2014年6月23日 星期一

MOODY MOODY MONDAY

 


當我屎趕爛趕...

點知都係趕唔切4pm出blog...



哎呀~~~

今日好好好好好moody....

星期一... 永遠都係咁...

點解一日假期咁快過...

仲要所謂o既放假... 都要pack件... 覆野... 做野...

都唔係百分百放假... 一.一"

唉....



不過好消息係~ d訂貨已經全部返晒~

如果我仲未通知你地...

請你地主動send message話我知~

因為有d款係訂唔到返唻~ (so sorry...)













推介~!!

有肉地o既美女們啱著~
就算連唔肥o既美女們都啱~

同埋夠長身~ 又有款~^^~



日牌 lace shoulder 拼牛仔橡筋腰 散裙op~

闊袖款~ 手袖位唔短身~

仚到手臂仔~^^~ yea~~~~






同埋

腰位o既橡筋唔緊~~ 好緊要ar~~~





reli nice~

一件過搞掂~^^~




























訂貨款~~ 訂多咗一件返唻~~~

現貨得一件~~ 之後要再訂la~^^~

日牌 lace膞連夾至衫腳 麻棉質 白色top~~~

感覺... 好fresh~^^~






後領有粒鈕仔扣~~




最靚都係膞邊至衫腳底o既lace part~~






我鍾意白色係有原因的~

夏天太熱麻~~~

白色點襯都靚~^^~



































日牌 棉質 反領杏白條子 闊袖tee~~

brand studio CLIP~

行過jp outlet o既朋友都會見過~^^~


衫身鬆鬆地~~~

日本野~ 都係偏鬆d~ 舒服d~~~


































韓仔收身 中袖款 線仔質 花邊手袖/裙腳 op~~

白色~~~






側身睇super slim~ 仲要完全睇唔出我著咗條半裙~~

收得好~!




可惜白色影出唻太光~~~

嗯.... 訊訊.... 我想換相機ar....

快d sponser我LA...... >.<"
































韓仔 車繡網質圈圈 VEST TOP~~~

今年好興呢類TOP~

不論襯裙OR直筒褲都OK MA~






CLOSE UP睇幾靚AR~^^~

同埋呢件韓仔唔貴WOR~ 值得入手~~~





























好LA~^^~

遲咗30分鐘~~~

都好過無~~ WAKAKAKAK~

沒有留言:

張貼留言