2014年8月26日 星期二

我中招了...




我中招了...

大家有無覺得今次影相o既background有咩唔同呢...??

無錯... 就係轉咗酒店...

我都知有唔少行家如果唻韓國入貨都會住呢間...

但...

嗯...

感覺係...

細d... 黃d... 同想像有偏差...



細d... 你知我地入貨有幾多野要放ga la...

細咗... 地方真係好唔夠...



黃d...

就係.... 今次影相... 全程用ipad影...

原因... 帶過唻果部舊相機...

影出唻d相夾唔到... 超級黃...

黃到... 不能接受....



之前聽行家話呢到幾好幾好... 又近又方便...

嗯... 有偏差....

因為間房真係細到放唔到貨啊....

唉....

今次我中招了......













今次攰...

好好好好好攰...

都唔知點解會攰成咁...

只係知道影相果時... 真係好dry好dry...

feel到自已透支到不行了....

殘啦殘啦....

仲要好難先搵到好野...

要知道... 香港仲係三十幾度...

但韓國呢到已經出晒厚野...

我點入啊........ 一.一"

真係行到腳仔軟先搵到幾個款....

所以咪咁攰law........















白色 棉麻質 off shoulder 前幅拼lace op~~

單色白色^^~

靚..... 我杯茶~~ haha~~~

cutting好到不得了~

super a-line~ haha~ 呢個名我幫佢改ga~~~~




closeup你就知~

a-line都要講級別~

好o既靚o既A-LINE, 就算係廋人著上身, 都會覺得slim~~~~





hohohohoho~~

所以必定自留~~~~







ipad影相... 點都爭d...

請見諒...... >.<




















其實上個trip已經見到~

但果時覺得個手袖太短~ 大約闊袖到手臂一半左右~

估唔到, 事隔一個半月~

就出咗中袖~~~

hohohoohhoohoh~~

我入咗灰色~

(仲有半白色~)



花灰色 棉質 手袖+衫腳 拼花邊紗 闊袖top~~~



衫身都係闊身~~ loose cut~

咁樣都唔錯~ 著上身無限制~~

太太太太舒服~~~~









衫腳+手袖o既lace deco真係幾靚ga~^^~



















拿拿拿拿~~ 講真一句~

如果唔係靚靚sales妹妹著住~ 我係唔會入~

我仲o係到懷疑緊...

到底係個sales妹妹太瘦... 定係條op cutting好o既時候...

訊訊就開聲話... 入啦! 呢件靚!

嗯~~~ 男士都覺得靚~ 咁都唔會差得去邊~~~~

的確.... good cutting~~

我條腰好幼啊~~~~ (hohohohohohohohohooh~~)



鴉塗pattern sleeveless 散裙op~~~~

2色入~

白色~~~



呢隻pattern都幾特別~

唔似一般o既花花果種pattern~~

特別d~ 有性格d~



















仲有黑色~~

仲slim d ar~~~~

同埋黑色感覺較fall winter d~~~

黑色配卡其底~~~~





























呢個collar又出唻見人~~

久別重逢~~ 又幾靚o既~^^~

laser cut撞色collar 恤衫布7分袖top~~

plain color~~ 2色入~

寶藍色~~~





撞色領o既效果更加outstanding~~~~

衫身cutting都係偏闊小小~~















仲有白色^^~

清純啊~~~~













咁樣襯~ 巧靚~^^~

唔複雜就最好最方便~~~





















有朋友同我講...

叫我入多d間條衫...

乜我之前入得少咩~?

佢話真係少咗...

reli.....??

事旦la~^^~ stripes pattern其實個個都like~~~

2色入 條子 手袖拼lace通花 tee~~~

棉質~~ 舒服ar~~

白底黑間~~~





嗯... 老實說...

轉咗季... d價錢又加咗...

就好似呢件tee講.... 我覺得佢貴咗...

但無法... 我又覺得佢手袖中間o既通花靚...

唯有入貨....

生意難做....















我o係黃光下...

都睇唔清... 佢係黑底... 定係寶藍底......

























我鍾意呢隻手袖啊~~~~~~~~

飛飛袖好靚ar~~~

加埋通花o係飛飛袖上面~~ 仲靚ar~~~~

寶藍色 雪紡 通花飛飛袖 a-line op~~

衫身有內里~ 唔駛再加打底~

方便晒~~~





個飛飛袖真係好靚呢~~~~

個通花pattern其實係成件op o既重心~~~~





a-line~^^~

包唔會著肥人~~~~~

仲會遮肚肚~~ hohooh~~~~



















出咗fall winter o既material~~

背心op~~ 價錢十分合理~

sell o既都係今季元素~~~

買啦~!! 無入錯~~~

vintage feel 編織花 散裙背心op~~~

衫身唔細件~~~

有肉地o既美女們終於都可以揀件背心op 加外套著~^^~



深色~~





成個pattern o既效都幾vintage~~~

















米色~~~~









haha~~ sorry~~ 我唔應該著褲~~~~~



















今日個頭真係十分十分不受控....

都唔知點搞佢好.... 扎又唔係... 唔扎又唔係..........

我想留返長... 但留o既過程.... 好難捱......





forming lace通花upper shoulder 7分袖 top~

2色入~

唔少人等住睇forming o既靚衫~^^~

我自已都係佢o既fans~~~~

豆紗粉紅~~~~



感覺都有d似dirty pink~

但就豆沙d~ 暗d~~~

講真~ forming o既出品, 我從來無質疑過~

因為包靚~~~~
就睇佢簡簡單單o既lace upper shoulder呢個款咁~~~

手袖尺寸加闊咗小小變咗泡泡7分袖~~

感覺又唔同咗~~~















ivory~ 米白色~~~~









都係果句~~~~

米白色永遠最易carry~~~ hahahahaha~~~























呢個款係代搵款~~

因為... 某某客人o係我出發o既2日前o係尖沙咀見到~

但佢話唔值$2xx呢口價...

嗯...

其實我又覺得尖沙咀賣$2xx都唔算貴...

出面租貴麻.... (其實我都唔平租.... 一.一")

不過咁~~

答應咗代搵~ 就會盡力搵~~~~

而價錢... 嗯... 比人地平一百大元~~

啱晒大家價位~~~

扇形中袖 + 單間袖/裙腳 onepiece~

2色入~~~

深寶藍~~~





雖然無內里~ 但寶藍色一丁點都唔駛怕透~~~~~

今季好多a-line~ 太太太good~~





睇得出有咩特別未呢~~~~

個袖形ar~~~





個的扇形袖真係好ok~~





再睇多張相~~~~













仲有卡其灰~~~~









呢隻色1都幾特別~~~



















2 ways stripes線仔 前領車花 (黑白間) 外套~~

話明2 ways~ 除咗可以做外套~

仲可以做埋top~~

間條外套太易襯~~

反而top~~ 哼哼~~ 成日有人話外套就唔到上身衫~

呢件係絕對可以ga~~

所以計返超值~~~~

一物2著~~~~





仲有唔算細件~

但cutting啱啱好~~

唔會爆鈕~~ hohohoho~~~











靚呢~~~~~~























今日仲有款外套~~

十分推介~

真係好鬼顯瘦ga~~~

3色入~

坑紋 plain color 後幅拼尖形lace 外套~~




白色試上身就知佢瘦唔瘦~~~

有坑紋~~~ 而且衫身偏長d d~~

所以效果十分好~~ reli slim slim ga~~~~













仲有百搭o既灰色~~

灰色外套係人見人愛~

因為屬於中間色系~ 所以襯好多顏色o既衫都可以~~~

















黑色~~

可以唔駛點示範~~

因為common black~~~ 太易著~^^~





















今日條洗水噴墨窄牛~~~~









今日示範得唔夠多~~~ 可能明日再出~~~~~~

















好好好好好好與呢隻綠豹紋~~~

如果大家呢排有追韓劇, 就知道佢真係大熱~~~~

收腰收pat款綠豹紋短褲~~~

size s / size m







好好好百搭~~~~ 真心建議~~ 留返條比自已la~^^~



size s : 25"-26" 腰 (pat 34.5"-35.5")

size m : 27"腰 (pat 36"-37")

















今日入貨, 見到個台灣o既買手~

大手大手咁入呢對new star...

點大手法...

可以每碼入十幾二十對...

入咗拉接近100對呢個款....

wa................ 台灣大熱ar.....

望多望~~ hee~~ 又真係幾靚~ 幾型~~



同埋~ 佢鞋頭唔會太肥~~

鞋形真係幾靚~~~~

呢個係銀色~

仲有金色~~~







size偏細一碼~~~

韓國鞋偏細一碼真係家常便飯咁~~

我平時著37, 呢個款要著38~~















 



仲有2款鏈~~~
都係易襯款~^^~









好la~~~~ 我依家先去洗白白 + 瞓覺la~~~

大家whats app / inbox我la~~

我會下午覆大家ga la~^^~

6 則留言:

  1. 請問銀色波鞋及波波頸鏈幾錢?

    回覆刪除
  2. how much for 白色 棉麻質 off shoulder 前幅拼lace top?

    回覆刪除
  3. how much is the leopard pattern shorts? thanks!

    回覆刪除
  4. 这间wukelandaiyun.cn代孕机构有3种配套,很适合所有人的经济,再加上他们的服务,基本设施和其他都是非常棒的!诊所也有一个广泛的捐助者数据库,满足客户的所有个性化需求,绝对可以给你您想要的孩子,他们甚至可以让你选择孩子的性别,非常棒的一家,赶紧联系他们吧。

    回覆刪除