2014年8月12日 星期二

我回來了

 


正當大家以為我放多咗一日假o既時候...

其實我尋日慘過開鋪...

忙自己野, 忙屋企野...

尋日尖沙咀, 荔枝角, 元朗, 屯門周圍走...

今日開返鋪... 感覺"爽"啊~

可以舒服o係鋪仔涼冷氣~ 影下相, 寫下blog~

計我話, 咁樣仲正過放假多多聲~^^~





呢排夜晚收咗鋪之後, 成日煩食乜...

唉... 好多人都話元朗多野食...

但... 其實呢... 事實係... 老鋪愈唻愈少... 好食o既野都唔多覺....

新鋪愈開愈多... 同時愈唻愈貴...

有時食過普通意粉, 埋單都三百幾四百蚊...

吓... 真係有無搞錯啊...

連平平地o既, 2個人食魚旦粉, 埋單都要一百幾十先得...

天啊... 我地呢d"無飯主婦" 成日出街食...

下下捱又貴又味精又唔好食o既飯餸...

再係咁落去... 真係不得了.....

>.<"



我今晚又要煩食咩啦.............

天啊..............









其實, 我成日好想好想將每日o既blog都可以分享比每一位~

不論高矮肥瘦都可以有一件啱心水o既衫~

所以, 成日諗... 唔可以太多top款, 要搵返d op~

有返d op, 又要留意尺寸有時要搵鬆身小小~

又時又可留意唔可以太過大件~ 要啱cutting + skinny d~

所以...

一日o既blog都係經過揀揀揀, 先出世先大家~

我成日覺得... o係blog到講咁多野... 大家會唔會睇~

haha~~ 有時覺得自己一廂情願~ 迫你地睇~~

但事實... 就係有你地一部份o既支持, 先可以令我繼續寫落去

是吧是吧~^^~

所以耐唔耐都要講句多謝支持~~~~












韓仔 荷葉領 mint color chiffon top~

推介比大家~ 最大原因唔駛打底~

佢入面有層內里~ 做返配色綠色雪紡~

2層就變得唔會透~~ 而且又舒服~^^~




同時~~~~ 呢個荷葉領~ 有2種著法~~

可以做返正常圓領~






個armhole都唔大~ 真係唔怕露肉呢~^^~











第二種著法就係~

平膞o既off shoulder~~

reli reli reli nice~^^~

this is SUMMER~~~!!!!









都可以斜膞~~ hohohohho~~~~

呢件夠晒靚la~~

配合我o既價錢~ very nice!!!!



























我超超超鍾意呢隻手袖~

我叫佢做入膞雞翼袖~

最大原因~ 可以遮住1/3 o既手臂~ 令到手臂更骨感~~~

但呢種"入膞雞翼袖"愈來愈難搵~~~~



韓仔淡黃floral printed pattern 連內里 op~~






close up睇下~ 特別膞位~

入膞款+雞翼袖~ 好夾ga~









散裙款~^^~

又內里~~~

































推介比有肉地女仔~^^~

好好好明顯我唔夠多肉去著佢~~

韓仔 直條暗花紋 綁袖(中袖款) top~~~




衫身鬆身呈A-LINE~~

有肉地o既你地~ 可以絕對放心揀佢~

因為真係會好瘦~~~











以下呢張相就知個size la~~











反而又可以加條腰繩~ 收返個線條~~~~






衫身有暗花紋~^^~

都幾特別~~~~






















韓仔 白色短袖tee 拼黑網紗腳 連紗巾set~~~

拿拿拿~~ 留意~~~

呢套最值錢o既唔係件衫~~~

hahahaha~~~ 要知道韓國o既頸巾/紗巾一條都賣百幾二百銀~

呢套附咗送紗巾~

一套價都唔過二百大元~

咁就算超值~^^~



頸巾有幾長...?

超長~~

我圍咗幾個圈都仲好長~^^~ 咁樣先叫靚麻~~~~~

黑色紗巾太易襯la~~~~









單著一件tee~~

幾得意ar~^^~ 拼黑網紗腳~~

衫身尺寸唔貼身~ 放心wor~~~












附送o既頸巾我突破諗到綁腰~~ wakakakaka~~~




































唻返件日牌tee~^^~

棉質 printed blue chain 闊袖 tee~~~

日牌tee都係鬆鬆小小呢~~~~






感覺輕鬆 causal~~ 又有d pattern~ 唔錯la~^^~































呢款~ 又係推介比有肉地女仔~^^~

其實邊個話韓國衫一味得個"細件"呢~~

no no no~~ 睇牌子la~~~

韓國一樣有肥人麻~~~

呢件超舒服~ 低調o既lace~

韓仔黑色 前幅lace 短袖tee~






最緊要呢~ 佢唔短身 ~ 仚到成個pat pat~~

我知好多女仔都唔鍾意太短身~~~ 遮唔到肉肉麻~~~~






衫身cutting 鬆得唻帶小小A-LINE~ 唔會太誇張~~~

































好LA~~ 唻一款外套~
訂到返唻~

而且價錢平咗好多~

之前批發報錯價...

以為平平地都要$3XX~

其實只係$2XX~^^~ HOHOHOHO~

好好好抵著AR~~~

韓仔長款 雪紡西裝外套~~

呢件BLAZER好就好在只得單單一層~

所以唔會太焗太熱~

依家呢個價錢買秋裝~ 的確係抵~^^~

2色入~~~~

粉色~~~








長款有個感覺~ 更加型D~~~~

不論襯OP~ OR 襯TOP款都好OK~~~






其實買BLAZER最緊要睇SLIM~~

著上身就知~~ 睇下佢著得人幾SKINNY~~

但其實佢又唔係太細件WOR~~~









留意佢o既夾位~~

都有鬆動~~















唻唻唻~ 到黑色~^^~






襯tee都可以~~~~ 正啊~~~

有另一種感覺~~



























好la~~

重post以下2款~

仲有少量現貨~~

把握機會la~^^~



粉橙 圈圈 deco off shoulder top~~

韓仔唻ga~^^~

呢件又係不錯~~~

大家如果鍾意就快... 因為得返一件.... (我都唔想ga... 韓國放緊假... 好多貨想補都無...)












































韓仔 短袖 前幅FLORAL PRINTED 拼白色 長衫~

長度呢... 其實都幾長LA~ 可以做到OP~~

但因衫身CUTTING係直筒~ 所以當佢做長衫會好D~~~





PRINTED 只o係前幅~~~





一件幾korean o既花花長衫~~

講起上唻~ 呢類花花長衫都幾受歡迎~

一唻有袖~~ 可以仚下d肥肉~~ haha~~~






























3 則留言:

  1. how much for the first one (green) and the second last one (orange)? thanks

    回覆刪除
  2. 韓仔 直條暗花紋 綁袖(中袖款) top
    一件幾korean o既花花長衫

    how much?

    回覆刪除
  3. 我本人推荐wukelandaiyun.cn这间代孕的服务,他们甚至可以让你选择孩子的性别,孩子在未出世前和出生后的每一个服务都非常到位,医生和护士等等的所有工作人员都非常贴心,我真的非常推荐他们,你可以到他们的网站看看他们的影片,绝对让你相信,欢迎来询问。

    回覆刪除