2014年7月30日 星期三

so GREY~

 




尋晚同個行家傾計...

佢仲做得耐過我... 佢大大話話都做咗10年...

明明客量應該好大... 但都頂唔順唔再開鋪...

下個月租約期滿就唔再做...

我問佢, o係咪加租加得勁?

佢話一唻係, 年年加租, 來貨價都貴...

加上鋪頭開到盛行盛市...

點都捱唔住

咁佢d熟客呢? 佢話d客買野都少咗

唉... 聽到真係覺得唔開心



其實最大困難都應該係個租金

年年加, 加租幅度太唔正常...

就正如, 我地加人工最多加幾個percent...

但加租... 下下加幾亞個percent wor...

點頂...

諗下自己... 唉.... 真係覺得好灰....



淡季唻到, 又要諗下點捱...

人睇我好... 我睇人好...

真係想咩都唔諗唔煩... 執咗佢休息幾個月...

咩都唔駛諗...

但收入呢...?

有時做人真係好麻煩...

明明應該好滿足... 但又煩呢樣, 煩果樣...

點解要咁複雜姐....



所以, 好多謝支持我+體諒我o既朋友/blog友仔~

我可以做到第5個年頭~ 真係唔簡單~

無錯~ 踏入呢個7月, 就邁向第5年la~

好似過得好快~~ 咁就開咗鋪5年~ haha~

原本想睇返開鋪果時寫o既blog... 但...

yahoo blog都已經無咗...

想懷念下都唔得~

諗返開鋪初時, 初初頭一年, 捱得幾辛苦~

walk in客少, 零客源, 好難突破~

直至依家, 多謝大家一捧場~

我無寫一日blog, 都有blog友仔問點解唔寫blog

多謝大家掛住我o既blog~

感激~^^~















今日返多咗one piece~~

日牌 mint chiffon (絲質) printed floral 腰間車摺 散裙op~

衫身全件有內里~~ 防透的~~~




夏天麻~ 就要有夏天的模樣~^^~

呢個夏天, 只係過咗一半~~ 有排捱~~~

所以floral printed最啱著~~~









其實衫身偏鬆~~

好彩腰間有車摺位~ 所以裙擺除咗散散之外, 腰位o既shape都收得不錯~~




























新鮮熱辣~ 今日啱啱到批發手, 我就拎咗佢返唻~

批發... 日本人叫呢種長度... 叫做"淑女裙"~

haahahahahahahaha~~ 好搞笑~~

我知, 今年都興返d長小小o既裙款~

但都唔駛改名做"淑女裙"呱~~~



2色入~ lace shoulder top 拼 恤衫散裙 連belt set op~~

黑色~~~






close up睇下~~

上身同下身o既料子唔同~

用咗恤衫條紋做裙~ 效果幾靚~^^~






仲有埋belt set~~~ 可以收返條腰仔麻~


























白色~~~~












白色可以睇得清楚d la~~




上身top o既shoulder area做咗lace fabric~~

但唔透wor~ 所以話唔駛再加打底~~

























韓仔雪紡層層layer vest top~

黑色~~ last one^^~ carry fm korea~~~






睇相la~~ 效果不錯的~~~~




































早排成日話搵op~~

嗯... 都啱~ 至成年以唻, 我都知one piece係方便易著~~

特別for返工~~

最好one piece裙可以做到假2件咁~~

好似上下襯埋咁~~~

呢件推介~

價錢唔貴~ (其實我有幾貴姐~~)

日牌 灰白間條子 拼牛仔裙 連腰帶 假2件op~~~




好似襯好咗咁~^^~

一件過~~~~

個腰帶如果唔鍾意, 可以拆走~~~~












實在太太太太方便~^^~



























好la~~~

外套款再次出現~~~

snidel label changed 線仔cotton knit 粉色 fancy button外套~~




佢o既特點係~ 每粒鈕都好好好好好鬼靚~~~

有水晶~ 有玻璃珠~ 有珍珠~~ 成本都唔少野~^^~














至於點襯~

太簡單~

咩色都ok~~

睇相~^^~























好la~^^~

希望我明日可以趕得切, 唔會偷懶寫blog la~~

因為我希望明日可以做返減價星期四ar~~~~~

4 則留言:

  1. how much? <2色入~ lace shoulder top 拼 恤衫散裙 連belt set op>

    回覆刪除
  2. 日牌 灰白間條子 拼牛仔裙 連腰帶 假2件op~~~
    how much?

    回覆刪除
  3. 现在代孕服务越来越被需要,但是市场上有很多假的机构,我建议你们来一家合法的代孕服务wukelandaiyun.cn他们是一流的,服务非常完善,他们拥有专业的医疗团队,完善的医疗设备等等,也有广泛的数据库的最好的鸡蛋捐赠者,绝对拥有你想要的孩子无论是男或女。

    回覆刪除