2014年8月27日 星期三

請留意截單時間

 


是咁的~

唔係一定要求大家跟足指定o既截單時間

但... 如果大家可以合作d~

咁我安排快, 補貨快, d貨自然送到香港都快好多la~~~~


而且我就唔駛又要追agent追到我屎屎下咁...

你好, 我都好~~~



各位留意la~~

尋日第1 round o既post將會o係今晚就截ga la~~

所以請盡快落單la~^^~



而呢一 轉呢就明晚截單~~

大家開心shopping la~~~~











hoyaa出品~ 一定唔差~~

原因, 佢偏女性化多d~ 鍾意玩lace~

而且用料唔差~

cutting又針對我地~~ 有時會覺得佢著上身仲靚~~~~



hoyaa 淡粉色 lace front 橡筋腰 長袖top~~

呢件衫我原本諗住著ga la~~

但訊訊話去攞貨唔好著到咁靚wor~~

(乜我平時著得好差咩.... 一.一")

不過咁~ 靚野留返o係hk著~~ 都未遲~


一著上身~ 已經過得好靚~~

急不及待用手提影相~~ hahaha~~~~




效果超滿意~~~~~




仲走埋出酒店房影~~ wakakakaka~~

我真係好like呢件衫~~~~









其實~ 主要原因佢唔短身~

而且顏色淡粉感覺舒服~~~






















推介比大家~

$180 o既靚靚op~

比價性超高~ 因為著上身感覺似貴貴貴價野~

但點都估唔到價錢咁吸引~~

(其實我都可以mark高d價~~ 講真, 商業化社會麻~~ 但, 我都仲係我~ $180就足夠~^^~)



織花布黑白花 背心散裙op~~~






一件op已經可以比下去~

料子都算係秋裝料~ 織棉唻ga~~~

而且唔透底~~






講真~ 咁o既價錢買到呢個cutting真係算十分十分抵~~~!!!

























韓國呢到夜晚大約二十度~

都真係feel到入秋o既感覺~~

當然知道香港未涼~

但如果又心急轉季~

中袖款就最啱香港~^^~

牛仔通花布 泡泡袖 彎腳 top~

2色入~~~

淺色~~






嗯... 2隻色其實好似~如果唔講... 都唔係太明顯~~~

但有人就鍾意淺牛仔布~

haha~~~咁淺色又的確幾fresh o既~~~~




衫身cutting都係偏闊身~~

感覺有點似娃娃feel~~~















到深色~~

如果無拍埋一齊影相~~ 真係唔多覺ga~~~

呢隻深牛仔, 唔算好深~ 只係中間色~~~

自然d~

同埋撞色感, 同d通花pattern o既效果會較為突出d~~~




























大家想搵秋裝~ 但又想搵件易著~

易handle~ 但又有要款~~

嗯~~ 呢件啱晒~~~~

成日搵款~ 搵到我頭大...

因為呢到好多都轉咗厚衫...

厚到... 真係無十幾度著唔到...

所以, 難度再加深~~~~



搵到~^^~

lace間拼雪紡 小闊中袖 top~

2色入~

白色~~~






我tuck in咗~ 效果不錯~~~

at least啱香港天氣~

同埋呢~ 真係一件易著有款o既top~~












see~~ even放出唻著~

衫身唔短身~ 屳到大半pat位~~

遮到肥肥肉~^^~

















仲有更顯瘦o既黑色~~














不過就要自行打底la~^^~























韓國今季好興恤衫款~

鬆身恤~ 闊袖恤~ 低領恤~~

咩都有齊~~

眼見d韓妹著到又真係幾好睇~~

心癢~~ 想try try好唔好睇~~



小v領 仿恤衫款 長袖束腰綁帶 (闊袖款) top~~

大熱有軍綠色~~~

感覺型型地tim~~~






綁帶位唔駛束到太緊~ 太緊反而唔好睇呢~~

自然d~ 就最好~~~












如果放返鬆身~ 反而帶點a-line感~~~

又唔同d~~~















蝦肉粉~~

一轉季~ 呢類色就出現~~~

dirty pink 蝦肉粉呢種tone~~~~














你地鍾意邊隻色~?

^^~
























以前我無咁鍾意lace~~

但人大咗~~~ 睇野o既眼光都唔同咗~~
haha~~

lace 啊 lace~~~ 我真係好愛你ga~~~

女人唔可以無lace~~~

點都會有一件lace o既野在身邊~



lace allover 9分袖 (自綁領) top~~~

2色入~

米白色~~~




咩叫自綁領~~

留意領位有蝴蝶結仔~

自已可以較返個領形o既大細~

可以闊d~ 又可以細領d~~~




單著襯牛仔褲都已經好睇~^^~

上面elegant~ 下身causal~

中和返~~~~









想女性化d~

下身襯半裙~~~

感覺唔同晒~~















黑色~~~












haha~~ 襯裙著即時feel到自已要溫柔d~~~~




我襯咗條淺紫色o既半裙~~~

效果比我想像中好^^~






















容我講解一下~~~

以下呢套~

可以一套買~

又可以散買~~

當然~ 商家點都希望大家買多件~

所以推出套裝優惠~~



如果一套咁買~~

twin set price $280 (上下2件套)



如果單買top $190~~



如果單買半裙 $150~~



咁計落~ 套set o係咪抵好多呢~~~



格仔twin set~~~






套set襯好晒~ 好似one piece feel~



效果真係不錯呢~~~

諗諗佢~~~~












當然我入呢set最大都係鍾意件top~~~~

再被個sales姐姐氹下, 就入埋set~~ 計落有著數麻~~~




件top單著都可以幾型ga~~~














半裙係全橡筋腰~~~~

散裙款~~ cutting唔會貼pat~~~





















forming又唻la~~~~~

尋晚去o既時候, 已經見到, 但批發話未有貨, 原本話要訂幾日先到~

但估唔到今晚去果時已經返咗貨~~

同佢有緣ar~~~~~





forming plain color 手袖通花車繡 小扇袖 長top~~

2色入~~~

我見forming加咗腰帶著~~~ 但我手上無腰繩~~~

因為衫身呈a-line~ 加咗腰繩著又會有另一種感覺~~~







白色~~~ 我杯茶 啊~~~~~~~~















真係最靚係個手袖位~^^~ 加分~~~~~

















仲有牛仔藍~~

偏深色系~~~

秋裝麻~~~~~~









如果細粒d o既女仔~

呢件長top可以當做op咁著~~~

因為佢都屳晒我大脾~~~~






















點都要搵件lace背心~~~

其實呢就搵咗好耐...

但真係覺得lace vest top好難搵~~

如果搵普通lace~ 大陸野大把la~

就係想搵件特別lace~ 唔貼身o既vest top~~~~

可能轉季中~~

呢件做緊sales~~

依家$150就有交易~~

香港o既天氣絕對啱著~~

最多咪加外套~~~



直紋lace vest tank top~~~

黑色~~






絕對要著上身仲有鬆動位~~

因為太貼身唔好睇ga~~~~




我襯咗淺紫色半裙~~

好夾ar~^^~

私心覺得淺紫色半裙真係好靚~~~

呢隻色好難搵ar~~~!!!!!

















米杏色~~~














高貴的米杏色^^

真係覺得自已夾啱時間~~~

批發現貨已經唔多~

快d落單la~~~~






米杏色我襯咗黑色短褲~~

so nice~~~






















啱啱仲講緊~~

真係好興著恤衫款~~

d韓妹著d鬆身恤衫~ 配窄牛or短褲~

真係別有一番風味~~~

直紋v領有袋闊袖款恤衫~~~~

單色入~~~~






最大因為佢價錢唔算貴~~

所以一試無妨~

等我明晚著上身扮韓妹先~~~ wakakakakakka~~~~









束袖款著就最好睇~^^~






















好la~~

每日都有外套~~~

轉季麻~

外套配襯就最緊要~

想搵d elegant d~

slim cut d~~

呢件ok bor~~~

白灰藍 cotton slub zip pull收腰 長袖cardigan~~~






只會睇到係灰色~~

中間夾雜咗白色+藍色~~~~

幾特別ga~~~






都幾易襯~~

背心裙la~~~

背心款la~~~ 半裙~~~~

總之好易carry~~~~~






最緊要~~~

首選~~~ 著得slim~~~ 夠瘦ar!!!







睇得出佢全件都好注重線條~~~






















外套有深有淺~~~~

白色爽身線仔薄料 拼後幅lace 7分袖外套~~~

呢個款雖然鬆身d~

但後幅夠靚~ 拼咗lace~~~

前幅唔會太細件~~~ 啱啱好~~~














後幅靚ar~^^~


























haha~~ 一口氣出3款外套~~~

可能急咗d~~

但唔出~~ 又怕補唔到~~

之前幾次d外套款想補都補唔到~~

經驗話我知~ 韓國d外套款賣得好快~~

賣完就無~~

之前幾次都係咁... 以為有得補... 點知手慢無....



線仔灰色間 綁腰長袖 反領孖襟 長外套~~

好鐘意佢呢種長度~~

型型地有d款麻~~~~






加咗灰色間~~ 有埋配色桃紅色綁帶~~

好夾ar~~~~





























今日o既下身~~~~

格網紋 橡筋腰半裙~~

2色入~~

淺紫色~^^~ so romantic~~



















仲有最百搭o既regular black~~~

黑色返工最啱~^^~





















每日諗出咩款... 都真係幾頭大....

有裙, 又要有褲~~~

始終搵橡筋腰款會安全d~~

個個都fit麻~~~

橡筋腰綁帶 有袋款裙褲~

2色~~

灰白直間紋~~~~





















仲有黑色~~~






綁腰帶可以除走佢~~~唔一定要跟身~~~








其實2隻色都易襯~~

都係最百搭o既color tone~^^~

順帶一提~

價錢唔貴~~ 十分討好~~~~ hohohoohho~























初秋~~ 眼見D行家開始入短BOOT~

幫自已入~

型型地~ 又要易襯~~

仲又有D款~

唔可以成日都咁悶GA MA~~~~

黑色仿皮尖頭 拉鏈邊短褲~~

踭高2"~

舒服唔高~~~

而且比我想像中仲好靚~ 仲靚~~

今日所有衫都係著佢~~~~















見到後踭o既穿口位嗎~~?

係今年某某大牌子o既design~~

有d款睇~~~ 又唔會太誇張~~~~





尺碼都係偏細一碼~~

我平時著37~

呢對要著38~



























今日推介o既頸鏈~~

銀色海星珍珠~~

nice ar~^^~ 主色黑+銀~

有返d黑色~ 襯秋裝都易d~~ hohohohooh~~~



2 則留言:

  1. 无法生育的您,可以来尝试现代化的方法,高专业性wukelandaiyun.cn,这绝对是没有年龄上的限制,我们拥有最好的代孕妈妈给您选择,我们也有代孕和卵子捐赠计划,我们也有提供您漂亮舒适的住宿环境和司机载送,价格也非常合理化,这家绝对值得您相信合尝试。

    回覆刪除