2014年7月28日 星期一

報告大家~



我唻報到LA~~~~~

停咗2個幾星期o既blog又返唻la~~~



報告下近期o既事ar~^^~

有件神奇事~!!!!!

話說... 有個blog友仔搬咗家~

不嬲都係郵寄寄貨o既佢, 自然比咗佢新地址我~

點知寄出後一日, 佢同我講... 個地址比錯咗我...

正確應該係block 5, 而唔係block C

但佢就比咗BLOCK C 呢個資料我...

咁心諗... 最多等7-14日, 等郵局打返比我, 我再寄過比佢~

起碼我有寫回郵地址, 唔會寄失~



但奇怪的事發生了...

第二日, BLOG友仔WHATS APP我... 話佢收到份件...

WHAT??? 明明地址寫錯...

明明寫咗BLOCK C... 都無BLOCK C... 點解...

點解,,, 個郵差先生識派到去BLOCK 5到...??

我百般疑惑... 咁神奇...??

不過點都好.... 安全送到就OK~~~~~ HAHA~~~











仲有呢...

嗯...

今次換咗個韓國AGENT... 有好有唔好...

好... 就係平均真係快咗...

記得之前果幾個月嗎...

閒閒地拖我2-3星期...

今轉可以o係2星期內補好, 算叻叻...

不過...

就係... 零溝通... 補錯貨...

(真係想交叉交叉佢...!!!)

零溝通... 我當佢忙... 都算...

但都起碼覆下我今轉出咩貨... 下轉出咩貨...

邊D貨有... 邊D貨無...

點知... 十問九唔應... (唔通佢唔識中文咩!!)



再唻... 寄咗幾箱貨返唻...

補錯咗幾個款...

(交叉交叉佢...!!!)

補錯色... 補錯款...

頂... 佢人又唔覆...

我初時都諗住退返比佢...

但要又寄EMS... 好貴WOR... 人家賺得唔多...

點捱貴運費姐...

唯有自己硬食...

真係...

天下烏鴉一樣黑... o係咪個個AGENT都一樣差...??















好似今日咁~ 又收到一箱貨...

原本應該係上星期收到...

就因為佢唔記得寄... 定唔知寄漏咗...

我今日先收到...

唉... 真係見到都眼冤...

所以... 我決定今日唔理箱貨住...

寫咗BLOG先~^^~





開工~~~~

3色入~ 韓仔 假2件A-LINE散散下擺 拼白色雪紡底VEST TOP~~

MINT COLOR~~

其實都係代搵款~

眼見價錢又平咗D~ 都抵入AR~^^~






著上身效果仲好好~~~

假2件~ 唔駛打底~~~

仲SUPER A-LINE~~ 散散效果十分NICE~~~





















後幅開叉~~ 咁先似假2件麻~^^~










仲有好HOT o既橙色~~~ 偏螢光橙色~~ 十分sharp~~~







都係拼咗白色腳~~~












衫身a-line呢~~ 連有肉地o既朋友都ok wor~~~
















最舒服o既soft pink~^^~






我就留咗呢隻色~~

(其實... 同上年有個款好似~~~~ haha~~~)








粉紅色呢件我襯咗直筒裙~~~ 又有另一種feeling~~




























估唔估到韓製熱門長裙one piece賣幾錢~?

橫掂得返每色一件~

平平地清埋佢~^^~

hawaii pattern拼色長裙~~

2色入~~

白色~~~~






靚就真係幾靚o既~^^~ 簡單易著~

夏天著一流~~ 因為真係好舒服~~~~




衫身唔算貼wor~~

裙擺pat pat位都十分鬆~~~

















仲有灰色~~~

hwaii pattern係藍色~~~










想變化下, 可以加件top仔~^^~






2隻色都易襯~~~

$170~^^~ 價位十分開心~~~






























woo~~ 返工d~

感覺即時唔同咗~~ wakakakaka~~

所以話... 韓仔o既雪紡top真係非同小可~~

連頸鏈set lace sleeve 白色雪紡top~~~






配埋頸鏈一套~^^~

洗衫果時可以拆走佢~~~

其實呢~ 韓仔o既雪紡top好多時都著得 slim~~

所以我知好多有肉地o既朋友仔都好like~

度一度尺~ 先知~ 原來chest size有39"~

但我著上身又唔夠咁闊wor~~~






仲可以遮手臂~~~


















今日條半裙~~

candy tone o既綠色~~ 十分吸引~~

不過得返size s~

我肥咗幾磅... 好彩都仲著到.....

度一度...

原來條裙都唔係太細...

腰26.5"

pat 36"






人家韓妹SALES著得幾靚~^^~
















LAST ONE~~

就係呢個款~ AGENT補錯色....

好彩賣返一件.... 鬆一口氣....

韓仔 白色通花 拼黑白條子 背心TOP~~

靚就真係幾靚~^^~ 同埋唔貴麻~~~~






































好LA~^^~ 明日見~~~

沒有留言:

張貼留言