2014年7月7日 星期一

july korea trip - round 1 (早晨星期一)




hey all~~~~~

good good good morning ar~~~~

今日要返工呢~~~

放完個星期日, 今日要做野la~~



不過咁... 我有好多客都係全職媽媽~

即係話... 一年365日都要做野~~

haha~~ 媽媽最偉大~~~~

有d媽媽, 又返工, 又湊小朋友~ 仲照顧得好好tim~~

果d就真係強者la~~~

總之~ 今日心血來潮~

要向天下媽媽致敬~^^~













有d朋友仔知道~~

尋日搭零晨機到韓國...

訊訊比錢upgrade做business class~~

好似好豪咁~~~ (多謝訊訊~)

佢話對大家都好wor~~

但... 其實我全程機都瞓唔著ar......

原本坐細細地o既經濟艙座位咪幾好lor...

加埋我個枕頭可以挨住窗邊瞓... (平時我都可以瞓到好林ga~~~)

點知... 依家... 個位太大...

我側瞓唔掂... 又挨唔到個窗...

平瞓又唔舒服...

而訊訊呢...

差唔多由頭瞓到尾....

難為我... 真係好難為我.... >.<"

我覺得好慘lor.... 好似比錢買難受咁....

唯一覺得開心... 就係個飛機餐...

好味道~^^~ 真心覺得太太太好味道~~ haha~~~

當然.... business class o既servies都好到不得了....

但..... 依家講緊要重要係...

我根本瞓唔到... 呢個先係最大o既issue......

















好la~^^~ 第一轉~~~

7月份o既first round~~

韓國呢到差唔多季尾la~~~

記得上年8,9月唻果時, 已經轉晒季~

以為今轉唻會有多d items on sales~

心諗個價錢可以再低d~

點知... 又未開始做sales wor...

激屎......

不過算la~~

就算無減價~ 我都依keep住自己個水位ga la~~~

我o既goal係... 賣又平又抵又靚o既韓仔~~

如果唔係咁, 又點keep住你地姐~^^~

是吧是吧~~~











今轉特登叫訊訊搵塊白色o既布做background~

因為成日影出唻o既相有色差~

都係關於酒店房o既牆紙太黃... 搞到影出唻d顏色唔湯唔水咁~~

所以, 今次~ 呢個問題已經大大改善~^^~





















湖水綠(藍) 絮絮chest cover off shoulder op~

2色入~~

呢隻係湖水藍~? 定湖水綠~?

haha~~~ 偏藍色d d~

事關今季好興藍色~~~ reli!!!!



不過要留意~ 條腰繩係自己加ga~^^~ 唔包ga~~~








嗯... 隻色其實係愈睇愈靚~~~~!!!






衫身仲要唔透底tim~~

幾好一件過搞掂~~




加咗腰繩~ 感覺腰o既線條出返唻~~

當然~ 衫身唔係太窄~ 有肉地o既女仔都可以著到~^^~











加咗白so-so o既點綴~ 靚好多ar~~~~~










仲有黃色~~~~

都一樣靚ar~^^~












睇到如果唔加腰繩, 個尺寸大約幾大~~~








老實講~ 呢個款o係hk批發都見到~~

嗯... 我只可以話... 真係太貴la....

呢到差唔多平一半啊...!

如果$5xx... 我覺得真係太難負擔啦.....






















今季依然都係興jumpsuit~~

說真的~~~ 連身褲真係著上身有另一番風味~~

所以我個人都幾愛~~~

講得出係型d~ 好睇d~ 特別d~

總之... 女人著衫~

"靚"好緊要~~~

當你以為呢件jumpsuit好貴o既時候~

我會話你知~ 其實好抵買~~~~

below $200~~

吓~? 睇隻料好似好貴wor~~

錯晒~ 呢隻其實係仿西裝布質~

佢其實係cotton fabric再加咗printed ar~~



我叫佢做" cotton fabric + printed 橡筋腰 soso領/夾邊 jumpsuit"~

黑色~






黑色示範圖, 我刻意束高咗~~

感覺girly d之餘, 可以帶返腰位shape~~













close up睇清楚小小~ 領邊+夾邊仲有so-so邊~~~

so nice~~~~ detail位都靚就有分加麻~~




點解講佢係cotton fabric + printed?

好似仿西裝materials o既印花效果~~

講真~ 如果夏天流流著住件厚野西裝料出街一定熱屎咗~~~~








藍色~~~~














2隻色效果其實差唔多~^^~

不過藍色感覺再young 小小~~






而我著藍色呢件就無束高著~~

橡筋腰位唔會太緊ga~~~
























夏天唔少得長裙~^^~

好多女仔都偏愛長裙~~

me too!!!!!!

次次著長裙, 其實訊訊都話靚~

但永遠會話長裙好似唔方便咁~~

車~~~~ 我著ja ma~ 又唔係男人你著~~~

長裙的確帶來多d女人味~^^~





白色暗間top 橡筋腰拼拉架棉長裙~~~

背心長裙款~~ 正啊~~~~!!!

更正的是~~~ 佢又係under $200 ga!!!!!!!

不過咁~ 就要勞煩大家加件打底背心o係底~~~

因為佢得單一層~~~






我都係求其加件吊帶背心~

咁就已經ok la~~~~

暗間效果好靚ar^^ 閃閃地~~~






裙擺pat pat位唔會太貼~~~

hohohoohhooh~~~~






























呢個款~~~~ 係有客代搵ga~^^~

brand係"girl is"~

據講坊間大約賣$300~

嗯... 的確... 如果一件背心款賣$300 好似唔算太抵~

但無法la~~

girl is呢個brand不嬲都係中高價~~~

而且... 出名靚...!! 仲要係堅靚~!!!

立體lace + printed 有內里 雪紡 vest top~~



有3個花花patterns~~~

紫藍粉花printed~~~~




真係靚... 好靚~~

如果$2xx o既價錢我都覺得佢絕對抵買~^^~

buy buy buy buy la~~~~

而且又唔煩煩打底~ 一件過都ok la~~



























呢隻係第二隻pattern~~

直條子藍間花~~~

其實衫身尺寸+cutting都一樣~ 只係個printed唔同~~









都靚wor~^^~~~




呢個款感覺中性d~~


















而第三個花~

批發美女話係best seller~~

嗯... 我都覺得呢隻花最具女性美~~

紅花間間~^^~

始終有返d紅色elements感覺就會唔同d~~~






嗯... 頭大... 留邊隻好呢........

自己有得留~~~ must buy ar!!!!






































omg~~~~~

又係代客搵ga~~

當佢send呢張圖比我o既時候... 我就已經迷上咗....

>.<"


呢隻杏色LACE 好鬼靚AR~~~

好彩今日搵~~ 好快就見到~^^~



BEIGE DULL LACE OFF SHOULDER 雪紡OP~~~

好靚o既杏色啊~~~~~~~








其實唔一定要露膞咁著~~

(唔好意思... 其實我著得太保守... hahahaha~~~~)




全個膞仚都有dull lace~^^~ 超愛~!!!











當然~ 都可以當好似普通領咁著~~

幾錢呢...?

貴d~~ 個客話出面$5xx ar~~~~

幾貴~~~~~~~!!!!!






















今年仲興一種叫hawaii floral o既物體~~

即係大花~ 彩花~ 椰樹~ 果種花花patterns~~

的確~ 感覺無咁女性化~~

多咗客搵~~

同埋著上身好易carry~~

hawaii floral 散裙 sleveless op~

2色入~~

藍+黃combo~~








勝在衫身cutting好~ 因為散裙+腰形夾得啱啱好~

著上身條腰都感覺slim d~~


























仲有隻黑白combo~

唔好以為黑白唔好賣~

黑白仲多人like~

因為更加型~~~~










的確~ 以往花花都太女人~

今年d花花效果真係另類咗~^^~ 加分~~~~!!!!

























我知香港熱~ 所以我都唔想下下都加打底著...

熱屎人lor~~~

如果你係著nude色bra bra~~~

咁呢件就完全唔駛打底~^^~

假2件白底+粉top 背心~~~

單色粉色~^^~






even你有肉地都啱著~~~

a-line得好好~~

仲超有層次感~~ 買衫就要買呢d~^^~







同埋~ 唔貴麻~^^~






























老老實實...

呢件如果唔係個韓妹著住... 我唔會入~~~

有無搞錯...

佢真係著到好korean feel ga!!!!

點解... 我爭咁遠.... 一.一"

2 ways 吊帶 小碎花 橡筋腰 one piece~

2色入~~~

杏底~~

不過咁~ 其實... 我都唔係咁差姐~~ haha~~

起碼佢cutting不錯ar~~~






如果加對涼鞋~ 好好好summer ga^^~










所謂o既2 ways~

就可可以全完露膞off shoulder咁著~~

sexy d^^~



















仲有隻墨綠色~~~~












其實... 我話係3 ways...

睇下, 可以當圓領著~~ 個荷葉邊仲好靚tim~^^~

個小碎花pattern都不錯看~ 愈睇就愈好睇~~~~

























年年季季都一定要有間條~~

條子不分粗幼~~ 永遠都咁襟興~~~~~

2色入~ 條子 lace shoulder 闊袖款長tee~

藍白間~~




衫身尺寸都偏鬆~ causal款麻~~

休閒d仲好la~~






後幅就係plain color~ 只有前幅係間條~~~




















黑白間~~












oh yes~ 講漏咗~

後領仲有個蝴蝶結仔~~~








最靚都係shoulder位個lace 花~~~ ^^~

























我睇韓國女仔好多都唔怕露~

有時見佢地著住see-thru衫...

入面只係著住個bra bra...

嗯... 但又覺得佢地著得幾靚wor~~ haha~~

可能夏天hot hot~ 性感小小唔會太over~~~

lace top +娃娃散腳 vest top~

2色入~~~

黑色~~




衫身其實係a-line~

下擺超闊~

感覺有點似娃娃形~~













效果不錯呢~^^~














仲有白色~~~







呢類top o既顏色...

大多只係黑... or 白~^^~






我愛白色~~~ yeah~~~






















因為見到香港賣得貴, 所以先入~

其實唔算係我杯茶~~~

條子間 闊袖(束袖) 綁腰帶 長top~~

2色入~~

白底深藍間花~






腰繩位我無刻意綁緊佢~

由佢鬆小小~

的確 呢隻料幾舒服~~~

價錢依家都算相當抵~~~~

而且衫身又可以仚到pat pat~~~ 不錯的啊~~~~























仲有隻淺藍色~~

都係白色底~~

但個printed就係淺藍~

















反而呢隻色我就束緊咗腰繩~

最靚我覺得應該要襯短褲~~

再summer d~~~~

























黃色線仔拼金銀線 + 下擺lace 背心op~~

之前賣過銀色~~

依家係黃色~ (即金色)

效果我初初以為會好大肚feel~

點知著上身又唔會wor~

反而落落大方~~ 感覺好似"貴野"~








要自己打底ar~ 因為佢偏透~

效果真係幾靚~^^~







如果轉季~ 加件外套就已ok la~~~~



































仚袖款成日都有人搵~~

可以遮住手臂~ 個款又唔差~~

haha~~~ 所以~ 我明白~~ 女人買衫總有藉口~^^~

雪紡仚袖款 plain color 棉質 top~~~

3色入~~

黑色~~

我tuck in咗~^^~






襯咗短褲~~

感覺如何呢~?






仚住咗手臂肉~~ 正啊~~
















mint color~~








薄荷綠夠晒summer~~

而且又唔會太熱~~~




留意雪紡仚袖位係不規則ga^^~
















粉紅色~~^^~

其實衫身都幾長~~ 差唔多同短褲長度一樣~~












夠飄逸感~~~ 靚呢~~~~

























好la~^^~ 代客搵ga~~~

搵到... 著上身... 就唔捨得除...

白色啊.... 我已經忍住ga la..... >.<"

lace shoulder +層層deco + off shoulder款 白色top~~








留意睇~~~~

個層層deco幾靚~~

個膞位o既lace又靚~~




我又中招了......

好彩唔係太貴姐~~~~~











仲可以tuck in~~

感覺就無多層la~~~~

























今日有款外套~~

好著~ 唔熱~

夠長身~^^~

very nice~~~

candy sharp color 線仔 長外套~~~

天藍色~~~~












其實呢~~ 呢款外套太百摺~~

襯咩都啱~~

花花la~ 白色la~ 深色la~~ 點都可以~~~



















仲有sharp orange~~

橙紅色~~

帶小小似螢光橙feel~~









顏色以下圖為準ar~~~~
























仲有一條洗水+點漆 o既爛牛....

我都話自己肥咗la....

屋企d牛仔褲feel到迫...

呢條要著27碼先得.....

size由25至30碼~~~

xs = 25

s = 26至27 (27偏m碼小小)

m = 28-29碼
L = 30碼




效果靚啊~~

又係夠修腳形~~~

唉.....

屋企果D唔係好啱著....

即係要留呢個款27碼比自己........






































好LA~^^~ 最後今日都有條短褲仔~~

唉... 辛苦命呢~~

又係代客搵GA~~~~~

LACE面橡筋腰 2色入短褲~

有袋位的~~

腰尺寸由25"至35"~ 都可以去到幾闊身GA~~~

深色~~~























仲有淺色~~~







































嗯~ 預計今個trip會有4轉post~

3轉係正價~

last 1轉就係sales item~

而各位留意ar~~~

由於訂貨需時~

所以要預返今轉d貨大約o係18至21號先會ready到~~

當然, 唔係所有貨都會o係18-21號到香港~

只係局部~~

但有定心理準備都係好的~~

而且, 上個月先啱啱完~

今個7月份韓國trip都要比大家回一回氣先麻~^^~













好LA~~~ 搵我主力請WHATS APP我LA~^^~

OR INBOX我~^^~

我依家去瞓覺LA~~~~~~







沒有留言:

張貼留言