!
黑色有女人味d~
2色入~ 勾花shoulder in plain color 連綁帶腰繩 燈籠袖 a-line op~
如果講係op~ 佢係唔算太長身~~
不過其實加tight~ or legging著都ok~~

當然最靚係個shoulder area la~^^~
真係百看不厭ga~~~~
 

 

 
腰繩其實可以唔駛tie up~咁就會變得更a-line~
其實有另一種感覺~
 

 

 

 

 
有白色~^^~ my cup of tea~~
 

 

 無論黑色or白色也好~ 都無inner~ 所以記得自己加底衫ar~~~

 
清清清純~~~ 美美o既白色總有呢種感覺~~~
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
呢套其實係見批發襯得好~~
MIX & MATCH就係呢種味道~~
 

 
小荷葉領 + 小荷葉闊袖 印橫紋花 灰黑色長TEE~~
襯咗半裙o既感覺好girly~~
加上個荷葉袖+企領仔~ 好特別~~~
不過最緊要靚麻~~~~
 

 
唔錯呢~~
呢個天氣稍涼~ 加件外套會好d~^^~
 

 

 

 
其實單一件tee著呢~ 佢一丁點都唔短身ga~~
仲好易襯tim~
求其著條牛仔褲已經ok la~~~
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
今個春季十分十分十分流行candy color~
yellow~ mint~ lime~ orange~ peach呢種顏色全部都出晒唻~~
除咗顏色選擇~~
呢種loose knit + pointelle pattern o既線仔都好旺場~~~
pointelle loose knit plain color 闊長袖top~~
3色入~~
peach color~~

 
我自己襯咗條底裙~~
呢種襯底裙o既matching都好hit~~
見到好多韓妹都咁著之餘~~ 仲襯得好得心應手~~
其實佢地都係加o係窄牛or legging上~~~
 
 

 
顏色係最主要o既原因~~ 因為spring真係好重視顏色o既表達~~~
 

 

 

 

 

 
 
 
仲有LIME COLOR~ 比青檸要再SOFT~~~
 

 

 

 
lime color我無再襯底裙~~ 其實單著已經ok la~~~~
 

 

 

 

 
白色~~~
少不了白色麻~~~~
 

 
白色我就襯咗半裙~~~
young咗呢~^^~ haha~~~
 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
到呢款tee仔~~
代客搵~^^~ 好似話某某地方賣緊接近$300~
嗯~~ 我講個價錢出唻真係可以買差唔多2件la~~~~
米奇點點闊袖 爽棉 前短後長tee~~~
2色入~~
黑色~~~
 

 
我又加咗底裙~^^~ 感覺有不經意o既causal + girly feel ar~~ haha~~~
 

 
 
其實衫身都係好鬆身~
 

 

 

 
 
仲有米色~~~~
 

 

 

 
有時輕鬆d~ 放鬆d~ 咁樣著真係幾舒服~^^~
同埋米奇好可愛ar~~ haha~~~
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
呢件~~ 不論上身~ or 下身~ 都係自留咗~~ hohohhohho~~
其實唔講唔知~ 我仲留咗好幾件~~~~ (以免影響大家~ 所以唔講邊件~)
杏金色lurex knit 闊袖top~~~
感覺著上身好高貴ga~~~~
不過有小小透~ 始終係線仔~~ 而且係lurex knit~~
但襯咗半裙~~ 又唔會太over + 老積~~
感覺真係好ok wor~~~~
 

 

粉色o既半裙o係春夏都好易襯衫~~~~
 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
又係sleeveless o既one piece~
真係由上年spring summer~ 到fall winter都有sleevelesss o既op~~
到2014年~ 都仲係帶動緊~~~
怕凍~? 唔怕la~ 冬天都咁著~ 何況春天呢~ 加件外套咪ok lor~~~
最緊要靚麻~~~
sleeveless chanel fabric (彩橫紋) 散腰op~~~
2色入~~
lighter tone~
 

 
點解叫佢做chanel fabric~?
因為好似chanel有個chain bag都係類似用咗呢種布料~~
感覺elegant d~~
但著出唻又好易carry~~~
 

如果覺得佢腰位闊身~ 自己加條幼belt~~~
 

 

 

 

 

 
 
仲有深色~~~~~
 

 

 

 
我自己2隻色都鍾意~
但明顯深色係會顯瘦D~~~
返工美女們大多數會揀深色~~
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
呢件... 忍唔住... 不得了~
一年365日~ 到底有幾多日係著緊lace衫~?
我都數唔清... wakakakaka~~~
lace allover 花邊手袖/裙腳 有里 one piece~
2色入~~~ pattern都有小小唔同ga~~ 請留意~~~~
白色~~
 

close up cc la~~~
我只可以話~~ 如果呢件op用$240就可以買到~~~ 實在係抵到不得之了~!!!!!
 

 

 

 
留意到~ lace都唔係平時成日見o既花花lace~~~ 少有d呢~~~
 

 

 

 

 

 
 
一齊唻睇下米色~~~
其實... 講實在... 我鍾意米色個花多d ga~^^~
手袖位+衫身+裙腳都係唔同ga~~~
而且米色著上身感覺又grand d麻~~~~
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
one piece one piece one piece~~~
又係sleeveless o既op~~~
背心款 腰間勾花 散裙 後腰拉鍊 one piece~
2色入~~~~
我忍住手~~~~ o係hk批發已經見到~
但我忍....!!!!
因為我知呢到一定平好多~~~~
真的~!!!!!!! 我o既賣價就差唔多等同批發價~~
怪唔之得... hk d衫下下都賣4-5百蚊...
pink color~
我好愛呢隻粉色~~~
 

 
拼咗腰間o既勾花~~ 豐富咗~~
 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
仲有大路o既黑色~^^~
都係果句la~~ 返工o既朋友永遠都最愛買黑色~~~~~~ haha~~~
 

 

 


不過講到底~ 黑色永遠最slim~ 無法子~~~哈~~~~ 

 

 


衫身無內里~~~~ 注意~!
 







點會少得外套~~
當我煩緊入咩款外套... 都真係幾煩...
原因... 1. 韓國天氣仲係得0度至10度~ 都幾凍... 其實批發仲係有好多"褸款"~ 太厚~ 未必啱香港天氣~~
2. 好似同上年差唔多~~ 又係果幾味~~~
煩緊之餘~ 見到個批發妹妹著住呢件~~
sharp小小o既yellow~ 但又唔會太誇張果種顏色呢~~~~
長身d~~ plain得唻但有款~~
唔錯wor~~~
就係佢la~^^~
plain cotton knit 長款孖襟 無鈕 外套~~~~
100% cotton~所以都幾舒服~~~~
黃色~~~
 

 



襯咩都得呢~~~~
係ga~~~ 真係唔難襯~^^~ (真心ga~)
 

 

 

 

 
]




仲有隻mint color~~
呢隻薄荷綠屬於暗色小小o既~~ 低調小小o既綠~~~
都唔差~~~~
硬係覺得有小小偏藍色..... >.<"
燈光問題~???
 

 

 

 呢隻mint都易著~~~~
睇下我亂咁襯~ 效果都唔差呢~~~~ (自豪中~)
 

 







長款外套講完~ 自然有短d o既~~
眼見好多外套都好短... 短到.... 我覺得真係又短又細件...
有點接受唔到~
呢件好la~
價錢平~~ 又夠睇頭~~ 顏色組合簡單~~
只係$160 你仲想點~
買返去襯下衫點都好la~~
3色入~ chanel款長袖 假袋 外套~~~
BLACK COLOR~~YEAH~ 長青款~~~~

 

 

 

 

 

 



跟住係白色~~
留意~ 都係帶點閃金色o既效果~~~
 

 

 

 

 

 





咩色最易襯~~
3隻色都ok~
但最唔悶就係杏色~~我自己揀外套大多都鍾意著中間色~
好似卡其~ 杏色呢種顏色~~
杏色~~~ (都係帶點金) 

 

 
\
 

 








上幾個月出咗條窄牛~ 反應好好~~
但之前果條係fall winter~~ 隻料偏厚小小~~
今轉呢一條~~~ 薄d~
但cutting依然好ok~~
我今日全種著住~^^~ nice~~~
我著緊size 26" 

 

 



size大約26" pat34.5"
27" pat 35.5"
28" pat 36.5"

size去到最大30"~ (即係約XL碼左右~~)
 

呢篇BLOG全種著住~~ 所以求其CAP咗幾張相做REF~~~
 
 









仲有半裙仔~^^~
2色入~ 全橡筋腰 傘裙SKIRT~~
我LIKE o既candy color~~~
mint color~~~ 

 



 
 
 
 


仲有粉色~ yeah~~~~~ 支持粉色~~~~
 

 


 
 
 
 
 
 
 
 
好la~~~ 到呢條女配角~~
不論o係香港批發見到~ or某某boutique見到~
我都知道呢類底裙唔平~~
嗯~~~ 但無法子~~
由於基於點都要玩一季o既宗旨~~~
所以~ 平一平都要益街坊~~~
2色入~~白色吊帶連背心+長紗裙op~~~~
  

 

 


 
 


如果深色衫多~~~ 揀黑色會安全d~~ 幫埋你打底~~ 幾方便~~~~
 

 

 
 






好la~~~ 一如以往~~我瞓覺la~^^~
blog + facebook 2邊都會post相~~
不過當然係睇blog好d~ 因為會有descriptions麻~~
有咩就whats app me or inbox me la~~
我大約下午1點幾起身見大家la~~~~~~~
happy happy shopping la all babies~~~~~~~
晏d見~^^~

7 則留言:

  1. how much for mint color coat? Thanks

    回覆刪除
  2. Hi, how much for mint color coat and "如果深色衫多~~~ 揀黑色會安全d~~ 幫埋你打底" ?
    Can i order these 2?
    Thanks a lot

    回覆刪除
    回覆
    1. HO~ CARDIGAN $190~ INNER $160

      刪除
    2. hihi
      sorry 遲左上網

      我要一件inner (上黑下白), 之前在你元朗shop 買過衫

      ,唔知今次有沒有discount? ;)

      明天入錢給你可以嗎? 請給 bank info, thx

      貨品可以寄嗎?

      刪除
  3. Hi Tansy, i would like order one pc inner (上黑下白), please. Please give me your bank info and i can depsoit $ today. thank you

    回覆刪除
  4. 請問你間鋪係邊啊?幾點開? 謝謝

    回覆刪除