2013年11月13日 星期三

凍乾了的痛... 人在韓國ROUND 2

 


始於香港位於南方... 天氣和暖...

唻到韓國... 真係唔慣... 無時無刻都流鼻水... 太太太太太太乾LA...

D鼻水好似情不自禁走出唻...

仲要夜晚吹到塊面都無乜知覺時流出唻... 果下... 好尷尬GA MA.... >.<"





今日我有D攰...

體力FEEL到有小小透支...

嗯... 依家盡緊全力寫BLOG...

大家如果見我打錯字... OR唔知我講乜... 就請見諒...

因為我FEEL到依家就算打打下字都可能會瞓著...!!!

真係辛苦錢... 訊訊話... 呢種辛苦... 唔係咁易明...

我明白... 我親身感受到呢種辛苦....

天啊.... 可唔可以暖返D 啊......!!!!







2色入~ LACE + PEARL + 閃石 SHOULDER WITH PLAIN SWEATER TOP~
白色~ (原本仲有杏色... 但諗諗下太多顏色~ 所以只係入咗白色AND黑色~)


襯下身o既直筒裙係韓國依家大大大大熱~
太多韓妹都著緊~










黑色~
走在潮流尖端o既韓妹~ 著冷衫都會諗下花巧野~
可以襯下唔同類別o既下身~
tuck in 都ok wor~~~

 
 
膞位釘珠係幾特別~
黑色如果冬天著加件打底都唔覺眼~~


























每次入貨我都一定會去forming~^^~ 其實我係forming o既fans~~ wakakaka~
就好似呢件千鳥格紋咁~
forming一出手~ 效果又必定係靚一靚~~~
淺色千鳥格假袋仔 散裙擺長袖op~~~

super slim~
其實衫身唔貼~ 睇到我係仲有鬆動位~
但真係著到我好slim ga!!!!!


側身睇~
pat位呈a-line shape~ 又唔貼pat~ 真係掂呢~~~!!











 

 
又係forming~^^~
yeah~~ 係我o既戰利品之一~~ 又留~ haha~~
冷質plain body 散散下擺拼恤衫燈籠袖 top~
3色入~~~
我最愛灰色~ 呢隻灰色唔係"校服灰"~
感覺好舒服呢~


拼咗恤衫手袖~ 仲有燈籠袖o既效果~ like!!!


 
又係襯呢類直筒裙~
o係咪好易著呢~~~













 
3隻色o既寫真~~~~


 

跟住係粉駝色~
帶小小dirty pink o既影子~ 加咗小小earth tone o既感覺~~~


girly d~^^~






 
影唔到太多張相... 我個人就唻暈la......















oh yes~~
後領綁咗個靚靚蝴蝶結~~~ 正呢~~~~



仲有黑色~~~
呢隻色就顯得再瘦d~
各有各好呢~~~~ hohohoho~~

 

















 




我成日都話...
韓國cutting o既op一係就好鬆~ (今年興)
一係就好收身~~~
正如呢件咁~~
藍色拼前中米杏色立體暗紋 長袖op~~~
瘦到加零一~~~~

可能2側都係以藍色做主調~ 加強咗側腰線條~~~~
所以睇落係好好好好slim~~~~!








close up睇下佢d details位+material~~~



隻料都係滑滑地~ 唔吉肉~~~








 
 
秋冬季節點可以無外套~
眼見好多韓妹都著緊d闊袍大袖o既外套~~
但褸... 我又覺得唔係個個都carry得好~
所以簡單一款闊袖o既紅色鬆身有袋外套~
係呢季必留~
1. 價錢超值~ 以唔過$200 o既價錢買到件長身闊款o既大件外套~ 抵la~
2. cutting平易近人~ 再加上呢季真係興~
3. 襯衫超超超ok~ 咪睇佢紅色好似好難襯~ 但... 不論白色... 黑色... 彩色... 都ok~~~~







簡單d~ 仲好la~
著上身唔會扭扭擰擰~~~







闊袖款o既外套有點好~
就係呢2年都特別多闊款衫~
咁就可以加呢類外套~~ 唔怕入面著闊衫~
 


 





格仔衫~ 今年多格仔係人都知~
但要搵到件靚格仔~ 又唔係咁易~
forming出品~ 我心中已經加咗分~
格仔拼羅紋線仔袖 收腰散下擺top~
單色~~~
 


 
我再講多次...
襯直筒裙激好睇ar!!


even連手袖位o既針織cable knit都配搭得好好~~~















後幅做返淨色~~~ 高貴好多呢~~~






haha~ 我又係睇中咗佢配埋條鏈~ 我先入ga~^^~
超值d~ 又啱晒d平時懶惰o既朋友仔~
有埋條鏈襯埋~ 幾方便~~~
with necklace set sleeveless op~
2色入~~
駝色~


 
睇下~ 配送埋o既短鏈其實好靚ga~^^~


我自己加咗件打底衫~ (haha~ 其實係懶無除~)
絕對襯到~~~~










類似d棉絨咁o既料~ 但厚實d~





 
 
 
仲有寶藍色~~~
你鍾意咩色呢~
又係絕對"得人鍾意"o既價錢~
happy tansy price~~~
 


留意~ 佢係無袖ga~~~
件打底只係普通打底衫唻ga ja~~~







如果你真係唔like條鏈~ 可以除咗佢~~~~ 不過有真係會靚好多~












 

我入多咗d外套~
因為外套啱香港呢d天氣~
凍又凍唔晒~ 多件外套見人~ 感覺都好d~
ribbon + 立體珍珠花仔 長袖外套~
感覺好似短身小小~
襯one piece會顯得個身修長d~
 
深灰色(貼近黑色~~)






 
唔錯wor~~ 係幾靚~
衫身plain d~ 加件ribbon cardigan~ 效果豐富好多~~~











 
 
仲有杏色~
大多數我都係鍾意淺色撞深色~
唔駛同一個tone~~ 好悶ga~~~








reli nice nei~~~~~~~~











 




打到我手酸酸地la.....
2色入 釘珠仔領 收腰散下擺長袖plain top~
黑色~~
且尋日果件好似~?
唔同ga~~~
今日呢款大眾化d~
而且再平d~^^ (main point)
我搵返唻做replacement ga~~ 因為呢件價錢太ok~
平時hk見到呢類釘石領o既韓仔top... 都會幾貴下~~~ 所以抵ar!!



















仲有米色~~


米色效果會睇得清楚d~ 其實呢件衫o既質地唔差~
絕對唔係薄料~~~



cutting又唔係細件~~~

















 

都有幾多人搵千鳥格o既外套~
嗯~~~~~ 但你要諗下...
好多千鳥格外套著上身就老咗十年咁...
好難carry.....
好再~~~~~~ 分析過後發現~
1. 千鳥格盡可能唔好揀深色~~~
2. 最好唔好成件都係千鳥格紋~ 如果唔係, 睇落仲老~
3. 最好就再襯下d accessories~ 咁會豐富咗效果~
唻唻唻~
介紹比大家~
附pearl #5 pin 襟章~ 淨色手袖 千鳥格外套~~
隻料都算小小厚la~~ 超碼係擋風抵冷o既外套~
2色入~~~~
黑色~~~






唔講你都唔知~ 有時見到呢類襟章~ 會發現好多都要幾十蚊~ 好似呢個workmanship重工d~ 再靚d o既, 分分鍾成一舊水ga!!!!!
所以佢送埋比你~ 真係要say thank you~~~~
 


時間問題~ 我只係影咗黑色~~~~
著上身係好收身~
外套有時想追求... 都係瘦~
特別冬天已經多衫~
搵件skinny d + slim d o既外套好重要~~~~~



















呢隻係灰色~ 淺色小小la~~~~



灰色其實同黑色好相似~
所以唔駛影相la~~~













 



hohohohohohoohho~~~
搵咗一排ga~~~
想搵條靚色~ 靚款~ 舒服o既頸巾~~
我最終搵咗好幾個批發商場先揀咗佢~
釘珠soso 軟身淡粉色 批肩頸巾~~
主打~佢o既淡粉色~
真係超靚.....
我影到最後, 先發覺仲有條頸巾未影~
咁就求其著唻影~
影完之後... 你就會發覺...
條頸巾係搶晒鏡~~~~~!

只可以話... 實物係靚得仲多~
好少見呢隻淡粉色做頸巾~
其實佢仲有白色~ 同黑色~~~ 有興趣o既朋友可以話我知~^^~


都夠晒闊~ 做埋批肩都ok~~













釘咗珍珠o係2邊~ 感覺真係唔同d~~~






 
 


yeah~~~ 唔係我唔想搵boot~
但想搵對... 靚... 合我心水... 真係好難~
次次都行咗鞋o既批發...
一係太貴... 一係就爭小小...
我搵到我o既心水靚boot la~~~
仿皮~ (我好老實~ haha~~~)
高筒收腳~
輕微尖頭~
1.75" 高~ 著上身仲slim~~~~

即係咁... 想搵對"鞋頭"啱心水o既... 真係超難...
尖小小... 圓dd... 都未必ok~~~~
呢對boot仲加車咗綑邊線~ 型好多呢~^^~


拉鍊位~ 咁著鞋果時無咁辛苦~
同時, 咁先可以顯對腳更修~~~






未到2"高~~~ 可以接受~^^~

boot要保暖~ 所以內籠係毛絨底~~
warm~~~~!!


至於尺寸~~
係絕對足碼~
但建議買大一個碼~
因為冬天好多時都會著襪仔~ 咁鬆小小包得仲舒服~~~~~


e~~~ 真係好靚ar隻腳~~~~~ wakakakaka~
所以, 我同訊訊講要留對比自己~
佢同我講, 估到la~~~ 真係堅靚呢~~~



好la~~ 最後~ 想知賣幾錢~
$590 絕對唔算貴~
長boot款~ 靚腳形~
唔買~ 就真係走寶~~ (好認真ga!!!!)





 




最後~ 今日o既半裙~~
韓國真係大熱~
但尺寸改善咗~
唔似以前咁好包pat~
留意佢o係pat pat o既位置已經加闊咗~ 所以唔會太貼pat~~
2色入~
棗紅~~~
仲有我愛o既波浪邊~^^~ sweet~~
 












黑色~~~
黑色仲易襯~
推介ar!!
因為價錢太吸引~~ wakakaka~
靚料靚cutting~
你仲想點姐~~~~~^^!


















25 則留言:

  1. forming格仔衫 (格仔拼羅紋線仔袖 收腰散下擺top)
    2色入 釘珠仔領 收腰散下擺長袖plain top~
    both how much?

    回覆刪除
    回覆
    1. forming格仔衫 (格仔拼羅紋線仔袖 收腰散下擺top) $200
      2色入 釘珠仔領 收腰散下擺長袖plain top~ $170

      刪除
  2. 千鳥梧OP, 駝色with necklace set sleeveless op

    how much are they? thanks ^^

    回覆刪除
  3. 想問"with necklace set sleeveless op"藍色幾錢:)

    回覆刪除
  4. Hihi, 我想要一條駝色配埋條鏈果條裙呀~~
    可否郵寄?? 因我住將軍澳的~~如果唔得我先自取啦~~
    要入DEPOSIT嗎?? HOW MUCH?? THANK YOU!

    回覆刪除
    回覆
    1. $180
      DEPOSIT $90
      HSBC#543-200-281-001
      THANKS BABY~

      刪除
    2. 可否郵寄呀??? 郵寄幾錢??

      刪除
    3. Sorry ar...好少O係呢邊留言, 我唔知道你已經覆左我, 我以為當你覆我,我會收到EMAIL的~~~
      現在還有嗎?? BY POST~~~我即刻過錢~~~

      刪除
  5. 冷質plain body 散散下擺拼恤衫燈籠袖 top 灰色~~幾錢呀?

    回覆刪除
  6. 1. LACE + PEARL + 閃石 SHOULDER WITH PLAIN SWEATER TOP~
    白色~
    2. 紅色外套

    兩樣加埋幾錢?

    回覆刪除
  7. 我想問粉色珍珠披肩幾多錢啊?

    回覆刪除
  8. hi...想問下以下幾樣野幾$
    冷質plain body 散散下擺拼恤衫燈籠袖 top
    藍色拼前中米杏色立體暗紋 長袖op
    半裙

    回覆刪除
  9. 1) with necklace set sleeveless op~
    2色入~~
    駝色~
    2) ribbon + 立體珍珠花仔 長袖外套~ 深灰
    how much?

    回覆刪除
  10. 1. 冷質plain body 散散下擺拼恤衫燈籠袖 top~
    how much & size?

    回覆刪除
  11. 請問仲有冇淺粉紅頸巾?

    回覆刪除