2014年6月25日 星期三

睇波熱~

 


WORLD CUP開咗一段時間~

訊訊就成日晚晚睇波...

搞到原本唔睇o既我... 都睇埋一份...

真係好無奈...

無奈o既原因係... 對足球零智識o既我...

點解會睇埋一份ga...

有時睇到情緒高漲,... 仲會拍枱大叫... (當時夜深人靜...)

訊訊仲會叫我冷靜d...

呢個... 唔係我...

>.<"



唔知尋晚大家有無睇意大利對烏拉圭呢~~

前鋒o既蘇亞雷斯咬人...
睇到傻咗...

當場咬人...??

訊訊話佢已經有前科...



呢個世界盃... 只會愈來愈緊張...

16強... 8強... 決賽...

不過~ 訊訊好似話決賽會睇唔到~

原因...

決賽期間... 我地身在韓國入貨~~

訊訊仲話, 如果時間許可~ 可能會o係韓國o既炸雞店叫炸雞+啤酒~

(諗下好la~~ 邊有咁多時間~~~~)













所以... 睇波... 又點可能早瞓呢...

我都想早d瞓.... >.<'



日牌 反領lace upper chest & shoulder 中袖款top~~

米色~~~

推介o既一款~~~

上半身o既睫毛lace好elegant~~~




衫身唔貼身~~







仲可以比我tuck in~ reli nice~~~

減咗價o既價錢好吸引~~

絕對抵買~!!!















仲有黑色~~~~

不過未試上身已經SOLD LA~~

要訂貨~^^~

黑色點都感覺瘦好多~~

















日牌 闊袖款 直條TEE 拼面層LACE TOP~~

花邊腳~ 單色~~

底層係直條子~~面層加咗層LAYER~~~~





闊袖款~ 好易著呢~~~





同埋又唔駛打底~~ 感覺幾好~























返工款~ 帶小小型~^^~

日牌寶藍色 反領扣鈕款 腰2邊百摺 飛袖TOP~~~



型o係手袖到~ 有2層~~~

衫身腰側2邊做咗百摺~~





絕對會著瘦人o既一款~~~



都係果句~ on sales price好吸引~~~

























日牌 粉色lace +雪紡袖 有內里top~~

單色nude pink~

帶小小dirty pink o既感覺~







衫身偏闊~~

啱有肉地o既美女們~^^~

仚埋手臂~ 正啊~~~~

























好la... 到呢件...

唔知o係咪大頭蝦定係漏單...

最終發現多咗件長裙~~

或者有發覺你地訂咗... 但我通知你...

請主動話我知....

韓仔洗水牛仔拼百摺長裙~



呢條長裙~~~ 我有留比自己ga~^^~ haha~

太靚la~ 夏天著真係無得頂~~~~











 




最尾仲有今日O既短褲仔~
側邊拉鍊~ 後腰係橡筋~
SUPER SLIM AR~ CUTTING好好~
FREE SIZE~~
大約FOR SIZE S - M~~






 

沒有留言:

張貼留言