2014年9月25日 星期四

忘記了原本的意義

 


我返唻LA~^^~

唔知點解呢~ o係放假果幾日到, 係勁掛住個blog~

真係超級手痕!! 超想寫blog~

令我諗返起, 最初最初時o既我~



第一次寫blog, 係8-9年前

果時同訊訊拍拖, 無無聊聊咁寫下拍拖o既野~

去邊到玩, 去邊到食野

幾咁單純



之後, 打算結婚, 就寫下婚blog~

就係咁寫下寫下~ 成為yahoo blog頭50名o既blogger~



再之後, 結婚後, 識到一大班blogger~

直到開鋪, 有你地支持

直到依家, 好多客人其實即係blogger lor~

你地一路陪住我~

好感激~^^~



令我諗返起, 寫blog o既最初意義

到底, 我想抒發o既到底係咩呢?

到底, 我想o係到表達d咩呢?

到底到底, 我o既熱情會維持到幾耐?



近年寫blog, 開始商業化

諗返早幾年, 開始有PR公司搵我寫Products~

一開始都幾開心, 感覺自己好似有價值

但寫下寫下... 感覺無咗自我

之後, 飛韓國愈唻愈忙, 先推走晒d products o既代筆~

諗諗下, 有好有唔好

好o既, 當然係有人肯定, 多咗人睇自己個blog

壞o既, 真係接受唔到寫products有一定指引, 根本做唔到自己

(始終... 受人錢財, 替人消災)



所以做返自己~ 最開心~^^~

講到呢到~ 最想講o既係~~

距離下次飛韓國仲有十日左右~

呢10日我可以有時間慢慢寫遊記~~

hahaha~~ 我最鍾意寫遊記ga la~~~~

最最最最後~~ 希望大家捧場ar~~~~~~~~~~~ yeah~~~









韓仔紫紅色 a-line 雪紡2層layers 長袖top~~

玩o既係顏色+cutting~~

講真呢~ 如果佢白色or其他主流顏色, 我就唔會入貨lu~

正正因為佢隻紫紅色好靚~^^~

真的~!!!




cutting十分好~~

a-line ga~~唔仲有2層layers~

散散地~~ 又靚又舒服~~






簡單一件ok了~~






有時著衫呢, 唔駛煩太多~

我鍾意呢隻色~ 咪買lor~

做人簡單d唔好咩~^^~

























wakakakaka~~

唔好問我佢係韓仔定日牌...

是咁的....

佢個hang tag係韓文... 但label係日文~~

可能係又日又韓呱~~~

但呢~ cutting百份百係韓妹cutting~~

因為韓妹背心裙款就係咁~^^~ 靚~!!

hats patterns sleeveless one piece~~



2色入~墨綠色~~~






其實見過我真人, 都知我膞真係幾橫~

難得呢件op著到我咁嬌小可人~ wakakakaka~~~

















\





仲有黑色~~~

我無著上身~^^~

其實效果差別不大~

只係視乎你鍾意綠or黑~~~
























日牌類有一定market~

就好似呢件cecil mcbee咁~

以為大把fans~

近年回歸平凡~ 出o既tee大眾化得唻好易接受~~

而且... 實在太太太太太易著~~



cecil mcbee original printed white tee~~






長袖棉質~ 舒服~ 易carry~

夠晒易襯la~















襯半裙or短褲都可以~^^~

最緊要價錢仲十分平易近人~~~



















韓仔塗鴉pattern 色丁料 闊袖款 有袋top~~

係v領款~

眼見好多韓妹著v領都著到鬼咁性感~~

haha~ 我個人比較保守~~

唔會"發"開個領著~~~~

鍾意小小性感o既~ 可以試下韓妹type~~~ 變跌膞都ok~~~






呢件top個pattern夠靚la^^~
































好la~

比我回一回氣先~^^~

睇住呢幾件先~~~~~~~


1 則留言:

  1. 很多不孕的女生都想要有自己的孩子,因不能生的关系感到非常伤心,放心现在的医学非常发达,你可以选择代孕机构,想要有自己的孩子绝对不是问题,来这家wukelandaiyun.cn代孕机构,方法绝对有效,他们的医生利用最新技术和最佳方法,帮助你们取得积极的IVF项目成果。

    回覆刪除