2013年11月29日 星期五

話咁快... 又唻料

真係被韓國AGENT玩屎....
一係唔出聲, 一係就連續三日一箱一箱咁送過唻...
最慘係以為, D款清晒, 點知, 原來D款又未齊...

訂咗第一ROUND o既長款外套, 同埋紅色毛毛外套o既美女們..
要再等等, 因為預計今個星期會返到, 點知又唔見影...!
最慘係, agent覆我o既野都唔準確.....
搞到我覆錯人..... >.<"





而我條氣都仲未回...
唻緊下一轉飛係12月8號...即係下星期日....
我地又要再o係韓國相見la~~~~





今日睇住d款先~~
日牌圈圈花lace body 小企領實色雪紡袖 (連厚棉內里) top~
少見o既靚靚小企領~ 係難搵d~
用唻單著, 襯外套~ or 套背心裙都好靚~^^~
最靚佢o既棉質內里~ 舒服到不得了~












仲有呢條裙仔~
係heather (label changed) 花花牛仔布全橡筋腰半裙~~
當正店賣緊四百幾... 呢到百幾蚊o既價錢開心到暈~~~~~


靚料~^^~

             
 
 
 
 
 
 
日牌arw 圖紋happy logo 長袖黑1fine guage kniy op~~~
幾得意ar~^^~
我反而幾like呢種感覺~
輕鬆d~~~ yeah~~~ 
 



 
 
 
 
 
 
 
韓仔 兔毛針織 拼恤衫袖 闊袖top~~~

 
 今年好多top都係拼咗恤衫袖~~~
幾ok~~~







呢條絨裙得返size s~ (waist 26")


個魚尾裙擺幾靚ar~~~ 不錯呢~~


 
 
 
 
 
日牌灰色棉絨料拼lace/撞色 長袖op~~
衫身偏闊ga~~ 不過又真係好易著ga~~ 
 









日牌藍白條子拼斜布裙假2件綁腰op~~
著上身感覺似假2件~~ 襯boot唔錯~~~~~




 
 
 
 
 
真係好抱歉...
依家仲爭呢3款未到齊:
round 1 - 長款外套$190
round 2 - 紅色毛毛外套 $180
後訂 - chanel feel 闊袖tee

等我問實批發發生咩事先....
 

4 則留言:

  1. 你出trip出得好密啊@@ 超勤力

    回覆刪除
  2. 我想問"日牌arw 圖紋happy logo 長袖黑1fine guage kniy op"個上圍幾大?

    回覆刪除
  3. 不是每个代孕服务都可以去尝试,万一不是合法的就完了,但是这家wukelandaiyun.cn代孕机构绝对合法,价格也非常合理,他们还包含所有的检查,不加任何费用,还可签100%成功的配套,非常值得,他们也有多语种的工作人员使客户留在诊所更舒适,欢迎来询问他们。

    回覆刪除