2014年9月16日 星期二

休假通知

 


由於最後一箱韓國訂貨會o係明日到香港~

所以, 我會呢2日盡快通知大家寄貨/取貨~

因為... 我唻緊星期六唔o係香港幾日, 希望可以o係呢個星期前解決晒佢地~~~

我會o係20-24休息5日~ 咁我可以輕鬆咁休息下...









今日開Blog~ 一返到唻, 鋪仔d貨未執好, 但點都要寫blog~

事關呢2個星期只係寫咗2,3篇Blog...

少得過份... haha~~ 依家勤力d~~~







尋日打風~~ 我個心碎了~

原本以為會星期二先打到唻~

人地諗住今日放假ga~~

o係屋企執下野, 陪下mic mic~ 幾爽~

點知... 今日要面對現實~~~

haha~~~ 個個都同我一樣, 唔想返工~~~











forming lace floral allover 3/4綁袖款 白色top~~

拿~ 呢件top有古仔...!!

我係無訂過佢返唻...

尋日開箱收貨果時... 嚇親我啊....

明明無訂過... 但點解會存在...?

尋晚問返agent... 先知佢訂錯款比我...

唉....

個agent點解成日搞錯款ga.......

不過好彩forming d款靚~

著上身仲靚^^~

現貨得2件~~

如果訂貨又要等一星期ar~~~




全件o既lace floral好挺身~ 好靚ar~^^~

cutting當然係very good la!!!!!









不過要自行打底wor~~~




























<sales item>



推介比有肥地o既美女~~

韓仔 粉色拼navy color 短袖op~~

佢個款簡簡單單~ 但啱size L o既美女~~
著上身仲會好收身~ 信我~!!!




拼色效果不錯的~

腰位仲有夾咗lace~~




裙腳仲有通花~^^~














\













<sales item>

減咗價~ 抵買~^^~

韓仔 mint color off shoulder 拼lace upper chest deco a-line op~






close up睇下~~~

off shoulder位係自己綁~~ 露多露少~ 自己控制~~~

衫身a-line~

如果肥小小~ 十分ok~

完完全全幫你遮晒d肉仔~~~



講真.... 有幾多女仔真係可以十全十美ar~~~







可以加返條腰繩仔~~ nice 呢~




























好耐無post日牌野~~

唻返款op~~
eyelashes lace 9分袖 one piece~~~

2色入~~

白色~~






我杯茶~^^~

好靚ar~~~~ 衫身有內里~~

後幅係雪紡~~












配上呢種eyelash o既lace~ 吸引好多~~~~



















想瘦d~ 可以揀黑色~^^~









一樣靚麻~~~

始終好多女仔鍾意黑色~~~






























<sales item>

lurex黃色線仔拼lace長長下擺 背心op~~

當op ok~

當打底 ok~

加件外套著仲nice~^^~ wakakakaka~~

sales la~ 抵la~~~









































<sales item>

$155 o既韓仔雪紡西裝外套~~~~

有shoulder pad~~ 個膞形會挺d~~

白色~~~






























有對韓國斷碼鞋仔~

豹紋pattern~ 毛毛底~

last一對~ size 35.5 - 36 碼~~~









1 則留言: