2013年11月20日 星期三

辛苦地回歸

我o係到諗...
到底我係到做緊乜...
我做緊o既野, o係咪我想追求o既... 我鍾意o既... 我渴求o既...
我其實有點混點...
當每晚執到5點幾都仲未執完, 仲有好多客o既訂單未覆實...
我就o係到諗, 我到底仲要做到幾時...?
為咗d咩...?
人開鋪... 我開鋪...
做到傻咗...
晚晚做到朝早先瞓, 瞓幾粒鐘又話起身...
到底, 我想點...?
 
 
 
o係到同大家講聲對不起, 如果大家仲未收到我o既回覆
我會盡快覆實大家o既訂單~
點解會遲咗幾日... 係有原因...
事關上星期5返hk, 原本星期六要送貨, 但點知送遲咗...
而星期日又要拿拿林準備好比部份客仔拎貨
咁正式開始執野, 都只係星期日夜晚...
成個流程都遲咗
就係咁, 前日(monday)先開始send inbox / whats app比大家
直至尋晚, (其實計返, 都只係第二晚開始覆大家)
計到今日, 第三日, 大約一半訂單已經覆完
 
所以, 未收到我回覆o既朋友唔駛擔心~
因為我已經好好好努力ga la...
每晚返到屋企, 除咗要執貨, 仲要pack件, 寫件, 分貨邊d交收, 邊d郵寄,
搞掂好呢d工夫, 就開始覆大家~
 
而有部份貨因為未唻得切星期補返hk, 所以將會o係星期四/五補送到hk
到時, 就可以真真正正齊貨~
但送貨果時, 我又死la! 因為屋企d貨都未分好, 又唻幾箱...
 
所以... 請大家幫幫忙, 如果可以拎唻部份先
因為鋪仔/屋企真係無位放la....
pls help....!!!!
 
 


今日睇住相先~^^~
部份都係CARRY FM KOREA~
HAVE FUN LA BABY~~~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 則留言:

  1. How much is the black and white top?

    回覆刪除
  2. 我有个朋友本来无法怀孕的,但他们选择了代孕机构因为比较安全,试管婴儿特别伤身,推荐你们一家wukelandaiyun.cn他们的代孕机构算是世界级别的,也有多语种的工作人员使客户在诊所更舒适,现在他们有了自己的孩子超开心,如果你们有这样的需要,可以去联系他们。

    回覆刪除