2014年8月15日 星期五

没女熱




呢排電視o既没女大熱~

身邊都好多人講~

晚晚我都訊訊都好熱衷睇呢個真人show節目~



其實我成日覺得, 一個人美醜都唔係最主要

但如果唔孝順, 心地唔好, 呢2樣先唔好

每一個人點都會有"唔靚"o既stage, 講真, 你估人人都係西施或白雪公主咩

靚女有幾多? 平凡樣貌o既又有幾多~?

就算有靚樣都唔係大晒



尋日講懶女阿怡...

果然... 嗯... 不要得...

但到底佢o既成長過程係點...?

點解佢一步一步, 行到今時今日... 可以懶到咁...
我自己覺得接受唔到...

懶... 可以懶一陣間... 但唔可以永久咁懶惰落去!

尋日個教練講得好好

唔係見到希望先堅持, 而係堅持先會見到希望

好中!! 真係聽到呢句野, 好發人心省!!



每個人都要對自己負責任

尋晚睇果時, 訊訊都話佢無藥可救...

嗯.... 呢個就係真人show o既吸引~

haha~ 今晚再睇, 咪知佢點law~~~~











似乎依家已經無咗on time 4pm o既blog post~

haha~ 但點都好似唔post~

遲就係遲咗d... 但起碼我都有返d心機出blog~~ better than nothing~^^~













韓仔 floral pattern 3 ways 吊帶 jumpsuit~

巧有特色~^^~ 巧靚ar~~

成日想搵d特別款~ 特別pattern~~

呢件jumpsuit著上身之後好有衝動想留比自己~~~ wakakakakakaka~~






所謂o既3 ways~

佢o既吊帶可以較長短~

第一種著法可以off shoulder咁著~~






有袋仔位~^^~

型型地o既感覺~~









第二種著法可以變做荷葉領~~

無咁sexy^^~

講真呢~ 呢個黑白太陽花效果真係不錯~~~ cool cool地~~










其實我最愛係吊帶著法~~

成日話夏天~ 就要有夏天mode夏天感覺~

同埋呢~ 呢種著法可以加外套著~~ wakakakakaka~~~

























韓仔假2件 長top~~

以為2件套~~ wa~ 好似真係完完整整好晒o既感覺wor~~~

都好~~ 2件假set痴埋一齊~ 唔駛煩~^^~

黑色~~~






面: lace暗間+釘片 短袖top~~~

底: 棉質連花花衫腳長背心~

配得好~~~~~







其實係長top~~~

唔係one piece~~ 請留意~~~~!!






















仲有白色~~~~










白色一如以往~

清純~~~~~ ^^~






面果件依家睇得清楚d~~

都幾闊身~~~




















韓仔 荷葉飛袖 (off shoulder) 湖水藍 top~~

一如品牌細心o既習性~ 件top有2層~

所以唔駛再打底~~

100%唔透底~






今次個手袖o既荷葉layer好靚~^^~





















後幅~~~都有層layer~














今日又係款多~~

但貨量少~~ 希望大家揀到啱心水o既野la~^^~

韓仔 假2件 間紋pattern + 雪紡top 背心op~~

2色入~~~

粉橙色~~~






初初批發話係op~ 我唔信... 硬係覺得短~

點知著上身...嗯...

又的確係one piece o既造型~~ haha~~~











重點推介~~

推介比有肉地o既美女~~

衫身cutting A-LINE~
睇唔出有咁闊~ 所以呢類衫先遮得好~^^~


















寶藍色~~~












效果都靚~^^~

我自己就鍾意粉橙色多d~~~~ girly d~















我又加咗腰繩~ 效果不錯~~~~

hee~~~
























靚~^^~

高質~ 貴價~~

我氹咗批發一陣佢先肯減價比我~~~

之前太貴... 大約都要$3xx~~

依家肯平比我~~~ 開心屎我~~~

韓仔 撞色膞/側腰 拼魚尾裙 背心op~~~

2色入~~~

白+寶藍~~






cutting好到不得了~

o係腰位2邊加咗撞色寶藍~~

條腰會著到超slim!!!!!

讚!!

而且隻料算係貴檔料~~

又唔駛煩打底~~












魚尾裙我like!^^!




















仲有隻mint色~

其實我係入咗齊色~

但mint色一返鋪就賣咗lu~^^~














現貨得返一件o既粉色jumpsuit~^^~

吊帶off shoulder 低腰橡筋 淡粉色jumpsuit~~

made in korea~~




close up睇下~^^~

靚呢~~~ hohohho~ last one la~~~

貴d d la~~~ 價錢其實係reasonable~~













我知有d客鍾意著低腰橡筋~

會刻意拉低個橡筋腰~ ^^~

其實某程度可以仚下個腩仔~~





























批發話係某某大型網站, 有sponser比明星著~~

呢個款係某某明星著過~~

好似講到好勁咁...

haha~~

其實, 靚咪得lor~~

韓仔 白色 off shoulder see thru shoulder top~~

特點係佢o既upper chest位加強咗摺位~~

變相衫身尺寸闊咗~~~

唔貼腰~^^~




效果好~^^~ 所以自留~~ wakakakaka~~~~

其實我都無耐無留到白色衫la~~~~


















又係有內里~^^~ 安心又放心~~~ haha~~



























friday friday~~

happy friday~ oh~ 今晚又要煩食咩好...

祝大家都有個happy friday + weekend la~^^~

1 則留言:

  1. 我有位朋友介绍我wukelandaiyun.cn呢,他们现在在国内蛮有名的,第一他们合法,第二价格公道,第三服务完善,且还包含所有的检查,不加任何费用,非常值得来尝试,也有最好的代孕妈妈给你选择,代孕母亲也会携带您的孩子并照顾他的健康,赶紧联系他们。

    回覆刪除