2014年9月11日 星期四

包容+包容



成日話香港人要學包容...

依家一聽話要包容就煩...

但... 我都要同訂咗貨o既美女們講, 多謝你地o既包容~

就好似今個trip咁, 我o係9月1號開始收到韓國o既貨, 直到今日, 都仲未收齊

好多訂開貨o既朋友仔都知, 好多時都大約等2星期,

仲要好多時, 訂3件, 梗會有1件會無貨...

多謝你地o既耐心等待+包容...



通知大家, 韓國批發尋晚正式放完中秋假~

最遲o既補貨會o係下星期2-3前會全數到hk

當然, 都有機會返唔齊

始終... 我人在香港, 靠o既只可以係韓國o既agent, 都要佢合作幫手追貨

講個agent... 已經轉咗第三個...

硬係個個都有甩漏...

試過比佢話返我轉頭, 佢話點解每個款都有咁隻色?

吓... 一個款有2-3個色... 是常識吧...!!

即係, 佢叫我最好每個款只訂一個色, 咁就唔會搞錯顏色, 搞錯件數...

咁都得... 真係吹賬...!!!!!

其實... 我真係好識包容佢...



最後, 我都好希望可以準時, 而且全部收齊貨~

再次多謝大家o既支持ar~^^~

我會努力幫大家追貨~~~~~













韓仔twin set 2件套~~

白色恤衫款~
top - 恤衫綁腰闊袖~

innter - 吊帶棉質拼恤衫腳~



韓國今季好多都好plain~

秋裝起~ 感覺有好款都好中性~~

感覺不錯~

因為易著~~ 唔駛煩打底~






留意恤衫o既感覺都有設計~ 加咗綁腰就girly d~




闊袖款~~~




我幾愛~^^~

有黑色的~~~









入面件吊帶是咁的~



























韓仔 黑色棉質 前幅拼lace deco 長袖長top~

單色~~

衫身唔算貼~ (有小小肉地仲靚~ 因為我都唔算可以撐起佢~)






靚就當然靚o係前幅o既lace deco la~~~






,要知道, 要搵件長小小o既top~ 依家唔容易

依家好多top都好短~~~






























我好愛呢件tee~

除咗補數外, 我仲入咗件比自己~~

快d凍d la~~ 我可以著la~~

有時覺得韓仔tee帶點可愛~

佢地d 公仔pattern硬係有創意d~





韓仔灰間條 闊袖 printed公仔pattern tee~~






可以襯短褲都ok~^^~












咁樣加紗裙襯都可以wor~^^~ hohoho~~

變化多多~ 感覺都唔同~~~

























嗯~ 呢個袖, 應該叫佢做"斗蓬袖"~

淺灰色拼斗蓬袖 長衫~

其實可以做op ga la~ 因為唔短身~~~






我之前會叫佢做飛袖~

但~ 佢個袖形仚得太長~~ (中袖)

感覺好似斗蓬形咁~~~~ 都幾特別~






衫身都偏鬆~

個shape都ok ga~~




























依家o既減價星期四唔見咗.... sorry~~

所以都揀咗2個款~

平小小sell出去~~

韓仔 粉色雪紡 前幅拼lace soso vest top~~






不錯看的一款~~

諗下依家著得~

遲d凍d加件外套著都靚ar~^^~































好多女仔都知hoyaa呢個brand~ 價錢唔算平~~

呢件屬於夏季o既twin set~~

last one~~~

hoyaa set blk lace + chiffon top~~

面: lace 拼尖形雪紡雞翼袖top~

底: 吊帶棉質vest~









著上身感覺幾"仙"~ haha~

呢個字我o係個客身上學返唻~~~






的確係幾靚ga~^^~

hoyaa出品麻~~~~ 靚野多~

























好la~ 明日再見~~~

1 則留言:

  1. 我有个朋友本来无法怀孕的,但他们选择了代孕机构因为比较安全,试管婴儿特别伤身,医生是使用现代化的方法,高专业性医学,现在他们有了孩子好开心,如果你们有这样的需要,推荐你们wukelandaiyun.cn代孕机构,他们的代孕机构算是世界级别的,非常棒。

    回覆刪除