2014年6月20日 星期五

開鋪時間~

 


嗯... 雖然o係facebook已經註明開鋪時間~

但仲係好多人開鋪o既時間...

我知... 係我衰...

有時會休息... 但有時, 我真係有急事緊要野先會休息...



星期一至星期五 : 3pm - 8pm

星期六 : 2pm - 6pm

星期日 : 休息



當然~ 如果真係心血來潮想唻探我~^^~

whats app我~ 咁就最perfect~







講返訊訊單野~

haha~ 好多朋友仔都好關心訊訊~

多謝你地~^^~ 有心有心~~~

話說果晚10點幾去睇急症~

搞到零晨2點幾先返到屋企...

(訊訊好樂觀咁講仲可以睇埋世界杯~ 第二日唔駛做~)

基本上驗咗無大礙~ 但要滴消炎眼藥水~

瞓咗1晚之後, 已經消咗腫~

視力無影響~ 好彩mic mic無抓到訊訊o既眼球~









monica j o既op~^^~

都好summer~

有客話monica j o既op好返工feel~

um... 又唔係ar~ 呢隻pattern好refreshing~~

花花直條 後腰收拉鍊 背心散裙op~






散裙收腰~ 有內里~

基本野已做得幾好~

加上pattern o既碎花夠靚~^^~
































韓仔 車花布膞 拼雪紡雞翼袖top~~~

粉色~~~

靚在膞位~ 同埋顏色好soft~~~




我覺得除咗面衫~ 都可以用唻當底衫襯吊帶款~~




尺寸唔貼身~~~ 仲鬆小小tim~

































韓仔 黑色雪紡花花粗間 闊袖top~

雪紡質~ 唔駛打底好爽~~~




鍾意黑色~ 又有肉地o既美女們就最啱~~

































日牌 天藍色拼 網花腳 背心top~~

天啊~

呢隻藍色真係抵擋唔到~~~ 好靚ar~~~




拼咗花網腳~~ 層次感多咗~~~











好多人都問呢條窄牛有無得訂~~

上星期訂果d會o係明日到香港~

如果再訂, 就要等2星期lu~^^~


































韓仔 lace shoulder + sleeve 拼棉質top~

平靚正o既一款韓top~~~















4 則留言: