2013年11月9日 星期六

第一次自駕遊 ~ 沖繩 DAY 3



第三日呢~~~~
嗯... 可以咁講~
第一日時間花費咗o係租車+攞車到, 搞到唔見洗~
第二日就閒得濟~ 完全係悠悠閒閒咁~
到第三日...
可以話係充份利用~~~~
因為發覺唔經唔覺就玩咗一半時日~~


朝早就出發去本本旅遊書都有介紹o既牧志市場到食海鮮~
2個字講晒"搵笨"~
我知我知... 我講咗出唻, 都仲有好多blog友仔都話抵...
但... 我真係覺得佢貴呢...



如果渣車去, 大約只係5mins ~ (由國際通出發)
如果由國際通行過去, 我諗都只係10-15 mins左右~ 都好方便~

不過留意~ 牧志市場附近泊車要收$$~
所以行過去都方便~~



外圍就係乾貨~ 好似街市咁~ 但係超乾淨街市~





而行到內圍~ 就有濕檔~ 海鮮/豬肉乜都有~
我地行咗一圈~
發覺其實唔係太大~
而且賣海鮮o既原來好多都識講普通話~ 有d仲識講廣東話tim~



最終揀咗一檔~
揀咗隻龍蝦~~
大約38xx yen~ 計返大約$300左右la~~~



店員叫我拎起佢影相~~~~ 真係識做遊客生意~~



再揀咗2隻大虎蝦~
眼見2隻虎蝦同龍蝦差唔多大呢~~~
堅大隻~

同埋叫咗個"夜光貝"~
因為未試過... 所以一定要試...
(呢個先搵笨啊...!!)
收我地同龍蝦同價~ 又係38xx yen~~~ 成三舊水~!!




個程序就係, 你叫完海鮮~
佢會問你點煮~ or suggest 你點煮~
之後, 佢就會有個伙記帶你上樓上飯堂~ (有點似街市樓上o既大排檔feel~)




上咗樓~
先開始同訊訊研究~
好貴啊~~~~!!!
龍蝦如果三舊水o係hk會叫到隻再大d o既~
不過佢係日本龍蝦... 就算la~~~
最貴係個夜光貝~ 但因為未食過... 都無法子...
所以三百蚊... 都算la~


上得樓食~ 佢都會收返加工費~
每味餸收$50~




反而我覺得~ 佢其他小菜唔係太貴wor~~~~~

 


唻la唻la~~
首先~ 龍蝦刺身~
同埋夜光貝一半都係用唻做刺身~~



另一半夜光貝炒~
炒o既好味d... 唔知點解... 我覺得佢刺身... 有小小腥~ 但訊訊話無野~
口感爽口~ 其實唔差ga~

而龍蝦刺身佢切成一舊舊~ 口感更佳~ 新鮮good~!







原本同龍蝦差唔多大o既虎蝦...
燒完之後.... 大大大大大大大縮水law!!!
其實我懷疑佢到底有無調包...?
縮成咁o既...??
不過新鮮蝦~ 好味~~~




龍蝦頭滾面豉湯~
好味~ 有龍蝦膏味~
仲有肉食~^^~
記得如果唻呢到, 個頭唔好浪費ar!!!!




牧志市場後記~
海鮮買料大約HK$7XX~
後加工費大約HK$120~

有朋友話, 咩都要試下, 人一世物一世, 貴小小都OK~
我認同, 特別去到外地, 唔試下點知姐~
原本都已經順咗條氣~
其實覺得$8XX食個早餐好貴~
點知... 第二日去第二到食DINNER~
又係類似海鮮餐...
個夜光貝煮埋原隻上... 仲要大隻過牧志市場... 都係只係1500YEN...
同呢到... 連加工費4000YEN... 爭好遠WOR!!!
牧志市場食水真係太深.......






之後~
原本PLAN咗最後一日先行o既outlet~ 竟然安排咗第三日~
原因... 因為我呢之後呢2晚係住名護... 怕朝早渣返車出南部時間會太趕, 怕行唔到outlet~
所以食完個貴價早餐之後, 就去到機場附近o既outlet~


 
 
牌子都幾大路~
gucci, mj, ferragamo, gap等...





仲有日本本土牌子~

 
beams, olive des olive, lowrys farm等等~
嗯... 之不過咁...
平時去到outlet都忍唔住手o既我+訊訊...
今次竟然只係買咗2-3件...
d靚野好似唔算多~
(但要知道每人o既光都不一, 我覺得唔靚, 可能你會覺得靚呢~ haha~)
 
 
o係呢到都消磨咗大約1.5小時~~~~
日本都算有halloween o既氣氛~~ 周圍都係halloween o既decoration~~~
食返個雪糕^^~



行到差唔多~ 就走人la~~~
o係沖繩好多地方都見到blue seal o既雪糕賣點~~
真係咁旺場~??
 




 
開始渣車上美國村~~~~
由南部渣到美國村如果順利, 大約35-40mins左右~~
其實唔算耐ar~~
期間要過IC~ 即係高速公路~~~~


 
o係IC入口, 先拎張飛仔~
到出IC, 就會有個職員收走張飛+收$$~~




 
大約去美國村o既收費好似350yen~~
都算合理la~~~~



 
 
好快~~~ 就見到佢地o既icon摩天輪~~~~~



美國村呢到大把車位~ 唔怕泊唔到車~~~~
又真係幾有american style wor~~ haha~~
感覺同上年去關島有小小相似~~~~



感覺好relax~ 好舒服~~
唔知點解呢...
旅行o既時間真係好易肚餓...
haha~~~~
成日都諗去搵夜食~


 
 
我o既target係呢間capricciase~~~
因為....!!! 上年o係關島都食過~ 係同一間ga~^^~
要懷念一下~~





雖然係同一間~
但o係日本食就有個好處~
記得上年關島o既呢間餐廳, 2個人叫一碟就絕對足夠食~
而沖繩呢間係有"細份量"揀~ 即係一碟for一個人~~
咁起碼可以試多樣野麻~~~
 
 
美國村呢到d餐廳職員英文都講得好好~
問佢有無set lunch, 佢都會對答如流~
真係唔同d~~~




叫咗個set lunch~
有餐包+洋蔥湯~
包好好味~^^~
但個湯偏咸~~

 
set lunch有佢最出名o既carbonara~~
好creamy~ (其實呢味意粉好難整得難食~~我覺得ar~)


 
 
仲有掛咗好耐o既墨魚面~~~
好好好好好好味呢~^^~
我同訊訊係"爭"住唻食ga~~~~~~



以為餐茶得一杯~ 因為只係叫咗一個set~
點知佢地好好人, 訊訊叫咗coffee~



又比咗杯ice longisland tea 我~^^~


 
 
之後, 就o係到行下~~~
諗住買下野...
但... 其實唔係太啱買~~~~~




 
 
 
頭先見到o既摩天輪~
唻到無理由唔坐ga ma~~~~
盛惠每位500yen~~~
大約坐15mins~~~ (一個circle)



開始上la~~~~~
以前唔怕高~ 仲鬼咁鍾意玩跳樓機...
依家好似高小小都驚.....
haha~~ 老la~



feel到我有小小震嗎.... wakakakaka~~~~




合照~^^~


差唔多上到最高處~~~



唻到美國村, 真係要坐下個摩天輪~ 如果唔係, 就望唔到咁靚o既景~
不過如果可以o係黃昏時分唻就仲正~
試諗下o係摩天輪到睇日落~
一定仲靚ar!!!!!!!!



 
話就話15mins~
但其實感覺過得好快~
影下相~ 望下景咁~
呢1000yen就享受完la~











 
 
最後留念~~



 


真係好有halloween o既節日氣息~~~~~
like ar~~~~




 
 
 
點解叫美國村~?
其實呢到就近係美軍駐守o既一個大本營~
所以成日都有美國人聚集~
成日o係個天空都有戰機飛唻飛去... (仲要好嘈果隻...)


 
我地亂咁行, 發覺呢到除咗有異國風情, 仲有好多美國款o既superstore~~~
賣咩都有~~~ 仲係mega超大型果種~
例如, 賣花o既SUPERSTORE可以幾排都係賣緊同一種花....



 
就係咁~ 美國村都消磨咗2-3個鐘~ (計埋lunch hour)
 
訊訊...... HAHA~~~ 幾搞笑~~~



OH~~
講漏咗樣~
見o係呢到無乜點用錢~
最終入咗sega.... 兌咗1000yen玩夾公仔...
點知... 一隻都夾唔到.....
我地係夾細細隻果d.... 但都夾唔到ar...>.<"




bad luck~~~~~



 
 
 
 
 
最終~ o係美國村渣車去名護, 再用咗1.5小時~
check in果時... 日落西山...
諗住可以o係酒店房到睇日落... 點知唔成功......
>.<"
不過呢間酒店房大得唻~ 係望海景~ 仲有個私人露台~~
叫做KISE BEACH PALACE HOTEL~
 











係個TOILET舊D~ 其他都ok~~


 
 
 
 
o係名護呢到一天黑... 就感覺好荒蕪...
如果唻呢到參觀海洋水族館, 唔渣車的話, 最好參加one day tour~
因為可以車你周圍去, 方便好多~~
 
一見天黑... 我地間酒店個位置係海邊, 又要渣返車出名護中心點~
推介 "山吹"~
原本係旅遊書介紹~
想食返正好d o既~
就揀咗佢~~
GPS TEL:098 052 2143




好彩我地去得早~
7點前去到~
一入到去, 老闆娘好熱情咁招呼~
仲比我間房我地~~ 勁好人AR~^^~



你睇訊訊~~~ 個樣幾招積~~~~


 
 
2個人叫咗2個SET~~
睇旅遊書講~ 好似LUNCH抵食D~
DINNER o既價錢會貴返30%-40%~~~



叫咗個石桓牛扒餐~~
個汁唔知係咩汁呢~~ 好特別~~
酸酸甜甜咁~~


 
set 包o既刺身~好好好好好味~ 完全唔知係咩魚~ 只係知道好好味~~ wakakakkaa~


 
 
 
另一個set係agu豬shabu shabu~~
即係咁... 好少會試過... 食豬肉都係咁滑~
滑得唻又有口感......... >.<"
仲要d肉好薄~ 好味~~~



我唔客氣la~~~


最後甜品~^^~
凍o既雪糕+紅豆~ 配住熱o既丸子~~~ 好好味~
 


 
 
最後仲同老闆娘吹水~ 佢仲幫我地影相~~~
識add 埋facebook tim~ haha~~~
其實日本人都好熱情下~~~


 
 
 
 
 
 
 
食完個飯~ 可以做d咩~?
話說名護呢到有個AEON超市係開到12點midnight~~~
所以... 就決定又行超市...
因為唔行根本無野做~
但心中有小小無奈, 因為呢幾日已經行咗幾個超市la......

 

 
每行一次... 都一定會買返小小野...
訊訊不停咁提我...
我地只係帶咗一隻喼... 唔好買太多, 無位放....
 
 

買咗個雪糕~~~ 好好好好好好味ar~~~
好香牛奶~ 好香vanilla~~~~~ 正啊~~~!!!


 
 
附近仲有mister donut~
沖繩o既mister donut有小小特色限定~
例如果會賣埋沖繩面~ (只係沖繩先有~)


 行咗個幾鐘~ 9點幾就返酒店lu~~~~
 






day 3就此結束~~



後話~
其實成個行程可以安排得更好, 我當初無諗過...
以為橫掂自駕遊, 渣住駕車, 去邊都ok~
所以就將之後2晚揀咗o係名護住~
但諗深一層~
由於那霸→恩納 大約1小時
而由恩納→名護 大約40mins
如果plan得好d, 第三晚最好揀o係恩納stay一晚~ 咁可以順勢玩埋~
之後第四晚先去名護~ 咁就最好la~~~~~~
不過算la~^^~ 都已成定局~ enjoy la~^^~

3 則留言:

  1. 你去個時幾多度呀? 好似唔冷咁既, ? 定係你唔怕冷=P

    回覆刪除
  2. 如果你想要有孩子,但又有不孕不育,想让你拥有自己的孩子,来这wukelandaiyun.cn这家代孕服务,他们的医生是使用现代化的方法,高专业性的医学来帮助您,他们也有广泛的数据库的最好的鸡蛋捐赠者,他们绝对可以给你你想要的孩子,代孕妈妈也可以选择,代孕母亲也会帮忙您携带孩子并照顾他的健康,非常值得来尝试。

    回覆刪除