2014年9月27日 星期六

2014 bali trip 1 ~ Landed & Resort (Peppers Sentosa)

 


我~ 有一個夢想~ (阿銀語調中) 就係可以輕輕鬆鬆去旅行~

我~ 有一個夢想~ (依然阿銀語調中) 就係可以好HEA咩都唔駛PLAN去玩~

我~ 有一個夢想~ (仲係阿銀語調中) 就係可以豪嘆resort~~



就係咁~

揀咗峇里做今次o既旅遊地~





是咁的~ 好多人都知, 我地今次搭o既係business class~

如果要我真金白銀拎$19xxx/位 唻搭~! 真係彩你都傻~!

你當我真係發咗達咩~~~

所以, 決定用asia miles唻兌換~

都掙扎咗一輪~

最後訊訊好豪氣決定兌換~~

50,000 milages = 1張business class~

盛惠100,000個asia miles~~~

(如果坐economic class, 就30,000 milages

無記錯的話, cx收o既tax大約係$26xx/2位)



原本諗住儲低飛歐洲~ 依家要停一停lu~~

haha~~ 訊訊都不知幾開心~

因為佢對歐洲興趣... 始終都麻麻地~~








上機前~ 先到LOUNGE到坐下食下早餐先~~

CX飛bali o既時間係朝早10:15am~

大家都知我幾夜瞓... 晚晚都成4-5點先瞓...

飛早機其實對我唻講, 都幾痛苦...

就呢一日講, 我已經提早零晨3點沖好涼... 提早上床瞓...

點知眼光光... 典唻典去, 典到成5點先瞓到....

瞓咗2粒鐘... 就話起身出發...

一.一"






不過好彩... 豪坐business class~

可以瞓得好d~ 接近5粒鐘機程~

我都瞓咗一半~~~ 當補下眠~~






cx o既business係第三次坐~^^~

之前2次都係飛韓國~

今次可能心態放鬆咗~~

感覺都好唔同~~~

咩都覺得特別好~~ wakakakakaka~~






食啊食~~~

所有野都唔放過~~

haha~~ 食得唔好浪費麻~~~ 要惜食ar~~
頭盤好味~^^~





個roast duck好掂~^^~ 清晒~~~~




咁樣食芝士... 我唔係太好~

所以訊訊清晒~~




食埋個雪糕就滿足晒~ hohohohohoho~~~














所以~ 呢個豪華峇里5天遊~ 就咁促成咗~~

峇里天氣雖然熱~ 但舒服過香港~

點都係熱得唻清爽~

5月至10月係佢地o既乾季~ 少雨水~

11月至4月就係雨季~

我地去到果幾日, 平均溫度係24至33度~








話明係豪嘆+hea遊~

出發就已經抱住輕鬆不急不燥o既態度~

但.... 呢個輕鬆不急不燥... 未免唻得太過過火~



出發前都聽聞過印尼o既出入境係數一數二o既慢~

但... 估唔到...

會係勁亂... 無秩序... 亂打尖... 兼超級慢lor~~

o係排隊果陣, 眼見8成遊客係鬼佬~

以為佢地會好自律...

點知... 我地前前後後, 耐唔耐就會發生"打尖"事件...

唉... 真係無眼睇~

明明d航班已經唔係密...

但都可以排足一個半鐘先完個入境手續...



好la~~

以為settle個入境手續~ 可以輕鬆拎行理~

以下發生o既事又係令我"O晒咀"~

一落到去, 就見到機場職員hold起部份行理

事前睇咗旅遊書, 以為佢要收tips~

咁訊訊就比咗usd1比佢, 佢嫌唔夠~

訊訊再比多usd1佢~

之後, 佢竟然攤大手板要usd10

what!!! 一件行理要美金10蚊?

豈有此理!

唔係收稅, 唔係服務費!

總之你唔比usd10, 佢就唔會比返行理你...!!

有何道理啊...!!

光天化日之下... 明搶啊!!!

前前後後比咗usd12 = hk$94...

佢份工去邊到搵~~ 我都想做啊!!!!

唉.... 呢個trip啱啱開始, 就已經豪比人~

仲未講完... 以為比咗錢佢, 佢會幫我地拎下行理直到出關

點知, 佢係唔會負責"苦力"果part...

我地眼見, 仲有其他機場職員會爭住幫你拎行理, 行埋出關, 當然, 果d要比tips la~

但比幾多... 真係唔知... 希望唔係usd10/件la~










一出到機場, 會見到可以兌錢o既地方~

機場兌換個rate會低d~~

但點都要exchange d先~ 搭車要錢ga ma~~~

先換咗1/4, 其餘3/4可以留待出市區玩先再換~~~







再講下搭車la~~~

旅遊書叫我地"千萬唔好搭白牌車"~

即係非的士類o既, 無牌經營o既私家車~

但可惜....

我地又中招la!!!!

其實o係money exchange o既斜對面有個taxi counter~

但我地無留意到, 直行直過~

如果o係taxi counter叫taxi會安全d, 收費亦都會低d~

但因為我地miss咗...

而一出到境, 又見唔到的士站....

之後, 沿途都有人問我地o係咪要taxi taxi~~

我地求其揀咗一個~

初初都仲以為佢係taxi~ 點知... 之後佢搭架車過唻, 先知佢係私家車...

呢樣都算la~~~

我地話比佢知酒店名, 佢話大約要45mins車程~

收取usd15~

初時聽落都覺得合理~ 成45分鐘bor~

計落hk$117~ 都算正路ar~~

點知...!!! 塞車就45mins, 唔塞車... 20mins就到~~!!!

真係... 又被佢呃!!

不過, 算la~ 都叫做安全到酒店麻....



原本預計4點半可以到達....

點知... 等下排下... 拖下遲下...

差唔到接近6點半先到酒店...



日落西山la~~~


峇里o既resort / villa / hotel 五花八門~

我都用咗好幾日先揀到~

由初時40幾間, 揀剩10間左右, 再由訊訊決定住邊間~~

最終揀咗 "Peppers Sentosa"~

我地主力都係想住大小小o既villa~

個pool最緊要大, 因為訊訊想遊得暢順d~

(揀酒店, 可以先去酒店網到睇咗邊間心水, 比較地點/設施等等; 之後再去hotel combined到格價~)









到酒店後終於可以鬆一口氣~

因為immigration + 拎行理 + 搵車搭車 已經用咗我地唔少精力...

check in好快~

眼見sentosa入面d住客9成9都係鬼佬~

成個氣氛不錯~

職員super nice~




等咗一陣, 已經好快有baggage car車我地入villa~~~






我地入住no#10~




屬於sentosa最細size o既villa~~

雖然話最細... 但都有4千幾呎~

一間房~ 一個大廳~ 一個私家泳池~


←其實揀得bali, 好多resort都十分有privacy~ 所以唔駛太擔心隱私~





咁sentosa最大o既villa有幾大~?

好似話有6千幾呎~ 4間房~

據說佢地o既私家泳池大到不得之了~~~~


行入自己門口~ 養左二十幾鯉魚~

心境平和~ 舒服啊~~~








得閒睇下魚~

其實留o係villa o既時間超多~

4千幾呎雖然係用唔晒~

但地方闊落d, 感覺都舒服d~











可以叫人唻in-house spa~ (不過

望住個池+樹木~

感覺仲放鬆d~






眼見行里都未放好, 就掛住影相~^^~

當地6點半左右~ 就日落la~~~














睇下個浴室~單單計沖涼o既地方~ 都有3個~

室內個jacuzzi好大~^^~









仲可以出戶外沖身~~

好似好大自然咁~~














到另一邊o既大廳~

一家幾口都用唔晒.......

一.一"

咁大... 又真係有點唔等駛~~~~












o~~~~ 忘記咗介紹~

我地有個私人管家~






嗯... 個housekeeper對於我地唻講無乜作用~

因為佢話有野可以搵佢, 例如想食野可以搵佢, 想做乜都可以搵佢~~

上圖~ 佢幫我地沖welcome drink~~

之後佢就介紹下villa同埋resort o既野比我地聽~~

當然... 唔好唔記得比tips~~












你睇訊訊幾嘆~~~

睇唻佢無揀錯酒店~~~














o係睡房都可以見到swimming pool~~ 巧正啊~~~~










hohohoho~~

送上三點式相一張~~

我係保守派~~~

有肉背睇... 已經係突破~~~





迷底解開~

點解我呢個trip無黑到~?

我都覺得自己唔係點曬黑到~~

最大原因... 我個trip只係落咗3次水...

遊咗3次水....

大家唔多唔少都估到....咩事唔落水...

落水之前又要做足安全措施....

一.一"

女人... 真麻煩....




唔黑o既第二原因~

搭防晒~ 記得前年關島+上年o既馬爾代夫都曬到我手腳d膚色不協調~

所以今年出發揀咗隻物理性sunblock~

果然好好多~~

而且防敏感~~~

記得上年馬爾代夫曬咗幾日... 果隻防晒搞到我敏感咗成個星期...

簡直痛苦....








而訊訊呢~ 就一日遊3次~

我就得個睇字....

算la~~

橫掂我去到都係諗住hea~~

所以每一日都無憂無慮~






去到bali有樣好~

可以介咗我原本夜瞓o既大大大大問題~

晚晚可以12點瞓覺~

第二朝8點起身~

呢種感覺前所未有~~~~








所以大家去bali要揀啱天氣~

因為乾季去的話~

每日天氣都不錯的~^^~
















this is my eye's bali~



1/ Bali始終太多外國遊客~ 我地o係機場排immigration, 同d鬼佬傾過下計~

前面係瑞典人~ 後面係英國人~

佢地點解會揀唻bali~ 就係覺消費唔貴~ 而且好relax, 消費+娛樂模式好啱佢地~

bali o既酒吧好多~ 夜場唔少~ 好多西人都超級鍾意蒲bar~~~



即正如... 點解香港o既蘭桂芳咁多西人去蒲~

但.....!!! 呢種模式唔係所有人都鍾意~

就正如我同訊計就麻麻地~~~

可以耐唔耐一次去飲下野~ 摸下酒杯底~

但... 日日都係咁... 都會悶ga~~

最緊要... 我係酒精敏感... 飲太多, 我全身會痕癢.... 超痛苦的~





2/ 以為bali係陽光興海灘o既地方~

的確係... 但去到海灘... 游唔到水~

因為... 十級大浪~~ 見到都覺得驚~

d浪高到不得了...

所以好多人去surfing~

但絕對不能去海灘游水~

要游水, 去返自己resort到游la~~~





3/ 每次出街都要錢~

嗯~ 傻的嗎~?

邊有出街唔駛錢ga~

但... 黑暗的bali交通~ 的確要改善下~

佢地o既taxi都分咗幾種~

有朋友提我地, 出街記得叫"blue bird"~ (taxi公司之一)

佢地係by meters~ 計咪錶收費~

但初時我地唔知, 只係叫resort代叫taxi, 無講明"by meter"

點知就出事~

收費唔清晰, 唔係劃一收費~

我地試過~ 搭咗唔夠3 mins~ 佢夠膽死收我地大約hk$89~

仲貴過日本搭的士~! crazy!!

所以大家去bali搭的士, 最要認住blue bird taxi~

or上車前問下o係咪by meters~

如果搵唔到計咪錶, 就要上車前講定價錢~





4/ 溝通~

之前聽朋友講, 話bali唔係個個都識講英文~

其實唔係啊~ 我地搭過十幾次車~ 個個司機都識講fluent o既英文~

如果去西餐廳~ 更加唔駛驚~ 個個都英文了得~

只係有時, 佢地o既英文讀音要消化下先知講乜~~

所以講英文就可以暢玩bali~~





5/ 被人呃~

是咁的~ 出去玩, 我預咗洗錢~

但... 唔好見我地係遊客就亂咁呃錢先得ga....

一.一"

買野貴~
this is bali~ 買野有時要bargain一下先好買~

訊訊話bali其實好china feel~

即係以前未發達o既中國~ 亂咁唻~





haha~~ 好la~~

預計bali遊記會一共寫3篇~~

單單呢一篇已經花咗我3個幾鐘~~~

真係覺得自己坐定定o係到寫寫寫~~ 好勁ar^^~

寫遊記o既熱誠~~~~ 又唻la~~~~~~~~~

7 則留言:

  1. 我上次住間酒店,話我比$就可以幫手使入境手續 = 先有專用接待地方等,再有職員幫我辦入境 ,但因為HKSAR都唔使比VISA $ 入境,我無比, 我都叫排得快,可能多人,我係自己拎行李,無比人搶$,我唔記得打的定點去酒店。但因參加朋友wedding, 佢地2日後轉酒店,我又轉,我叫新酒店出車接我,我走果日都係叫酒店LIMON,去到機場,有職員一直護送我到入immigration (連check in 都幫我)呢個地方真係,佢地話連唱$都會比$既,even 係你面前數左2﹣3次,但一比你接手前,落左格 ~~~ 而家真係愈黎愈衰, 所以安全計,有朋友去叫要定要5星級,找酒店乜都幫手 = $$$$$

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你算好好好lucky la~~~因為我都同朋友傾開bali, 佢又係去完, 覺得果到太差, 咩都只係諗住賺錢...
      都無良心可言...
      其實咁樣搞旅遊業, 真係會發達咩?
      我去完一次, bad feeling一大堆, 唔會想再去第二次lor~~~

      刪除
    2. 我都係用CX mileages 換Business class ( 因為唔想使$買機票,另係econ 無位換,咁就換C Class 囉! 我都好叻架喇,我一個人打的架 (因朋友係包埋接送,我無得痴車)頭幾日係朋友既親戚車去玩,之後幾日我轉左酒店就閉關,日曬夜曬 (都係住左唔記得1定2日咋)

      刪除
  2. 睇完你篇 blog, 更加打沉我, 吾洗去 ( 一向都對印尼無好感, 雖然想去 bali ), 如果去 resort, 我情願去沖繩啦

    回覆刪除
    回覆
    1. haha~~ 其實去RELAX都ok, 但要預咗比佢地gur lor~
      預咗交通費會貴d~ 不過食野o既價錢都可以接受
      或者揀間正d o既resort, 長期留o係villa到, 都ok gei^^~

      刪除
  3. 請問你用邊枝防曬?

    回覆刪除
  4. 现在非常多的国家在做代理孕母机构,但不是每个方法都可以相信,我本人建议您到wukelandaiyun.cn代孕机构,他们拥有超多的配套给你选择,且他们是合法的一家代孕,价格也非常公道,诊所拥有广泛的数据库的最好的鸡蛋捐赠者,绝对有你想要的孩子,非常棒的一家。欢迎来询问他们。

    回覆刪除