2013年11月13日 星期三

第三轉~ 要留意明日就截單LA~

各位美女請注意~
明晚會係最後一日補貨~
即係話~~~~~~~~~~~~~~
所有訂單截單時間為星期四晚8PM~
請訂咗貨o既朋友 (即係我通知咗你地要入數o既朋友) 請於星期四晚8pm前落訂la~
如果唔係就補唔到la~~~~
 
 
呢2日o既模式都比之前慢... 可能訂單多咗...
連訊訊都要拉埋落唻覆野~
佢以前只係坐o係到打機做佢自己野...
依家都要坐定定覆大家o既留言~~~~ haha~~
所以如果大家覺得覆o既留言語氣有d怪~ 可能就係訊訊唻ga la~^^~
 
 
 
 
同埋~ 講多樣先~
如果大家落咗單o既朋友, 就唔好話取消改單, 因為真係造成好大困擾ga...
明明可能已經補咗數 , 但你一句話取消, 咁我點算...?
請o係落單前諗一諗~ ok~?
 
 
 
 
 
呢2次飛韓國~ 我都開始變做係secret garden o既fans~~~~~~
因為... 愈睇... 愈靚~
secret garden裙擺車波浪lace腳 收腰散下擺長袖op~
2色入~
camel~
明明好簡單~ 但著上身... 有無搞錯... 咁靚ga....
>.<"
襯boot好好好好好睇ar........
haha~~ 我又中招la~~~~~~
 
 

 


裙擺個shape好散好散~~~~~
批發個美女都帶點肉地~ 但著呢件都覺得好瘦~~~
掂ga!!!!!
 

 

 

 
 
 
仲有全黑~
以為全黑會麻麻地~
但著上身... 感覺又唔同~^^~
唉~~~~~~~~ 所以話.... 韓仔唔同... cutting都特別好~~

 

 

 


隻料都唔係普通料~
講唔出係咩materials~~~
 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
我都幾like animal pattern~ 特別係粉色ar!!!!!
好少見到~ 大多數都可能係型型地o既黑白~
or較易接受o既camel animal color~
呢隻粉色~ 要靚o既~ 真係好少呢~
粉色animal pattern 長袖 (小闊袖款) knitwear top~
針織衫~~~~~
就唻凍la~ 呢件正ar~~~~~
同埋有個人特別~ 真係少見呢麻~

 衫身都係偏闊小小~
如果呢類knitwear唔鬆身d就唔好睇la~~

 

 


講多樣野~
呢個牌子我夏天都搵過~ 但... 夏天感覺仲貴~
即係一件top都要賣$3xx~(不等)
依家呢件針織衫反而有著數~ $2xx呢個價位絕對可以接受~
因為我知道.... hk一定貴~!!!!

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 呢件係代blog友搵~^^~
佢話某某boutique賣得貴~
今年一唻興格仔~ 二唻又興手袖有勾花pattern~
三唻, 佢有小小肉地都啱著~
價錢~~ 唔算貴~~~~
冬天one piece wor~ 你仲想點姐~^^~ happy tansy price~~~
格仔燈籠勾花手袖 a-line one piee~~
 


隻料感覺好似有點絨質感~ 滑滑身身o既感覺~ 舒服ar~~~
 


我見display佢加咗條幼belt~~
都可以ar~~ 唔會太闊身麻~~~
 


計我話呢~ 加返件毛毛背心~ or 外套都好靚~~~
 

 

 

 

 







我鍾意~^^~
唔知o係咪大部份女仔都like呢個山茶花+no.5呢~~~ wakakakaka~
chanel feel 棉絨 車花+珍珠 長袖tee~
2色入~~~~
白色~~~


襯咗佢o既車花pattern係黑色~
下身襯黑色就啱啱好~^^~
 


tee o既闊度都係鬆小小~~~


我只可以話~ 呢個價錢公道+抵著~~ (同埋靚靚~ wakakakaka~)
 

 

 

 

 
 
 
仲有黑色~
黑色我試下tuck in~ 都ok wor~~ 估唔到~^^~
 


襯咗紅色裙仔~^^~ nice~~~~
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 唻唻唻~
今日重點推介~
又係背心裙~~~
我等咗一日佢先返到~~~~
第一晚去到,批發話未必返到ga~~ 我叫佢趕一趕~急急急~
第二晚去已經留起咗比我la~^^~ so so so sweet~
可以話~ 實物係仲要靚上好多~
織彩格紋 背心散腰 one piece~
2色入~~
玫紅色~~~


e~~~ 好衰ga~~~~~~~~~~
點ar!!!! 我又想要ar....
屎la.......
 

因為真係好好睇~ 隻色... 真係好靚~ 係織得好靚ar!!!!
 


衫身尺寸上之前o既背心裙再鬆小小~~~

 

 




仲有隻綠色~~
可以咁講...
又係寊物靚好多....
crazy 咗.........
 


因為呢隻綠色係帶小小紫色+粉色~~
special nei~~~~~~
 

 


加外套.... 太太太太美好~
 

 

 

 

 
 
最後... 呢條one piece.... 價錢... 真係太抵~
呢個價錢... 搵唔到la~~~~~~~~
$210 ja~~ 快快快搶la!!!!!
 
 
 
 
 
 
我愛粉紅色~
特別係淡粉紅~~~
因為我覺得靚o既淡粉紅真係好難搵~
而且淡粉紅著上唻膚色感覺超好~~~
所以even皮膚帶黑/黃o既女仔著都好好好好ok~~
滑料線仔毛毛淡粉色長袖top~~
我一眼已經超like~ 因為為咗自己而入~
haha~~~~~~
 


而且太太太太滑~~
可以襯到唔同類型o既下身~~~~
你話~~ 咁簡單, 但顏色又咁靚o既top~ 邊到搵~~~~
 


 


不過~ 呢個牌子係貴小小~ 不過平過hk~ 計返都值~^^~
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 今日多返d one piece~
因為方便大家一件過唔駛煩~ 加對boot就走人~
再唻... 因為超多人年尾去飲~ 同埋公司有functions ....
順應要求~ 今日多返d op~
2色入~ bling bling collar 束袖款 暗紏料 魚尾裙op~~
彩藍~ 我好少入呢隻彩藍...
但... 可能比個韓妹批發電親.... 覺得佢著得好靚ar... >.<"
所以就入咗... wakakakakka~
自已著上身都ok wor~~~
隻色唔會太型~~
 


個bling bling領好靚ar~
其實唔駛再加頸鏈........... haha~ 我多餘咗~
 

 


衫身都係小小a-line~ 再加魚尾裙腳~ 唔會太誇張~ 但又特別小小~~
 

 

 

 

 


 
 
仲有呢隻花灰色~~
又係不錯看呢~~~~~~


感覺低調d~~~~
 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
唻唻唻~~~
每個post都要有外套~^^~
3色入~ 絮絮長袖外套~
簡單~? no la~
佢襯衫超ok~ 但又唔會過份bulky~~
真係推介品~
黑色~~~
 


帶有閃閃o既效果~
 

 

 
 
 

 
我想話~佢真係唔會太腫~ 我以為會闊大舊~ 絕對無~!!!
 

 

 

 

 
 
 
 
仲有白色~
又係好特別好靚o既感覺~~~
 

 

 

 

 
 
 
see~~ 其實又唔難襯wor~^^~

 

 

 

 
 
 最後杏色~~~
中間色~ 最溫和o既~
可以有causal d o既feeling~~

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
最後~ 今日著o既半截傘裙~
2色入~~~
暗紅色~~~
又係橡筋腰~~~
 






仲有黑色~~~



 
 

13 則留言:

  1. 想問何下你會唔會ship oversea?

    回覆刪除
  2. 織彩格紋 背心散腰 one piece how much?

    回覆刪除
  3. 1) secret garden裙擺車波浪lace腳 收腰散下擺長袖op~camel
    2) 絮絮長袖外套 Black
    3) bling bling collar 束袖款 暗紏料 魚尾裙op 彩藍
    4) 織彩格紋 背心散腰 one piece Green
    how much? u can whats app me

    回覆刪除
  4. 紫紅果條裙好靚,記得留比我~~

    回覆刪除
  5. Please reserve one pink animal pattern sweater to me. Tks.

    回覆刪除
  6. 彩藍束袖款暗紏料魚尾裙one piece how much?

    回覆刪除
  7. Please hold one for me~

    secret garden裙擺車波浪lace腳 收腰散下擺長袖op camel

    回覆刪除
  8. 想知
    a. secret garden裙擺車波浪lace腳 收腰散下擺長袖op, camel;
    b. 彩藍束袖款暗紏料魚尾裙one piece,

    how much???

    我想要一件尋日post嘅紅色外套!!

    many thx

    回覆刪除
  9. chanel feel 棉絨 車花+珍珠 長袖tee~
    白色, how much?
    I want to order.

    回覆刪除
  10. 现在代孕服务越来越被需要,但是市场上有很多假的,建议你们一个合法的代孕服务wukelandaiyun.cn他们是一流的,他们的诊所有一个广泛的捐助者数据库,满足客户的所有个性化需求,他们还包含全部的检查,不加任何费用,无论你是多少岁的夫妻都可以来,年龄是绝对没有限制的,服务非常完善,欢迎来询问。

    回覆刪除