2014年7月2日 星期三

今晚早收增肥去~

 


呢個星期o既開鋪時間可能會有調整~

因為鋪仔d貨清得8899~~

所以唻搵我之前最好話一話我知ar~^^~





就好似今晚咁~~

有family dinner~ 講明要食多d~ 食勁d~

所以... 增肥晚餐今晚等緊我...



有blog友仔話我又瘦左~~

no no no!!

錯覺...! 係肥咗...

肥咗好幾磅...

手臂... 多咗小小肉~

pat pat多d肉~ 最勁好似係腰...

之前26"腰o既牛仔褲... 好似著唔落...

感覺要爆la....





無女人係十全十美~

所以明白女人天生愛美麗~

天生貪靚~~

正如我有好多客都有肉地~

佢地成日都講...

tansy你就好la... 咁瘦...

er... 澄清... 其實我係捱得辛苦...

如果... 我咩唔做...

每日淨係食+瞓...

想唔肥都幾難~~

就好似上星期咁...

眼見自己肥咗幾磅...

即刻捉訊訊落去游水...

狂狂狂游~~

只要有意志...! 絕對做得到!!!











好LA~~~~ 睇靚衫~^^~

韓仔 粉色 拼通花前幅 綁腰繩 背心OP~~






顏色美美的~

CUTTING也不錯的~

唔係雪紡~

今年好興呢種麻棉料~~

勝在易CARRY~ 唔會太女人~~~












感覺唔束腰靚D姐~~

HAHA~ 不過~ 佢有腰繩~ 就束埋比大家睇下效果~~~































韓仔 天藍色 LACE 花 闊袖TOP~~

天藍色為主~ 前幅加咗LACE花~~

ON SALES ITEM~^^~

呢件韓仔十分抵買~~~~!!







尖夾款~~^^~ 小小闊身~~~ 又可以仚埋手臂仔~~ NICE~!



































呢件韓仔都減價~^^~

原本$2XX~ (即出面仲貴...)

依家$1XX~

ON SALES LA~~~~

韓仔白色 LACE通花夾邊 拼裙 連內里 背心OP~~~


睇真D~



白色OP巧美啊~~~~

其實真係好靚GA~~~





































終於唻返件日牌~

其實我唔講... 都睇得出~

鬆D~ CUTTING都似~~~

日牌 LACE闊袖TOP 拼黑色直筒裙OP~~~




嗯.... 推介比有肉地o既美女...

因為我著上身後... feel到自己唔夠肉地去著佢...




最好pat pat再多d肉~

body就唔會咁鬆動~~~






























日牌ingni dirty pink eyelash lace 中袖 outer~

又係on sales item~^^~








其實好易襯~~ 咁樣一件已經ok la~^^~







































日牌twin set 白色背心top + 直筒短褲~~

最鍾意係白色短褲~!!!!!!!

天啊~ cutting太好la~^^~






價錢已經盡量調低~~ 2件套wor~~

單單一條短褲已經接近二百大元la~~
依家加多小小就有2件~^^~



























短褲後腰係橡筋腰+拉鍊~~~

所以cutting包好~~~










沒有留言:

張貼留言