2014年7月8日 星期二

july korea trip - round 3 (倒數啦~)

 


時間好唔見洗啊~~~~唻到第三晚...

得返最後今晚同明晚補貨JA....

所以話... 我次次都要唻5日4夜就係咁解...

但都總覺得唔夠用...



就好似依家咁, 我自己留o係酒店房寫blog~

點咗訊訊出去幫我補accessories~ 同安排貨運~

等到12點打後, 我再出去補貨~~

晚晚搞到4-5點, 再返到酒店... 又覆野...

好似做唔停咁...



今朝爭d起唔到身...

o係張床到唔願起...

太痛苦la.... 好想瞓啊............

至於食野~

haha~ 可以放心~~ 我唔會食得少~~

只會狂食... 狂食... 同埋狂食~~~~

不過食唻食去都係果幾間... 真係太悶啦...........









好la~~~~

大家留意ar~~~

所有截單時間係明晚9pm~~

其實你愈早落單, 安排得愈好~~

試諗下~ 我d時間已經趕, 如果拖到遲一遲先唻落單...

唔係唔得... 但我分分鐘落唔切... or 趕到趕命咁再去補...

有時會補漏ga~~

同埋, 如果真係遲咗落單~ 唔係唔得~

但我就會pass比agent~~

咁... 大家都知...

一經agent手... 快極有限...

所以~~ 快快落單la~~

如果通知咗大家入數~ 都麻煩大家盡快安排~^^~

麻煩晒~~~~~



到第三轉~~~~~





forming~ forming~ forming~~

有朋友話forming唔夠~~ haha~

所以我拿拿林再po多一款~~

唔錯呢~~

linen cotton fabric 條子 2邊車勾花邊 綁腰帶 vest top~

2色入~~~

深色~~ (近似灰藍色~)




腰位自己束ga~~ 自行調較~~

有種好raw o既感覺~

但加咗2邊勾花~~ fancy咗~^^~










我配咗白色短褲~~ reli reli nice!!!




















有藍色~~~








summer d la~~

呢隻色我就無束腰~ 自然由得它~ haha~

反正又唔會走光~ 仲舒服輕鬆~~~
























自留~ 自留~ must 自留~~~~

其實之前上網見到人地有~~

我已經覺得呢類粗間娃娃款襯短褲好靚la~^^~

今次搵到~~ 其實主要留比自己~~~ hohohohoho~~~

粗間條子黑白色 娃娃散款 背心top~~






留意到佢後腰有拉鍊~

即係唔係單單一味闊身~ 上身位正常~ 中腰位加闊~~~~






唔駛打底呢~^^~ 安心~






哎呀~~~人地就係鐘意佢咁散ar~^^~ hee~~~

超愛~!!






see~~ 加咗條腰繩就變返有線條~~

very very very important!!!!!




























printed & pointelle allover fabric 手袖邊綁bow bow a-line op~~

2色入~~

藍色~

初初以為係牛仔布~

點知又唔係wor~~~

無牛仔布咁硬身~

而且感覺詩文d~~






隻色都好soft~~~

cutting a-line~

啱晒有肉地o既女仔~^^~






手臂位唔會太露~~ 今年太多露肉款~~

其實我知唔係個個都鍾意~^^~










又可以加返條腰繩~ 都話佢緊要ga la~~~










留意睇~ 會睇到隻布o既料其實幾特別~~~








到白色~^^~












嗯~^^~ 美好啊~~~~

簡單d~ 仲好la~~

睇得到有暗紋o既花花pointelle~~






























haha~~ 代客搵ga~~

佢話見到cherry車厘子好靚~^^~

搵返唻o既又唔會太貴~~

幾得意ar~~~~~

cherry blossom printed vest top~

2色入~

白色~~~






我襯咗魚尾裙~~

又幾夾wor~^^~

愈睇... 愈靚tim~~~~~












咁樣好夾啊~~~~

help~~~~~~


















仲有黑色~^^~












haha~ 今日個頭好好好亂...

因為今朝起身真係好痛苦...

所以咩都無搞到~~

求其影相就算la~~~~~~








黑色感覺都幾好ar~~~

睇到大約長度~ 又唔算太短身~~






















呢件op~ 終於減價了~

其實上一轉唻已經鍾意...

但我個人唻講... 就覺得貴....

依家佢終於減價~

咁大家就有福~~

希望佢d貨唔好清得太快~~~

白藍拼 連腰帶 有袋 sleeveless 連身裙~ 有內里~~

鍾意佢顏色配搭~

鍾意佢o既cutting~

同埋鍾意佢有種鬼妹味道~~ 唔識講ar~~~

總之就係鍾意~^^~








之前最平都要賣$3xx~

依家$2xx有交易~~ 太開心~^^~






條腰帶唔一定要綁~

or個蝴蝶結可以綁後腰都ok~~








































每次都不能少SGBG呢個brand^^~

連領帶 雪紡 plain color vest top~~

2色入~

始終雪紡衫易handle~~

寶藍色~~~




襯好o既領帶仔幾特別~^^~

原本件衫乜都無~ 加咗佢之後~ fancy好多~~~~










我襯咗白色褲~~~ 夾呢~~

仲好舒服tim~~~~




















白色~^^~

其實講真啊~

雪紡衫永遠走唔開呢幾隻色~~~


















一時走漏眼,,,

個綁帶位唔應該綁到咁高~

唔好睇ga~~~~






詩文d~ 襯下裙la~^^~

返工d~~




























呢件好靚ar~~~

我知我知~~~

點解我搵佢~ 因為我o係hk批發見到太貴la....

我要差唔多賣$6xx先得....

頂唔順...

唻到呢到搵~~~

成功ar^^~

想型~ 想靚~~~~ 真係唔少得呢條長褲花花jumpsuit~~

一件過~~~ 型到呢~!!!!






上身係花top~

下身襯長褲~

我即時send比個行家~~

連佢都叫我留返幾條比佢....

真係靚爆~~






附送腰帶一條~

可以綁or唔綁~~~






側身睇好瘦~^^~

好彩佢下身係深色~~~

咁就更顯瘦~~
































雪紡lace層層不規則layer shoulder top~~

2色入~~~

其實真係唔細件~ 唔貼身ga~~~

灰色~~



留意睇我個腰位~~ 仲幾鬆tim~~~






個不規則o既lace layer幾靚~^^~

仲可以遮埋手臂仔~ hee~~~














至於襯咩~?

太容易~~

想女仔d可以襯半裙仔~~

想causal d襯牛仔褲又得~






























白色~~

哎呀... 依家睇到d相...

覺得自己塊面好肥啊.... >.<"








白色唔套入去~

比大家睇下有幾闊幾長~~

真係唔貼呢~^^~


























又係代搵款~^^~

套set~ 2件套~~~

outer ~ dull 車繡lace 花邊腳短袖top~

inner ~ printed pattern 牛仔布 背心a-line op~~



2色入~~~



灰色~~~~

只係條背心op唔顏色~

outer都係配白色~~~






見人地韓妹著又係著得好靚~^^~

不過咁~ 配上一套~ 你可以拆開襯~ 都一樣好靚~~~














再講多次...

今季不可少的腰繩~ 再次出現~~

加咗腰繩~~ o係咪感覺都靚d呢~~






其實佢件op單著已經好靚~~

初初怕佢會好貴~

好彩.... 呢個價錢絕對抵~!!



因為單單入面件背心op已經賣差唔多$200~~~

依家只係加多小小就有一套~^^~






























好la~~ 到藍色~^^~
















顏色係牛仔藍~~~






感覺如何呢~?










2隻色都靚~^^~ 好難揀~~~
































其實代搵款有好多...

不過有時花多眼亂~~ 真係會唔記得...

好似呢個款咁~~

上個月有客搵~

今個月都仲有~~~

今次見到~^^~ 就入la~~

有小小sexy~~ haha~~

假2件 連lace waist 收腰 散裙背心op~~

2色入~~

粉色~~~






嗯.. 可惜我無韓妹味~~~

無人地professional咁靚~^^~












不過呢~!!!! 說真的~~ 呢件op o既cutting正到不得了~~

因為著上身係激激激激激激瘦~!!!




















留意埋佢o既後幅~~~ sexy~~~~










灰色~~~














灰色襯上黑色lace~~~感覺大體d~~~






haha~ 我唔應該著呢對鞋~~~~ 唔夾~~


























天啊...

我o係咪無晒自我la....

點解咁多代搵款ga...........

明明我無咁sexy ga....... 一.一"

連訊訊都問... 做乜我d代搵款件件都咁性感....

我都唔知啊....

但著上身又覺得幾靚o既~~~~

吊帶 off shoulder 暗直紋 有袋jumpsuit~~~

白色~~~

係jumpsuit~~^^~ 幾靚~~~






有種放假感覺~~ haha~~ 成日掛住放假~~






留意睇到隻料有暗直紋~^^~




衫身o既吊帶可以較長短~~






























應幾個客o既要求~

要搵雪紡top~^^~

又真係好似有好有袖款o既雪紡top~ haha~~~~

唻返款ar~~~

粉色勾花+珍珠領 短袖雪紡top~~~

單色~

其實有白色~^^~ 但無入手~ 可以代訂ar~~










的確...

著上呢類雪紡top~ 加半裙~

好韓妹feel~~~~

不錯不錯~~~~

點都覺得自己好睇咗~~ hahaha~~~






























今日有款外套~~

o係到到講~~

各位如果有訂第1 round o既外套要留意la~

因為round 1 o既cardigan全部無貨~~~

所以...

我搵咗近似款~~

都係candy color d~

長款d~ plain style o既線仔外套~~~

等大家可以睇下啱唔啱心水~~~~~



mint color~









襯就好易襯~~

因為我都係求其著上身~~~



























仲有超多人搵o既杏色~~

我明... 硬係最平凡o既色就最易襯~~~












睇下~~~ 真係用唻襯下衫~ 遮下手臂~~

so easy~~


























仲有款打底~^^~

原本搵唻諗住襯下d吊帶衫 or op~

但諗諗下... 算la~

依家post出唻~ 等大家訂貨先~~~

又唔貴~ 又舒服~ 又有d款~~

韓製o既cotton rib inner~

4色入~~

黑色/灰色/粉色/白色~



















原諒我無可能件件著上身影~

但其實... 好易襯~~~











粉紅~~~
















白色~~~























oh yes~~ 今日o既半裙~~

後腰係橡筋腰~

大約for size S至M碼女仔著~~

cutting好靚~~

藍色~~












cutting超好呢~~

睇個線條就知~^^~



















仲有白色~^^~

批發姐姐話白色係best color~~

我明~~ 因為我自己都覺得白色下身襯衫好靚~~~






































oh yes~~

唔好唔記得~~~

老老實實~

呢條腰繩就真係無乜點賺錢~~

但! 我覺得真係不可或缺o既一樣配件~~~






事關我呢幾轉o既post都搵咗佢唻幫忙~~

推介比你地~^^~

睇下示範圖ar~~































爭d唔記得佢~

入比自己同朋友~~

應承咗要搵白色短褲~ 仲一定要係橡筋腰~^^~

haha~~ 方便著麻~~~

麻質~ 唔駛熨~ 幾方便~~~








































最後~^^~

今日對鞋仔~~

真心覺得d珠珠幾靚~~

同埋好夏天ar~

有時襯衫幾好睇~~~

不過我覺得偏細半個碼...

韓國鞋呢... 真係下下都細.....




















1 則留言:

  1. 你们有谁能介绍好的代孕服务吗?目前这家的代孕服务好像是最棒的!wukelandaiyun.cn他们的价格很划算,且他们是合法的一家,非常多人来尝试这家的服务,各位都说非常好,他们的所有服务都非常完善,诊所也有一个广泛的捐助者数据库,满足客户的所有个性化需求。

    回覆刪除