2014年9月12日 星期五

happy friday sales~



我今日好叻啊~~~ WAKAKAKAKA~~~

返到鋪仔食埋個LUNCH, 再影埋D相, 寫埋個BLOG~

都只係4點左右~~

HOHOHO~ D時間好似多返D~~

梗係LA~ 等韓國返貨都接近尾聲LA~~

等埋下星期果轉~ 我就可以爽晒~~~





今日做SALES o既原因~

係因為睇唔過眼... 鋪仔仲有d夏天款

雖唔唔多... 但都要清貨ga~~

好彩... 大家成日都好支持我~^^~

hee~~~ 我好開心ga~ 成日話人要知足~

唔可以貪心~^^~ 安份做自己~~









但~ 我做sales~ 永遠唔會要大家蝕底~~~

就今日都有幾款係秋裝~~~

大家有時o係街見到d韓仔tee~~

平平都都接近二百大元~

今日有款~^^~

sales price $120~

真係好抵ar!!!

韓tee~ 仲要長款~~ 唔係短到著唔到~~~



cute cute兔~

闊袖款長tee~~

3色入~

深灰~~


\



其實長度都差唔到夠做op la~

加返條legging就ok la~

o係咪好方便呢~










個兔仔真係幾得意ar~^^~











白色~^^~

其實著長tee真係無乜所謂~

放假著~ 去旅行著~

屋企著~ 點著都得麻~~~


都話可以做op....













100%純棉~ 好舒服ga^^~








仲有黑色~~

可以加返條紗裙著~ 再襯legging~ so nice~~~




























sales lu~^^~

其實之前都唔係賣得好貴~

完全接近批發價lu~~~

點解人家賣三百大元~ 我只係賣一半價錢~~~



2色入~ 雪紡A-LINE 假2件撞色 長款背心TOP~

粉色~

衫身都算長~~

差唔到仚晒我o既短褲~~~




a-line cutting好靚~^^~

散散腳~~ 仲有內里o既白色雪紡撞色感~











see~~



個shape o係咪好靚呢~^^~




















mint color~~

我自己自留咗粉色~^^~

當然mint color都好靚~~~



































韓tee又到~^^~

啱啱新返ga~~~

灰色棉質印floral 闊中袖款 tee~~




統一~ 今日做得sales~~

韓tee都係一律$120~

又係抵到爛~~

同埋呢個款真係唔差~~~ hohohohohoho~~~~
































得返last one o既韓仔黑色車繡飛袖 top~~

棉質料~ 最靚都係個袖形~








車繡飛袖不錯看呢~^^~


























好la~~ 星期一Blog再見la~^^~


2 則留言:

  1. i want to buy 灰色棉質印floral 闊中袖款 tee~~

    回覆刪除
  2. 想找安全的代孕服务和价格合理的代孕机构,我本人建议您来这家wukelandaiyun.cn代孕机构,诊所也有一个广泛的捐助者数据库,满足客户的所有个性化需求,也有多语种的工作人员使客户在诊所更舒适,方法绝对值得您相信,他们还有很多配套给你选择,欢迎里询问。

    回覆刪除