2014年6月24日 星期二

下次幾時飛~?



話說已經有唔少朋友仔問...

下次幾時飛~

嗯...

說時遲那時快...

下次飛係7月6號...

時間過得快... 話咁快已經到6月尾LA~~

所以~~~ 呢2星期鋪仔會進行減價~^^~



成日比人問...

乜你D減價空間咁少GA?

澄清...

我唔係賣得貴啊~ 你話人地一件正價賣幾百大元... 一減可以減到半價...

但我一件賣百幾二百蚊... 我都已經盡量減GA LA...



我唔取巧~ 有時已經話幫大家代搵款~ 當然唔係百分百搵到~

但搵到o既價錢都係做返我o既開心價~



所以... 我盡量減~~ 減得就減~^^~

等大家再買得開心d~~~











日牌 花花c-thru 反領top 拼假2件黑色紗裙op~~

嗯... 今日我下半身好似著錯野~~

haha~~ 格格不入~~~~

假2件o既op~~

效果不錯~~




花花上身今年大熱~~拼埋紗裙op~ 一件過搞掂~

唔駛煩麻~~~







衫身尺寸都偏鬆~

留意手臂位都仚到一半~~~




























日牌 布質通花 飛袖 鈕款 top~~

白色通花~~ 有輕微車繡花款~~~






close up睇下~~~

清得唻都叫有d野睇麻~~

舒服~~~









衫身都鬆小小~ 因為料子本身無彈性~

所以要做鬆小小~~~~














\













日牌PDD mustard yellow 拼雪紡彩點點op~~

闊袖款o既PDD~ 其實好多人LIKE~

鍾意日牌o既朋友仔鍾意佢色彩豐富~




衫身尺寸一如PDD特色~
































日牌 荷葉袖 粉紅暗格紋 連內里TOP~~

佢原本最靚係襯半截裙~

可能明日再試上身影相~~






靚就靚o係荷葉袖邊~~~

同埋本身顏色好fresh~ 唔會太粉~~














最鍾意佢衫身已經有內里~ 唔駛再打底麻~~~























今日有2款韓仔o既lace打底衫~

sales price出售~^^~

白色~~ 有內里長lace背心打底~~~




























到黑色~黑色o既lace花同白色lace係唔一樣ga~~~

而且短身d~~~用唻襯下衫very nice~~





































今日有對斷碼鞋~~

yeah~ 就係佢la~^^~得返37號~

試上腳呢~~~

感覺最好for size 36著~~~

所以36號o既朋友有福la~^^~

last one~~~~


















沒有留言:

張貼留言