2014年7月7日 星期一

july korea trip - round 2 (留意截單日期)

 


各位各位~~

一如以往呢~ 留截單日期啊~~~~

第一轉o既blog會o係星期二晚截單~~

所以唔好諗太耐... 因為時間緊迫啊~~~~~~











其實每次咁樣打blog法...

已經打到我傻傻地...

每個款都要寫d details 野落去...

感覺已經麻木咗...

其實我即已經寫到無咩好寫....

haha~~~

但點都好, 呢份係我o既工~

所以~ 打好呢份工~~











forming 花邊2邊側deco sleveless top~~

2色入~~

今次唻韓國, 已經有幾個客叫我一定要入forming~~

haha~~ 其實forming呢個brand我都like~~

每季d衫o既cutting都超好~

價錢唔算太貴~ 但款式好~ 得人鍾意~~



藍色~






牛仔藍~~

最靚係2邊o既lace deco~~

留意到嗎~? 加咗花邊, 其實仚咗手臂位ga~~

視覺上效果會減瘦~~~




同埋呢~ 夾位做到啱啱好~

唔會太低~所以唔駛打底~

依家天氣perfect!!!!







一件衫~ 上同下~ 有唔同變化~~

















白色~~







白色襯下身可以多d變化la~

可以襯花花褲la~

牛仔褲la~

黑色褲~ 太多options la~~~















你睇我加咗第二條裙著~~ tuck in著好ok^^~
















樓上條花裙~ 其實係套set唻~^^~

2色入~~

top ~ 米色lace 背心款vest top~

botton ~ 花花布質 連腰帶 有袋半裙~ (橡筋腰)






首先著藍色~

美美的~~

咁樣襯好晒~ 嗯~ 加分~~~!!

最重要~ 拆開著都可以麻~~

就正如我條裙仔襯樓上件top都好靚ar^^~




配埋腰帶仔比你~^^~ 加分~~

裙仔腰圍係橡筋腰~~~











































到綠色~~~












oh yes~ 裙仔有內里~^^~ 安心d~








2隻色都靚ar~^^~

最緊要~ 大花花pattern o既感覺唔會太lady~~~























原來好多女仔都搵長裙~^^~

包括我~~ wakakakaka~~

今朝post咗白色長裙款~

依家到黑色~ 同埋灰色~~

留意~ 呢個款再長身d tim~

美感又係十足~

2層雪紡批 拉架棉長裙~

2色入~~

黑色~~~








裙擺超級散~~

黑色固然有黑色o既味道~~

女人味咗~^^~





















白+灰~~~

呢個組合淺色d~ 感覺causal d d~~~












順提~ 又係完全唔駛打底~ 防透安心~~~

同埋舒服ar~~~~~

留咗灰色~~

最想留條咁長o既長裙~~ hahahaha~~~

























撞色lace靚呢~~

係hoyaa o既出品啊~~

佢今年d野感覺真係好多都超美~

羽睫毛lace 粉杏色雪紡 vest top~

衫身都唔算短~~

仚到晒個pat pat~~



黑色lace + 粉杏雪紡~~~






衫身係a-line形~







散散的~ 不錯不錯~^^~




















仲有粉杏色~~

配上同色系o既lace color~~









當然~ 無上面撞咗黑色咁contrast feel~

但就少女d~ 感覺其實都舒服~~

溫柔feel ma~~~

























格仔~~

今年好多格仔野~~

上年都已經多~~

呢件配合勾花lace膞~~

我見韓妹sales襯咗短褲著~~

效果好amazing~ (雖然佢條短褲短到好似見唔到咁~ haha~)

保守d o既我都係襯返牛仔褲~~~~






留意睇下佢勾花位~~ 幾靚~^^~




衫身a-line散落闊闊地~~~






























出事~~

一影呢d敏感顏色就出事~

pointelle線仔 前短後長 拼後幅雪紡腳 long vest top~

3色入~~

mint color~~






薄荷綠~

著上身感覺有小小型型地呢~~~~~




襯呢種爛牛最perfect~~~~















3色包括黑色, 白色~~






白色~~















抱歉~ 黑色我就無範著上身~~

只係顏色唔同姐~~

common black~~~












白色^^~






要自己加打底~~~









其實前短後長效果我幾滿意~

因為even前幅短~ 但其實佢o既長度都已經仚咗大脾位置~~~
















棉質 荷葉袖 plain color 散腰 長top~~

2色入~ 灰色~~~




其實簡簡單單一件已經十分ok~

1. 仚到腰位~

2. 遮到手臂~

3. 長度啱啱好~ 唔會太短~~







料子舒服~~

涼陣陣o既棉料~~~














黑色~~~






睇到佢o既sleeve shape其實本身係闊袖款~ 再加咗荷葉手袖~~~









我襯咗白色短褲~~ 撞色落就唔會太深沉~~~























尋日第一轉... 有客反應... 話causal款好少...

really~?

好~^^~

再post間條~~

stipes cotton + 勾花crochet collar and shoulder 長tee~~

短袖款~ 仚到手臂放心~^^~

衫身又唔會太貼~~~

藍間~~
































仲有黑色~~

一路以唻~ 永遠都係黑色條子好賣d~ 唔知點解~~

原本我唔想入黑色間~

但諗諗下... 算la~~~~ 黑色... 都係主路色麻~~~

























好靚ar~^^~

off shoulder 自綁帶 車花邊車繡 upper chest A-LINE OP~

2色入~~

mint color~~

都係summer tone~~~






我鍾意佢upper chest o既車繡花~~




仲有露膞位o既自己tie up ribbon~

即係咁~ 如果你唔想太露~ 可以綁緊d~ 咁就唔會show off太多~~ haha~~~






衫身a-line~

絕對推介比有肉地o既美女們ar~~~~~




顏色靚~ cutting都好~~ 正啊~!!!














仲有咩色~~

仲有lavender ar~~ 粉紫色~~

woo~~

其實好難搵到件靚女o既紫色~^^~

呢到有~~~~~~ hahahaha~~~












我加咗條腰繩仔~ 收返條腰麻~~~









不錯看呢~^^~ 其實我個人都幾like~~~~ haha~~~

















代客搵的~^^~

其實唔算係我o既style~~

但原來都好多人鍾意呢類sexy sexy o既tube dress~~

因為... 我地香港太鍾意去旅行~

去旅行時可以著~~~

good idea !!!

2色條子 layer chest tube dress op~~

灰白間~~




個胸位係橡筋~~~

所以算係free size~~









如果怕太過性感~ 加外套咪得lor~~~~~ 加完外套無人知你露肉~~~~ wakakakakaka~~~
















仲有藍白間~~~









嗯... 如果我係揀夏天去旅行~ 我都會留比自己~

因為真係太有放假feel la~~

訊訊同我講, 照留lor~

最多o係屋企著...

一.一"

聽完之後... 無言.......









其實愈睇愈靚~

最緊要~ 唔貴~!!!!!






see 加咗外套~~~~














又係代搵款....

>.<" 我又成功咗一款la~~ wakakakakkaa~~

柯根紗 暗花 pattern 橡筋腰 散下擺 vest top~

2色入~~




oh .... 可惜我無帶備黑色打底衫...

求其la~ 撞白la~~




性感d~ 但幾靚wor~~

好似話坊間$2xx~

嗯... 呢件top~ $170 絕對抵買~!!!!















仲有白色~~~














yeah~ 我杯茶啊~~~~~~~









永遠愛白色~
















原來... 韓國呢到仲興pinapple logo~~

haha~ 眼見都有d係菠蘿o既pattern~~ 好得意~

我一開始睇唔出ga~~~~~

2色入~ sleeveless pinapple pattern + soso吊絮 長衫~

唔算op~~

當長top la~~~

黑色~~~

























仲有藍色~~

拿拿拿~~ 2色太接近~

落單時記得講清楚ar~~~~~~












如果比我呢~ 我會襯白色短褲~ 效果仲靚`^^~~






















yeah~~~ 又係forming ar^^~~~

好靚呢~

但呢個款... 我覺得深色靚d~

格網方紋 + 花花 拼散腳layer 背心top~

2色入~~ 白色~~~






一見到呢d花+格紋... 我就已經忍受唔住...

心心心心眼~~~

點解韓國d布料會咁靚ga~~~







唔駛打底~~ 因為已經有內里~~

又加分~~~~




















到藍色~~~

一開始覺得藍色會太女人~~










但著上身...

係氣質...

氣質與眾不同~~

呢隻色好特別~!!!

























好la~~~

好多女仔都特別愛呢種馬夾款o既衫~

我都偏愛ga~~

十分十分有女性味道~~~

馬夾款網紗 背心top~

2色入~~~

之前都入過類似~

已經話今年呢類馬夾款將chest line移低咗~

咁樣感覺個胸會無咁大之餘~ 無咁focus集中~~

呢件都係~^^~

胸線低d~ 感覺都舒服d~~~
























仲有黑色~~~












好slim ar!!!

真係好瘦wor~~~~

























嗯~!!!!!!!

千辛萬苦ga!!!

由開季開始... 已經應承過朋友仔...

話搵件靚紫色o既外套~

因為果為朋友仔o係出面見到... lavender purple o既線仔外套賣得好貴...

sorry... 我今轉終於搵到~^^~



cotton fine guage knit lavender purple cardigan~~~












老實講~

不論我著咩衫~ 都襯到lor~~~

唔好再話佢襯唔到衫~

佢仲會襯到件衫好靚tim ga!!!!














e~~ tube dress加咗外套效果好好好好wor~~~~~
















今日條短褲又係代搵~~~

平靚正~~~~

勾花lace 橡筋腰 2色短褲~~ 白色~~~












無論黑色好~ 白色也好~~

都好易著~~




同埋佢花邊腳位好靚~~~~






初初都怕難襯~ 著上身又ok wor~~

















到黑色~~

睇得出呢條短褲o既形幾好~

好怕著呢d短褲會著到個pat形好粗好巨....

咩美感都無晒~~






































最後~^^~

搵到條2 ways o既靚靚頸鏈~~~

今日影相時全程戴住~

仲可以做手錬~

2 in 1~ very nice~~~

























最後再提提大家小心注意截單時間ar~~~~~~



1 則留言:

  1. Hello. 想問下有咩手續?第一次order
    想order黑色長裙同埋荷葉袖plain colour散腰長top (灰色)
    thanks a lot!

    回覆刪除