2014年6月11日 星期三

我又被騙...



屎人頭韓國agent...

成日老點我...

又話今日有貨收...

點知, 咁知晨早打電話比香港運輸...

先知道... 無貨收啊...!!!

之後, 先知... 被騙...

原本話上星期尾出貨, 呢個星期一收...

之後, agent又話未齊貨, 要等多一日...

再之後, 話呢個星期一終於出貨...

點知... 今日又被騙...

最終話要明日...



所以各位...

我真的真的真的唔想拖大家...

但韓國agent真的真的真的好唔合作...

各位等多1-2日...

明日返到貨之後, 我會極速分貨ga la....

有望今個星期可以解決所有訂貨...

so so so so sorry......



諗緊... 唻緊睇下轉唔轉agent...

轉過第二個...

可能呢個合作耐... 摸得出我o既脾性...

唉....











今日重點推介我條靚靚爛牛~~

haha~

不過可惜得size s先訂到~~ (26 同27)

我著繄26~ 其實2個碼我都著到~

26就貼d窄d~

27就鬆小小la~~~





睇相先~^^~









日牌olive des olive lace allover 荷葉領/手袖 a-line plain top~~~

有內里~ 安心唔透~~






鍾意夾底都有埋荷葉邊~~

領形已經靚~^^~






留意到~ 衫身其實係A A 地shape~~

所以衫腳位加闊咗~~~ 不錯的~





















2隻色~

仲有隻mint色~~



2隻色都靚ar~~~但... 你地都知... 係buy白色~~~ hahaha~~~












咁樣襯我條爛牛好得ar~^^~

顏色夠summer~~~


























原來講下講下~ 都好多人識cream burlee呢個brand~

佢已經進化到... 返工d, 夠修身, 夠大體o既image~

日牌 白色網點shoulder 黑色散裙 (收腰側拉鍊) op~~~




絕對夠收身~~~ 同埋真係著得夠瘦~

其實10個識cream burlee呢個brand都知佢地d衫好多時都著得瘦~~

堅的~!!!









本身隻料幾好~ 夠挺身~~






























終於試上身~

型型地~ 扮mc queen~

韓仔mcq 立體deco 雞翼袖 杏色長tee~

留意~ 打底自己襯ga~~~




主打都係睇衫身中間o既MCQ deco~




衫身都係鬆鬆地~

呢類TEE襯牛仔褲OR短褲都好睇~~~

夏天熱辣辣~ 好選擇~




























韓仔花花TEE 闊袖鬆身款~~~

底裙又係另加的~~

黑底花花~~~




簡單D, 但有小小花款~~ OK LA~~~

始於韓TEE唔貴~~~ D料又唔差~~~































好LA~^^~ 今日條窄+爛牛~

型呢~~ CUTTING同以往一樣~~

因為我好愛呢個BRAND麻~~

但就加咗洗水+爛o既Effect~~~
















要留意~ 只得size 26 , 27 ja~~~

現貨唔多lu~~~



2 則留言:

  1. Hello Tansy,想問你有無賣你著緊果對涼鞋?or有否話我聽邊度有得買?thx

    回覆刪除
  2. Hello Tansy,想問你有無賣你著緊果對涼鞋?or有否話我聽邊度有得買?thx

    回覆刪除