2013年11月6日 星期三

紅棗茶補一補

真係... 唔認老都唔得...
以前o既體質, 如果飲紅棗茶, 好多時即時見效果o既唔係個身子...
而係臉上d粒粒, 1粒2粒咁好快會出唻...
 
依家... 天氣都未凍得晒...
我已經覺得有點冷親o既感覺...
拿拿林一連幾日飲紅棗茶~
爆粒粒...? 完全無wor~
仲feel到個人o既氣息好咗...
 
年紀大... 機器壞...
呢句說話由此而唻...
以前覺自己捱多陣, 有乜所謂
依家行街行多陣, 都覺得腰酸背痛...
 
其實... 女人... 真係唔捱得...
>.<"
要諗下計補一補先~
屋企湯水, 一星期先飲得1-2次...
自己又唔得閒煲...
oh~~~~ 我唔想變老變到咁弱ar~~~~~~~~~!!!!
 
訊訊尋日仲串我...
話我飲得水咁少, 好快變皺皮...
好衰啊....!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 
 
 
我都係搞唔掂d相...
even我影相o既像數較高咗...
佢upload果時都好似幫resize到佢地細一細o既像數...
點睇都係濛~~~~
 
 
 
 
nice claup 手袖勾花連內里 暗紋 白色op~
睇得唔清楚呢~ 唔緊要~ 有close up睇~~~
 
 

 
 
同尋日件韓仔op差唔多~
但尋日果款就a-line~
如果講隻料呢~ 呢隻厚d, 唔係雪紡麻~~~~
 
同埋~ 完全唔透肉~~~~
 
 

 
 
手勾位的確係靚ar~^^~
 

 
不過咁... 現貨得一件~ 之後要訂la~~~
我信係值ga~ 因為平專門店咁多~^^~
 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
嗯... 如果唔鍾意個double c扣, 可以自已拆走ga~~~
(因為我個人都麻麻地~~ haha~~)
韓仔連cc扣 拼lace布裙 黑色長衫~
衫身cutting都係偏a-line~
下身偏闊~
尺寸比我想像中仲要鬆~~
 

 
可以咁講~ 有肉地o既朋友們不妨考慮下呢件~
因為著得會幾瘦~
推介~~~~
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 我自己都有~ 最大大大大大大o既原因...
haha~~ 佢隻好soft soft soft o既soft pink ar~~
 日牌 超滑soft pink +微金線 暗間knitwear op~
 
開始有d詞窮... 諗唔到點樣去寫個descriptions.....
其實手袖係幾長ga~~ 不過因為佢係燈籠袖, 袖咀有橡筋~
所以我將個袖束咗上去~~~

 
衫腳一樣~ 都有橡筋腰~~~
咁就變咗唔會太長身~~
有d冷衫著下著下, 就會愈著愈長~~~
呢件就唔會有咁o既問題~~
 
 

 
全件o既顏色 & 質感都係一流ga~^^~
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  韓仔杏色衛衣料 拼迷彩手袖 a-line op~
感覺型d wor~
因為個迷彩手袖~
 
 

 
 
 

 
感覺都幾特別~~~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
今日有條moussy o既頸圈~
可以打2個圈~ 都易襯~
一如果moussy o既styles~ causal + 型~ 
 
 
 
 
 
 
 
 
heather ar~~~ 仲要連原裝hang tag tim~~~
不過就簡單款~
今年... 我發覺日牌衫都係keep住大大件~
雖然plain d~ 但玩cutting + 顏色都ok~
酒紅色冷衫 loose cut 反摺袖長長sweater~
 

 
真係簡單款~
但basic得唻個cutting唔差~~~~ ^^!
 
 
 

 
 
 
 

 
如果睇佢yen價...都要hk$4xx先買到wor.....
咁貴o既...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
今年大熱呢類好似格棉o既pattern~ 到底叫咩呢~?
我叫佢做立體棉~~ wakakakak~ 亂咁改~
韓仔灰色尖夾拼衫身立體棉 散裙op~~
 

 
感覺causal d~ 但又做咗散裙~ balance返d~
 

 

 

 

 
 
 

 

16 則留言:

  1. nice claup 手袖勾花連內里 暗紋 白色op, 要呀

    回覆刪除
  2. nice claup 手袖勾花連內里 暗紋 白色op~HOW much?THXX

    回覆刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. heather & pink one how much? thanks

    回覆刪除
  5. 日牌 超滑soft pink +微金線 暗間knitwear op
    how much?

    回覆刪除
  6. 韓仔連cc扣 拼lace布裙 黑色長衫~ HOW MUCH?

    回覆刪除
  7. 請問迷彩手袖op幾錢?明天來買有嗎?你開1:00?

    回覆刪除
  8. 日牌 超滑soft pink , how much ah?

    回覆刪除
  9. 韓仔連cc扣 拼lace布裙 黑色長衫? 幾錢?

    回覆刪除
  10. 不是每个代孕服务都可以去尝试,万一不是合法的就完了,但是这家wukelandaiyun.cn代孕机构绝对合法,价格也非常划算,我们拥有多语种的工作人员使客户留在诊所更舒适,医生也是使用高科技的医学来帮助你取得孩子,安全问题绝对100%保证,年龄绝对是没有限制的,欢迎来询问。

    回覆刪除