2014年6月9日 星期一

點解無野賣?










HAHA~ 真係唔好意思...

呢幾日開鋪... 都有D新o既客仔唻搵我...

但唻到... 問我點解鋪仔無野賣...
其實新貨已經清得7788...

如果你之前又無訂貨... 咁真係無咩野睇...

一.一"





而我... 大家都知, o係韓國返唻之後1-2星期內, 我都係忙到傻...

執貨... 分貨... pack貨... 寄貨...

一腳踏麻...

真係未有時間去入新貨...





嗯...

隔太耐無見大家又唔得~

深知要保持"爆光率"~

十分重要呢~^^~







爆光爆光爆光爆光~~ haha~

所以就算夜咗~ 今日都要照寫blog ar~~

事但la~ 大家夜晚睇blog都無所謂la~~~

講起夜晚...

我大件事la...!

話說星期六晚我突登2點幾沖完涼, 諗住可以3點鍾瞓覺...

點知...

屎火la...

瞓唔著wor....

o係張床到反唻反去... 熄晒燈...

諗住合埋眼就可以好快入睡...

唔得lor...... 真係好痛苦啊...

最終幾點瞓...?

哈... 我真係勁...!!

口能已經慣性"天光瞓"

最終搞到6點先瞓... 真係叫救命...

至於訊訊? 梗係晨早瞓咗la~

連我幾點瞓佢都唔知...











今日outfit^^~

好愛上身衫~ 都好愛條裙褲仔~~



top今日補貨返咗~ 有小小貨o係到~

韓仔扇形袖 米色棉質 後拼黑色蝴蝶結 top~~




返唻之後, 已經著咗2-3次~^^~

因為真係舒服~

咪睇佢係淺色~ 如果著淺色bra bra~ 係免打底ga!!!!








扇形袖好靚ar~

同埋後幅o既蝴蝶結都好靚~^^~






























日牌 淺藍 lace直紋袖 橡筋腳 top~

單色~~

淺藍~ 粉色系~ 不錯呢~~~









不過入面要打底~ 因為夾底係lace邊~~~




靚在個手袖連住底o既lace邊~

顏色都好吸引~

最緊要~ 價錢十分ok~~






























twin set~ 2件套~

雖然平實~ 但十分好著好襯~~~

outer - 薄料白色長袖外套~

inner - 黑色棉質 a-line 背心op~


















外套好易襯~~ 同埋好透風~ 純粹遮下手臂肉~ 多個option~







又可以咁樣綁埋~ 不錯不錯~~~~

套set價錢十分吸引~~~




件inner op又可以用唻襯其他款~^^~
















日牌牛仔反摺袖 綁腰 有袋 op~~

我like~!! 試上身比想像中好~~




causal得唻又有小小款睇~~~

反領扣鈕款~~




2邊腰位綁帶感覺girly d~






















韓仔 pointelle 白色短袖 波浪腳 top~

呢件outer o既POINTELLE我幾like~~

用唻襯撞色color, outstanding feel不錯~



































韓國款仲有一件現貨~~~



1. twin set~ 2件可以分拆~

2. 牛仔布質feel fresh~ 加分~

3. 好韓feel ar~~

4. 絕對平靚正~~ 真的~!!!!!

牛仔布質 花點點 雞翼袖 + 散裙 2件套set~~

成日覺得買韓國套set好貴~~

呢套抵返~^^~

happy tansy price $220/set~~

深色combo~~~



2件可以分開著最好~^^~






















1 則留言:

  1. 其實我都鍾意尓藍牛仔短褲,我驚短,脚肥呀!

    回覆刪除