2013年11月21日 星期四

安慰了~

多謝多謝~^^~
好好好好SWEET AR~~~ 收到INBOX, 留言, WHATS APP都係十卜十卜...
老土D講句, 無你地, 就無我~^^~
TANSY & J o既生存價值就係你地比我ga~~~

有blog友仔問...
tansy & J點唻GA?
吓~?
唔明~ HAHA~~~
佢問我, 點解有個"J"字~
TANSY & J
HAHA~~~~
因為呢~ 當初QUIT咗份工~ 係訊訊全力支持我開BOUTIQUE~
所謂o既全力支持, 除咗打本比我 (害羞...), 就係鋪仔o既裝修都係佢一手一腳整ga~
鋪仔o既牆貼, 鋪仔o既地板, 仲有鏡, 架, 所有野都係訊訊幫我安排~
咁你話, tansy & j o既"J"字就係有訊訊存在~
(訊訊英文名叫joe)
就係咁樣... 過咗三年半la~
到今時今日, 訊訊都仲係全力支持我...
夫復何求呢~
搵到個好男人... 娘家果邊, 次次見到訊訊都係有讚無彈
可能訊訊o既性格又真係好就得人, 永遠都無say no
個個都話佢係好男人~ haha~~~
缺點~? 點會有人無缺點ga~?
但缺點o既野, 都係互相遷就, 正如我o既缺點都多籮籮la~~~~


haha~~ 講到呢到~ 要post今日o既減價野la~
可以咁講...  鋪仔o既貨已經清得8899 了~
今日o既on sales都唔太多~
但我依家都專注執貨/訂貨o既issue~
所以新貨呢...
下星期初先會返~~~

但happy sales wor~ 都睇下先la~
all made in korea~^^~


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



1 則留言:

  1. 想找代理孕母的朋友可到wukelandaiyun.cn,他们的方法绝对是一流的,可以到网站观看他们的影片,绝对可以让你相信,尝试了后可说是无法形容,签了100%保证的成功配套,真的非常值得,合理的价格和效果都很让人满意,欢迎来询问噢。

    回覆刪除