2014年5月16日 星期五

"掛號"建議








是咁的~ 所有寄本港平郵o既parcels, 我都會自己掏腰包買返張"郵寄證明"~

以證明郵局真係有收取我所寄o既郵件

同時, 都方便我check件, 萬一有個冬瓜豆腐, 我都可以check返我寄o既地址啱唔啱, o係邊間郵局寄出, 幾時寄出, 等等o既資料



但, 平郵點都有risk, 寄咗4年幾5年, 點都試過好幾次寄失

所謂寄失

咁如果寄失咗, 邊個負責?

無人想出現咁o既情況

郵寄都係想方便客人, 始終唔係所有客人都可以o係lai chi kok mtr交收, 又或者唻元朗鋪仔拎衫~

所以先衍生咗"郵寄"呢個方案

而我的的確確貨品寄出咗, 但萬一真係收唔到

我只可以幫客人去郵局check, 但其實... check十次, 十次郵局職員只係會答你, check返收件地區果間郵局先有用



所以, 我成日都同買咗好幾件衫o既客講, 最好加錢寄掛號, 安全d, 放心好多, 又可以查件



自於點解無啦啦講返呢subject~?

因為尋日有個客等咗成個星期都收唔到份件

check過地址證明, 都無問題

但真係收唔到份件, 咁我唯有同佢依家只可以做o既係等待, 睇下份件會唔會退返比我

因為我已經同佢講, 叫佢check郵局+管理處, 佢都話無問題

咁到底咩問題?

oh... 我解答唔到~

















補多咗返唻~

韓仔rosey 暗紋 off shoulder a-line 長衫~

我今次tuck in咗~

效果又唔同咗~

單色白色~~~




close up睇清楚d~~




效果真係幾靚~ 要自己打底ga~~~




其實唔會太性感呢~~~ 手臂又可以仚咗~~






如果就咁著~~ 因為a-line關係, 仚到pat pat~

仲可以遮肥麻~~~






























日牌hyphen world~ 好耐無見佢la~~

係eme o既姊姊品牌~~

帶點成熟感~

條子假2件feel sleeveless + 散腰直筒裙op~~






一件過~ 有埋直筒裙~ 有埋散腰o既設計~

不錯呢~~~




側邊睇仲好slim ga~~~~







其實我覺得佢好似韓仔o既cutting~~ haha~~~






















韓仔雪紡袖 a-line printed花花pattern op~

推介比有肉地o既美女~

又係堅堅堅堅slim o既一款op~~

2色入~~

白底+黑花~~






雪紡袖做咗中袖款~ 遮得多咗~ 但又唔熱~~~






衫身好a-line~

但膞位唔會過份闊~ 咁o既cutting先係真正著得瘦~~~





















仲有藍花~~

同樣係白色底~ 但printed 藍色花花~~

效果差唔多...

早知唔影相la...... >.<






再講多次~~~ 十分十分推介比有肉地o既朋友仔~^^~




































日牌 2件套~ dull織lace top 條子top + plain chiffon vest long top~~~

2件可以分開~^^~

黑色combo~~






配咗件白色底~~~

睇相先~^^~ 因為佢可以襯到唔同組合~~












see see以下~

可以襯下半裙~~~~ 效果感覺同上面又唔同咗~~









睇下入面果件套set o既白色chiffon vest top~~

幾長身~ even單著都ok~~~

感覺一丁都唔會cheap ga~~

























仲有黃色combo~~

感覺summer d~~






始終佢比埋一套衫~ 都係超值d~^^~

同埋幫你打埋底~ 方便好多麻~~














又唻襯半裙~~~



























有件sgbg o既韓仔lace手袖闊袖款白色tee~

sales la~^^~






簡單d~ 闊身小小~~

著上身好舒服~~










































今日有款半裙~

韓仔plain color 2色入散裙~ 橡筋腰~~~

杏色~~~







超易襯la~

最緊要~~ 平靚正~~












仲有藍色~~

醒神o既藍色~~~

帶點causal feel~~~













2 則留言: